راهنمای فعالسازی دایرکت اتوماتیک اینستاگرامتکنولوژی 

راهنمای فعالسازی دایرکت اتوماتیک اینستاگرام


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

به گمان زیادً زیاد از شما دیده‌اید که برخی از پیج‌ها و اینفلوئنسرها به شما می‌گویند که عدد یک یا هرچیز فرد دیگر را در کامنت یا استوری بفرستید و سپس آن پیج به طور خودکار و سریع به شما جواب می‌دهد. این کار امکان پذیر شما را به سوال ببرد که چطور این اتفاق می‌افتد؟

اکنون می‌خواهیم به شما یک ابزار تازه معارفه کنیم که به نام “دایرکت هوشمند نوین هاب” شناخته می‌بشود. این ابزار، امکان ارسال دایرکت و کامنت اتوماتیک را فراهم می‌کند. اگر شما هم یک پیج اینستاگرام دارید، با دایرکت هوشمند نوین هاب حتی اگر خواب باشید، به طور خودکار می‌توانید به کامنت‌ها و دایرکت‌های خود جواب دهید. این ابزار این چنین علتافزایش تا ۱۰ برابری بازدیدهای استوری شما می‌بشود و حتی می‌تواند فروش پیج شما را چند برابر کند.

ادامه مطلب
تازه ترین تکنولوژی‌ها در چرخ‌های گونی دوزی و لبه دوزی فرش_دانستنی

یکی از ویژگی‌های بارز این ابزار، منفعت گیری از API رسمی اینستاگرام برای اتصال به اکانت شما است. به این ترتیب، نیازی به داخل کردن یوزرنیم و پسورد حساب کاربری شما در سایت ندارید. این قضیه به شما مطمعن می‌دهد که حتی اگر تعداد بسیاری از کامنت‌ها و دایرکت‌ها داشته باشید، هیچگونه مشکلی برای اکانت اینستاگرام شما پیش نمی‌آید.

ویژگی‌های دایرکت اتوماتیک نوین هاب:

  1. جواب خودکار و در لحظه به دایرکت‌ها با منفعت گیری از نوین هاب، امکان جواب خودکار به دایرکت‌های شما در همان لحظه ارسال شده فراهم می‌بشود به این صورت که با تنظیم کلمات یا عبارات خاص، هرگاه کاربر این کلمات را در دایرکت بفرستد، یک جواب از پیش تعیین شده یا یک فهرست محصولات و خدمات به او ارسال می‌بشود.
  2. افزایش دیدنی بازدیدهای استوری با منفعت گیری از این قابلیت نوین هاب می‌توانید به سادگی تا ۱۰ برابر بازدید استوری‌های پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید و حتی فروش خود را چند برابر کنید 
  3. منفعت گیری از API رسمی اینستاگرام نوین هاب از API رسمی و مورد تایید اینستاگرام برای اتصال به اکانت شما منفعت گیری می‌کند، بدون نیاز به داخل کردن یوزر و سپورد اکانت‌ها.
ادامه مطلب
بالاتر از برج ساعت بیگ‌ بن بریتانیا!_دانستنی

قابلیت‌های دایرکت هوشمند نوین هاب:

دایرکت هوشمند و اتوماتیک نوین هاب دارای طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها است که می‌توانند به شما پشتیبانی کنند تا دایرکت خود را به‌طور مؤثرتری مدیریت کنید. برخی از با اهمیت ترین این ویژگی‌ها عبارت هستند از:

  • جواب خودکار به مطلب‌های دایرکت: با منفعت گیری از این قابلیت، می‌توانید برای کلمات و عبارات کلیدی خاصی، جواب‌های خودکار تعریف کنید. به این ترتیب، هر زمان که کاربری یکی از این کلمات یا عبارات را در دایرکت شما ارسال کند، جواب شما به طور خودکار برای او ارسال خواهد شد.
  • جواب خودکار به کامنت‌های اینستاگرام در دایرکت: با منفعت گیری از این قابلیت، می‌توانید برای کلمات و عبارات کلیدی خاصی در کامنت‌های پست اینستاگرام و حتی کامنت‌های لایو، جواب‌های خودکار تعریف کنید. به این ترتیب، هر زمان که کاربری در یکی از پست‌های شما یا در لایو یکی از این کلمات یا عبارات را در کامنت‌ها ارسال کند، جواب شما به طور خودکار در دایرکت برای او ارسال خواهد شد.
  • نمایش محصولات و خدمات در دایرکت (ویترین ساز اینستاگرام): با منفعت گیری از این قابلیت، می‌توانید محصولات و خدمات خود را به طور دلنشین و لیست‌وار در دایرکت اینستاگرام خود نمایش دهید. این قابلیت می‌تواند به افزایش فروش شما پشتیبانی کند و دایرکت اینستاگرام را همانند به یک وبسایت کنید.
  • ساخت فرم در دایرکت (فرم ساز اینستاگرام): با منفعت گیری از این قابلیت، می‌توانید فرم‌های مختلفی برای جمع‌آوری اطلاعات، نظرسنجی، ثبت خواست، آزمون و غیره در دایرکت اینستاگرام خود تشکیل کنید و حتی روال ثبت خواست را در دایرکت اینستاگرام خودکار کنید.
  • فرم جمع‌آوری اطلاعات مشتریان (لید) در دایرکت: با منفعت گیری از این قابلیت، می‌توانید فرم‌هایی برای جمع‌آوری اطلاعات مشتریان (لید) در دایرکت اینستاگرام خود تشکیل کنید. این قابلیت می‌تواند به شما پشتیبانی کند تا مشتریان بالقوه خود را شناسایی و جذب کنید.
ادامه مطلب
راهنمای بازدید از موزه های آستان قدس رضوی

با منفعت گیری از دایرکت هوشمند نوین هاب، تعامل های شما در اینستاگرام به یک سطح تازه ارتقا اشکار خواهد کرد. به راحتی و با پشتیبانی این ابزار هوشمند، به جواب دهی به تعداد بسیاری از کامنت‌ها و دایرکت‌ها بپردازید و توانایی پیروزی زیاد تر در فضای مجازی را توانایی کنید.

برای فعال‌سازی دایرکت هوشمند اینستاگرام و دسترسی به این قابلیت و ده‌ها قابلیت دیگر، همین اکنون داخل سایت مدیریت شبکه های اجتماعی نوین هاب شوید.

راهنمای فعالسازی دایرکت اتوماتیک اینستاگرام ۴



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها