هوش مصنوعی طی 25 سال اقتصاد جهانی را دگرگون می‌کندتکنولوژی 

هوش مصنوعی طی ۲۵ سال اقتصاد جهانی را دگرگون می‌کند


«وینود خوسلا» اندوخته‌گذار ۶۸ ساله و یکی از حامیان اولیه OpenAI که تا بحال چندین دفعه درمورد خطرات و زمان‌های هوش مصنوعی مطالب بسیاری را نقل کرده، اکنون با انتشار کردن پست جدیدی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر اسبق) می‌گوید هوش مصنوعی طی ۲۵‌ سال آینده می‌تواند اقتصاد جهانی را به‌صورت کامل تحول دهد.

این اندوخته‌گذار در سال ۲۰۱۹ از طریق شرکت خود ۵۰ میلیون دلار در OpenAI اندوخته گذاری کرد. این بزرگترین رقم اندوخته‌گذاری شرکت وی طی ۱۵ سال قبل می بود. وینود خوسلا می‌گوید هوش مصنوعی در ۲۵ سال آینده تأثیری بسیاری روی اقتصاد می‌گذارد و شرکت‌ها باید به این نوشته دقت کنند.

هوش مصنوعی طی ۲۵ سال اقتصاد جهانی را دگرگون می‌کند ۴

اندوخته‌گذار OpenAI درمورد هوش مصنوعی و اقتصاد جهانی سخن بگویید کرد

وینود خوسلا در پست خود در ایکس به این مسئله اشاره می‌کند که معیارهای جاری تشکیل ناخالص داخلی و اقتصاد با رشد و گسترش هوش مصنوعی دستخوش دگرگونی‌های شگرفی خواهند شد. همانطور که حرف های شد وی که از اولین حامیان OpenAI بوده است، می‌گوید انتظار دارد هوش مصنوعی اقتصاد جهانی را به‌طور اساسی تحول دهد. او این سوال مهم را نقل می‌کند که در این چنین شرایطی و با رشد هوش مصنوعی عمل درست چیست و شرکت‌ها باید به چه سمت‌وسویی بروند؟

ادامه مطلب
NGC 1232، یک کهکشان مارپیچی با طراحی بزرگ

این اندوخته‌گذار ۶۸ ساله زیاد تر زمان‌ها و خطراتی را که هوش مصنوعی به همراه دارد، توضیح داده است. در ۱۲ دسامبر، وینود خوسلا به شرکت‌کنندگان در کنفرانس Brainstorm AI Fortune او گفت که هوش مصنوعی تهدید بزرگی برای جهان نیست. وی این چنین در این اتفاقات اضافه کرد که برخی تنها روی خطرات هوش مصنوعی تمرکز می‌کنند. او معتقد است که باید دلواپس خطرات این فناوری باشیم ولی از نظر دیگر همین صنعت می‌تواند مزایای بسیاری را به‌همراه داشته باشد. به‌علاوه او می‌گوید به‌جای نگرانی در رابطه هوش مصنوعی، باید دلواپس چین می بود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
تخمینی تازه درمورد سیارک‌های منظومه شمسی_دانستنی

گفتنی است که خوسلا در حوزه پیش‌بینی تأثیرات اقتصادی چشمگیری که هوش مصنوعی می‌تواند داشته باشد، تنها نیست و افراد فرد دیگر نیز در این عرصه اظهارنظرهای شبیهی کرده‌اند.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها