گوگل از هوش مصنوعی تولید تصویر ImageFX رونمایی کرد + ویدیوتکنولوژی 

گوگل از هوش مصنوعی تشکیل عکس ImageFX رونمایی کرد + ویدیو


گوگل از مدل هوش مصنوعی تشکیل عکس جدیدی با نام ImageFX رونمایی کرد که توسط تیم DeepMind گسترش یافته است و از Imagen 2 حمایتمی‌کند. هرچند ImageFX از نظر کارکرد تفاوتی نسبت به ابزارهایی همانند میدجرنی و DALL-E 3 ندارد، اما گوگل در معارفه این مدل به «چیپ‌های بیانگر» اشاره کرده است که اساساً فهرستی از کلیدواژه‌های پیشنهادی می باشند که به کاربران اجازه می‌دهد ایده‌ها و خلاقیت‌های خود را زیاد تر کاوش کنند.

گوگل در وبلاگ خود درمورد این مدل هوش مصنوعی توضیح می‌دهد:

«ImageFX که برای آزمایش و خلاقیت طراحی شده است، به شما اجازه می‌دهد بر پایه یک مطلب متنی ساده تصاویر را تشکیل کنید، سپس با منفعت گیری از تراشه‌های رسا آن‌ها را به راحتی تحول دهید.»

ویژگی‌های امنیتی هوش مصنوعی تشکیل عکس ImageFX

گوگل از هوش مصنوعی تشکیل عکس ImageFX رونمایی کرد + ویدیو ۹

گوگل ادعا می‌کند که اقداماتی را انجام داده تا مطمعن اشکار کند که از ImageFX نمی‌توان به راه حلهایی که در نظر گرفته نشده‌اند، منفعت گیری کرد. گوگل این چنین در پست خود به وجود یک فیلتر در ImageFX برای افراد شناخته‌شده اشاره کرده است که به گمان زیادً از تشکیل تصاویر جعلی افراد معروف جلوگیری می‌کند. اخیراً تصاویر تولیدشده از «تیلور سوئیفت»، خواننده مشهور آمریکایی، در شبکه‌های اجتماعی سروصدای بسیاری به پا کرد.

ادامه مطلب
محققان یک قدم به درمان mRNA استنشاقی برای سرطان ریه نزدیک‌تر شدند
آخرین مطالب

علاوه‌براین، تصاویر تولیدشده توسط ImageFX، از SynthID حمایتمی‌کنند که اساساً یک سیستم واترمارک دیجیتالی است که اشکار می‌کند تصاویر با پشتیبانی هوش مصنوعی ساخته شده‌اند. این چنین این مدل از متادیتاهای IPTC نیز حمایتمی‌کند که به حرف های گوگل، «هر زمان کاربران با تصاویر تولیدشده توسط هوش مصنوعی ما مواجه شوند، اطلاعات بیشتری به آن‌ها اراعه می‌کند.»

گوگل از هوش مصنوعی تشکیل عکس ImageFX رونمایی کرد
گوگل از هوش مصنوعی تشکیل عکس ImageFX رونمایی کرد + ویدیو ۱۰

اکنون کاربران کشورهایی ازجمله ایالات متحده، کنیا، نیوزلند و استرالیا می‌توانند مدل هوش مصنوعی تازه ImageFX گوگل را در AI Test Kitchen، برنامه وب گوگل برای پروژه‌های آزمایشی هوش مصنوعی امتحان کنند. این چنین این مدل اکنون فقط از زبان انگلیسی حمایتمی‌کند.

ادامه مطلب
ناسا تصویر شکل‌هایی شبیه به عنکبوت را از سطح مریخ به نمایش گذاشت

گوگل این چنین امروز امکان ساخت عکس را به هوش مصنوعی Bard اضافه کرده است.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها