کاویار از قاب‌های FineWoven آیفون با چرم طبیعی هرمس رونمایی کرد + عکستکنولوژی 

کاویار از قاب‌های FineWoven آیفون با چرم طبیعی هرمس رونمایی کرد + عکس


اپل چند ماه قبل در اتفاقات Wonderlust ضمن رونمایی از سری آیفون ۱۵، قاب‌های FineWoven خود برای آیفون‌ها را نیز معارفه کرد. قاب یا کیس‌های FineWoven تا بحال با عکس العمل‌های متغیری روبه رو شده‌اند و برخی افراد حس چرم مهم را ترجیح می‌دادند و به نظر برخی دیگر، این کیس‌های تازه دوام کافی ندارند. برای از بین بردن این مشکلات، شرکت مستقر در دبی «کاویار» (Caviar) که زیاد تر با ساخت دستگاه‌های لوکس سفارشی شناخته می‌بشود، نسخه‌ای از قاب‌های FineWoven اپل را با چرم طبیعی هرمس ساخته است.

کاویار برای ساخت قاب‌های FineWoven خود، پارچه‌ای را که روی قاب اپل پوشیده شده، با چرم طبیعی هرمس جانشین کرده است که در ساخت کیف‌های دستی Birkin از آن‌ها منفعت گیری می‌بشود. این چنین با وجود این قاب، کاربران هم چنان می‌توانند از MagSafe برای شارژ دستگاه خود منفعت گیری کنند. قاب‌های ارتقایافته کاویار در سه رنگ نارنجی، آبی و قهوه‌ای اراعه خواهد شد.

ادامه مطلب
آیفون SE 4 به گمان زیادً همانند به آیفون 14 و دارای دکمه Action خواهد می بود

نسخه نارنجی رنگ این قاب دارای چرم Hermes Epsom است، درحالی‌که قاب‌های آبی و قهوه‌ای با چرم Hermes Togo پوشیده شده‌اند. این چنین همه آن‌ها دارای تاج برجسته لوگوی کاویار می باشند که از آلیاژ جواهرات ساخته و با طلای ۲۴ عیار پوشیده شده است.

قیمت نسخه‌های شخصی‌سازی‌شده قاب‌های FineWoven آیفون

کاویار از قاب‌های FineWoven آیفون با چرم طبیعی هرمس رونمایی کرد + عکس ۴

قاب‌های FineWoven ساخته‌شده توسط Caviar از طریق وب‌سایت این شرکت فروخته می‌بشود و برای آیفون ۱۴ پرو، آیفون ۱۴ پرو مکس و آیفون ۱۵ پرو مکس به‌ترتیب ۲۰۶۰ دلار، ۲۱۳۰ دلار و ۲۲۰۰ دلار قیمت دارد. برای آیفون ۱۵ پرو نیز می‌توان آن‌ها را با قیمت ۲۱۳۰ دلار خریداری کرد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
آیفون در سال 2023 هم چنان پیشتاز مهم بازار جهانی تلفنهای پریمیوم است

کاویار تا بحال از نسخه‌های متفاوت سری آیفون ۱۵ رونمایی کرده است. ابتدا نسخه مخصوص آیفون ۱۵ پرو با شاسی از جنس طلا معارفه شده می بود و بعد از آن، نسخه‌های فضایی آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس با تکه‌هایی از شهاب‌سنگ رونمایی شدند.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها