نمایشگرهای آیفون 16 و آیفون 16 پلاس احتمالاً همچنان 60 هرتزی می‌مانندتکنولوژی 

نمایشگرهای آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس به گمان زیادً هم چنان ۶۰ هرتزی می‌همانند


رفرش‌ریت در آیفون‌های غیرپرو اپل از سال ۲۰۱۶ تغییری به خود ندیده‌ و هم چنان روی ۶۰ هرتز باقی مانده‌ است. در قیاس، تلفنهای اندرویدی از سال ۲۰۱۷ رفرش‌ریت‌های بالاتری را ارئه دادند. نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی اکنون در همه پرچمداران اندرویدی وجود دارد، اما آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس اپل هم چنان دارای رفرش‌ریت قدیمی ۶۰ هرتز می باشند. به نظر می‌رسد سال آینده نیز اپل رفرش ریت نسخه‌های استاندارد آیفون را افزایش نخواهد داد.

بر پایه پست یک منبع آگاه در ایکس، آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس هم چنان نمایشگرهای ۶۰ هرتزی خواهند داشت. این اطلاعات با آنچه «راس یانگ» تحلیل‌گر صنعت نمایشگرها قبلا ادعا کرده می بود مطابقت دارد. مطابق حرف های یانگ، اپل تنها در سال ۲۰۲۵ رفرش‌ریت نمایشگرها را در آیفون‌ ۱۷ و آیفون ۱۷ پلاس بالا می‌برد. به این علت نباید امیدوار باشیم که سال آینده آیفون‌های ارزان‌تر ناظر ترقی رفرش‌ریت باشند و باید تا سال ۲۰۲۵ صبر کنیم.

ادامه مطلب
گزارش درآمد TSMC به کاهش فروش آیفون 15 نسبت به نسل قبل اشاره دارد
نمایشگرهای آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس به گمان زیادً هم چنان ۶۰ هرتزی می‌همانند ۴

نمایشگرهای آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس

بر پایه آخرین شایعه ها، اندازه نمایشگر LTPS آیفون ۱۶ به گمان زیادً ۶.۱۲ اینچ و مدل پلاس دارای صفحه‌نمایش ۶.۶۹ اینچی خواهد می بود. مطابق گزارش قبلی راس یانگ، در سال ۲۰۲۵ آیفون ۱۷ و آیفون ۱۷ پلاس با صفحه‌نمایش ۶.۲۷ اینچی و ۶.۸۶ اینچی اراعه شوند. این چنین آیفون ۱۷ و ۱۷ پلاس به‌جای نمایشگر پلی‌سیلیکونی با دمای پایین (LTPS)، صفحه‌نمایش اکسید پلی‌کریستالی با دمای پایین (LTPO) خواهند داشت.

انتظار می‌رود آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس دارای صفحه‌نمایش مقداری بزرگ‌تر با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز باشند. بر پایه اطلاعات منتشرشده، نمایشگر آیفون ۱۶ پرو به گمان زیادً ۶.۲۷ اینچ و آیفون ۱۶ پرو مکس دارای نمایشگر ۶.۸۶ اینچی باشد. انتظار می‌رود همه تلفنهای سری آیفون ۱۶ داینامیک آیلند داشته باشند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
آیپد مینی 7 و آیپد ایر 6 شاید سه‌شنبه همین هفته معرفی شوند

سری آیفون ۱۶ با آنکه امکان پذیر رفرش‌ریت شبیهی اراعه دهد، اما انتظار می‌رود اپل تغییراتی در آن اعمال کند. بر پایه گزارش‌ها، به گمان زیادً سری آیفون ۱۶ دارای یک دکمه اضافی باشد و دکمه اکشن به طور لمسی تحول ماهیت دهد.





منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها