گوشی تاشو هواوی پاکت 2 معرفی شد؛ مشخصات + قیمتتکنولوژی 

گوشی تاشو هواوی پاکت ۲ معارفه شد؛ مشخصات + قیمت


هواوی امروز از تازه ترین گوشی تاشو صدفی خود با نام Pocket 2 رونمایی کرد که نسبت به نسل قبلی با پیشرفت‌های بسیاری همراه شده است. هواوی پاکت ۲ اولین گوشی تاشو صدفی جهان دوربین مهم چهارگانه است و این چنین اولین دستگاه هواوی با لولای قطره‌ای محسوب می‌بشود.

مشخصات گوشی تاشو هواوی پاکت ۲

گوشی تاشو هواوی پاکت ۲ معارفه شد؛ مشخصات + قیمت ۱۰

هواوی در داخل گوشی تاشو خود از یک پنل LPTO OLED تاشو ۶.۹۴ اینچی منفعت گیری کرده و نمایشگر بیرونی دستگاه یک پنل دایره‌ای ۱.۱۵ اینچی است. ماژول دوربین‌ها نیز با طراحی متقارن دایره‌ای خود در کنار نمایشگر بیرونی دیده می‌بشود. نمایشگر داخلی دستگاه وضوح فول اچ‌دی پلاس را اراعه می‌کند و پنل دایره‌ای بیرون دارای وضوح ۳۴۰ در ۳۴۰ پیکسل است.

غول چینی از چند زمان پیش اراعه اطلاعات درمورد چیپست تلفنهای خود را متوقف کرده است و فقط می‌دانیم که هواوی پاکت ۲ به گمان زیادً دارای چیپست Kirin 9000S است. رم ۱۲ گیگابایتی و سه گزینه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی دیگر مشخصات آن را راه اندازی خواهند داد.

ادامه مطلب
اپسیلون گاو، ستاره‌ای با سیاره

این چنین نسخه فرد دیگر با نام Pocket 2 Art از این دستگاه وجود دارد که علاوه بر ظاهر شیک‌تر، دارای ۱۶ گیگابایت رم و حافظه ۱ ترابایتی است.

گوشی تاشو هواوی پاکت 2 معارفه شد؛ مشخصات قیمت.webp
1708602336 555 گوشی تاشو هواوی پاکت 2 معارفه شد؛ مشخصات قیمت.webp

دوربین مهم Pocket 2 یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با OIS و دریچه دیافراگم f/1.6 است. دوربین فوق‌عریض آن نیز یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است. دیگر سنسورهای دستگاه شامل لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی F/2.4 با امکان زوم ۳ برابری و یک یک سنسور ۲ مگاپیکسلی UV می‌بشود.

ادامه مطلب
هواوی رسماً اعلام کرد؛ 100 میلیون دستگاه از HarmonyOS 4 استفاده می‌کنند

به حرف های هواوی، دوربین UV می‌تواند شدت اشعه ماوراءبنفش را تشخیص دهد و منفعت گیری از ضد آفتاب را در اوقات الزامی به کاربران نظر دهد.

این گوشی این چنین از قابلیت اتصال ماهواره‌ای دوطرفه حمایتمی‌کند. Pocket 2 دارای باتری ۴۵۲۰ میلی‌آمپر‌ساعتی است که نسبت به دیگر تلفنهای تاشو این مجموعه بزرگ‌ترین است. این چنین باتری دستگاه از شارژ بی‌سیم ۴۰ وات و شارژ سیمی ۶۶ وات حمایتمی‌کند. از دیگر مشخصات آن می‌توان به حمایتاز سیستم‌عامل HarmonyOS 4 اشاره کرد.

قیمت گوشی تاشو هواوی

اولین دور فروش این دستگاه از امروز (پنجشنبه ۳ اسفندماه) در فروشگاه آنلاین هواوی اغاز شده است. هواوی Pocket 2 در رنگ‌های خاکستری، سفید، بنفش و مشکی قابل خرید است و نسخه پایه ۲۵۶ گیگابایتی آن ۷۴۹۹ یوان (۱۰۴۰ دلار) قیمت دارد. نسخه Pocket 2 Art آن نیز بیشتر از ۱۵۰۰ دلار قیمت دارد.

ادامه مطلب
بسته هفتگی غذای رژیمی_دانستنی



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها