قیمت کینگ لینگ تاگا ویژه آذرماه 1402 اعلام شد + جدولتکنولوژی 

قیمت کینگ لینگ تاگا اختصاصی آذرماه ۱۴۰۲ اظهار شد + جدول


شرکت پادرا موتور که واردات و اراعه پیکاپ کینگ لینگ تاگا را بر مسئولیت دارد، قیمت این محصول را برای آذرماه ۱۴۰۲ خبرداد. در جدول قیمت کینگ لینگ تاگا اختصاصی آذرماه، بهای دو تیپ استاندارد و لانگ (با محفظه بار بزرگ‌تر) اظهار شده است. قیمت این پیکاپ وارداتی هم چنان کمتر از دو میلیارد تومان است. به این علت کینگ لینگ تاگا هم چنان یک رقیب جدی برای پیکاپ‌های مونتاژی و پیکاپ‌های وارداتی کارکرده در بازار ایران به حساب می اید.

جدول قیمت کینگ لینگ تاگا در آذرماه ۱۴۰۲:

ماشین قیمت (تومان)
کینگ لینگ تاگا استاندارد ۱,۸۴۲,۱۰۰,۰۰۰
کینگ لینگ تاگا لانگ ۱,۹۴۲,۱۰۰,۰۰۰

بزرگ‌ترین مزیت کینگ لینگ تاگا برای مشتریان ایرانی، اصالت مشخصات فنی این ماشین و این چنین کیفیت ساخت بالاتر آن در قیاس با مثالهای مونتاژی است. کینگ لینگ تاگا درواقع نسخه چینی ایسوزو دی مکس به‌حساب می‌آید و بر پایه پلتفرمی مشترک با آن ماشین گسترش داده شده است. کینگ لینگ تاگا با پیشرانه‌های مختلفی به بازار اراعه شده است که نسخه‌های وارداتی بازار ایران، به موتور ۱.۸ لیتری توربوشارژر از برند بی‌ام‌و تجهیزمی باشند. این موتور حداکثر ۲۲۷ اسب‌بخار قوت و ۳۱۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. نسخه‌های واردشده از این پیکاپ به بازار ایران، به گیربکس دستی تجهیزمی باشند. بااین‌حال، امیدواریم تا در آینده مثالهای اتوماتیک این پیکاپ نیز به بازار ما اراعه شوند.

ادامه مطلب
امکان تبدیل پلاک منطقه آزاد به ملی فراهم شد؛ واردات خودروهای دست‌دوم از منبع های داخلی

سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک به همراه دریچه برای سرنشینان عقب، صندلی برقی راننده، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر و رهیاب ماهواره‌ای و ۴ بلندگو، دوربین عقب و دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری، رادار نگهدارنده بین خطوط و دو کیسه هوا قسمت مهم تجهیزات کینگ لینگ تاگا را راه اندازی خواهند داد. مراسم تحویل نخستین سری این پیکاپ در خردادماه امسال برگزار شد و اکنون مشتریان می‌توانند این پیکاپ وارداتی را در نسخه‌های گوناگون استاندارد و لانگ خریداری کنند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
حذف آهنگ پیشواز رایتل | کد فعالسازی + آموزش جامع تصویری



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها