فروش اشتراک ChatGPT Plus با استقبال گسترده کاربران موقتاً متوقف شدتکنولوژی 

فروش اشتراک ChatGPT Plus با استقبال گسترده کاربران موقتاً متوقف شد


Chat‌GPT از محبوب‌ترین چت‌بات‌های حاضر است و با خرید اشتراک ChatGPT Plus می‌توانید از GPT 4 به‌گفتن گسترش یافتهترین مدل زبانی بزرگ OpenAI و مزایای زیاد زیاد آن منفعت گیری کنید. بااین‌حال، اکنون OpenAI، سازنده ChatG‌PT، ثبت‌نام افراد تازه در این سرویس را متوقف کرده است.

«سم آلتمن»، مدیرعامل OpenAI، در پست جدیدی از شبکه اجتماعی ایکس خبرداد که ثبت‌نام کاربران تازه برای ChatGPT Plus متوقف شده است. یقیناً مشترکین جاری سرویس «Plus» هم چنان به GPT 4 و دیگر مزایای آن دسترسی خواهند داشت. این چنین زمان مجدد در دسترس قرارگرفتن این سرویس نیز بعداً اظهار خواهد شد.

فروش اشتراک ChatGPT Plus با استقبال گسترده کاربران موقتاً متوقف شد ۹

مطابق توضیحات آلتمن، افزایش مقدار منفعت گیری از ChatGPT Plus بعد از اتفاقات DevDay علتشده است تا OpenAI تصمیم بگیرد که ثبت‌نام کاربران تازه را متوقف کند، چون آن‌ها می‌خواهند مطمعن داشته باشند که کاربران جاری بهترین توانایی ممکن را دارند. این چنین با دقت به این که مدیرعامل OpenAI اظهار کرده است که «ثبت‌نام کاربران تازه ChatGPT Plus را برای مدتی متوقف کرده‌ایم»، نمی‌توان انتظار داشت که ثبت‌نام این سرویس برای چندین ماه از دسترس خارج باشد.

ادامه مطلب
هوش مصنوعی طی 25 سال اقتصاد جهانی را دگرگون می‌کند

قابلیت ساخت نسخه‌های سفارشی ChatG‌PT تازه ترین ویژگی اشتراک ChatGPT Plus می بود که هفته قبل معارفه شد و مطابق توضیحات OpenAI، کاربران با آن می‌توانند دستیارهای هوش مصنوعی اختصاصی خود را تشکیل کنند که این شرکت از آن‌ها با نام GPT یاد کرده است.

جانشین ChatGPT Plus

1700055347 288 فروش اشتراک ChatGPT Plus با استقبال گسترده کاربران موقتاً متوقف
فروش اشتراک ChatGPT Plus با استقبال گسترده کاربران موقتاً متوقف شد ۱۰

با این شرایط، افرادی که می‌خواهند از مزایای ChatGPT Plus منفعت ببرند، می‌توانند از چت‌بات بینگ چت مایکروسافت منفعت گیری کنند که توسط Chat‌GPT حمایتمی‌بشود و به‌صورت رایگان در دسترس است. بینگ‌چت با حمایتاز GPT 4 ابزارهایی برای تشکیل عکس نیز در اختیار شما قرار می‌دهد و مایکروسافت اکنون تلاش دارد تا افزونه‌ها را به سرویس خود اضافه کند.

ادامه مطلب
حذف ذرات رادیواکتیو با یک داروی جدید

هفته قبل این چنین OpenAI از دعوا DDoS به ChatGPT خبر داده می بود که کارکرد این چت بات را برای چند روز مختل کرد.





منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها