آیفون در سال 2023 همچنان پیشتاز اصلی بازار جهانی گوشی‌های پریمیوم استتکنولوژی 

آیفون در سال ۲۰۲۳ هم چنان پیشتاز مهم بازار جهانی تلفنهای پریمیوم است


بازار جهانی تلفنهای هوشمند پریمیوم که شامل دستگاه‌هایی با حداقل قیمت ۶۰۰ دلار می‌بشود، سال قبل میلادی تحت سلطه اپل بوده است. بر پایه تحقیقات Counterpoint، تلفنهای آیفون در سال قبل ۷۱ درصد از این بازار را به خود تعلق داده است، هرچند غول کوپرتینویی نسبت به سال ۲۰۲۲ که در آن زمان ۷۵ درصد از بازار تلفنهای پریمیوم را در اختیار داشت، بخشی از سهم خود را از دست داده است.

بر پایه گزارش کانترپوینت ریسرچ، برخلاف افت پیش‌بینی‌شده برای کل بازار جهانی تلفنهای هوشمند در سال جاری، فروش تلفنهای هوشمند پریمیوم جهانی به گمان زیادً در سال ۲۰۲۳ با رشد ۶ درصدی همراه خواهد می بود تا رکورد جدیدی در این عرصه به ثبت برسد. این چنین قسمت پریمیوم به گمان زیادً نزدیک به یک چهارم فروش بازار جهانی تلفنهای هوشمند و ۶۰ درصد درآمد سال ۲۰۲۳ آن را به خود تعلق خواهد داد.

ادامه مطلب
کاویار از قاب‌های FineWoven آیفون با چرم طبیعی هرمس رونمایی کرد + عکس
آیفون در سال ۲۰۲۳ هم چنان پیشتاز مهم بازار جهانی تلفنهای پریمیوم است ۹

آیفون رهبر بازار تلفنهای پریمیوم در سال ۲۰۲۳

اپل هم چنان رهبر بی‌چون‌وچرا بازار پریمیوم است، هرچند در قیاس با سال ۲۰۲۲، سهم آن در سال جاری افت یافته است. محققان کانترپوینت از ظهور مجدد هواوی در چین و اراعه تلفنهای سری میت ۶۰ به‌گفتن یکی از با اهمیت ترین دلایل افت سهم اپل یاد کرده است. سامسونگ نیز با سری گلکسی S23 و تلفنهای تاشو خود، مطابق نمودار زیر سهمش را به‌اندازه ۱ درصد افزایش داده است.

1704387222 103 آیفون در سال 2023 هم چنان پیشتاز مهم بازار جهانی
آیفون در سال ۲۰۲۳ هم چنان پیشتاز مهم بازار جهانی تلفنهای پریمیوم است ۱۰

در ادامه این گزارش به رشد بازار تلفنهای پریمیوم جهانی به تفکیک کشورهای جهان پرداخته شده است که مطابق آن، چین، اروپای غربی، هند و مناطق خاورمیانه و آفریقا (MEA) بیشترین سهم در این رشد را داشته‌اند. در واقع، چین، هند، MEA و آمریکای لاتین به گمان زیادً ناظر رکورد جدیدی در عرصه فروش تلفنهای پریمیوم خواهند می بود و هند سریع‌ترین رشد در سطح جهان را خواهد داشت.

ادامه مطلب
ایرتگ اپل به ردیابی یک چمدان مسروقه و دستگیری سارق آن پشتیبانی کرد
آخرین مطالب

مسئله قابل دقت دیگر درمورد بازار پریمیوم این که تلفنهایی با برچسب قیمت ۱۰۰۰ دلار یا بالاتر، بیشتر از یک سوم کل فروش بازار پریمیوم جهانی در سال ۲۰۲۳ را به خود تعلق داده است.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها