گوگل و هوش مصنوعیتکنولوژی 

موتور جستجوی گوگل به جنگ با محتواهای هوش مصنوعی و غیرکاربردی می‌رود


گوگل خبرداد که سازوکار تازه موتور جستجوی این شرکت با محتواهایی که فقطً برای کسب رتبه بالاتر در نتایج جستجو تشکیل خواهد شد، مقابله خواهد کرد. یکی از انواع محتواهایی که گوگل مقصد قرار می‌دهد، محتواهای تولیدشده با هوش مصنوعی است. با حذف این نوع محتواها از نتایج جستجو، می‌توان بهتر به مطالب مفیدی که برای کاربران واقعی نوشته شده‌اند و نه برای رتبه‌گرفتن در موتور جستجو، دست یافت.

گوگل در بلاگ رسمی خود از سازوکار جدیدش برای حذف محتواهای اسپم و غیرکاربردی خبر داد. «پاندو نایاک»، معاون موتور جستجوی گوگل، می‌گوید بر پایه بازدید‌های تازه این شرکت نزدیک به ۴۰ درصد از محتواهای نتایج جستجو غیرکاربردی می باشند. این شرکت به سه نوع محتوا که در الگوریتم‌های تازه حذف خواهند شد، اشاره کرده است؛ در این سه نوع عمدتاً هوش مصنوعی در تشکیل آن‌ها نقش داشته است.

ادامه مطلب
هوش مصنوعی بشریت را نابود می‌کند

حذف محتواهای هوش مصنوعی و غیرکاربردی از نتایج گوگل

موتور جستجوی گوگل به جنگ با محتواهای هوش مصنوعی و غیرکاربردی می‌رود ۴

پاندو نایاک سه نمونه از آنچه که گوگل اکنون محتوای غیرکاربردی برداشت می‌کند، گفتن کرده است. اولین مورد، انتشار کردن تعداد بسیاری از محتوا در سایت است؛ سایت‌هایی که روزانه هزاران مقاله با کیفیت پایین قرار خواهند داد، چه نویسنده آن‌ها انسان باشد چه هوش مصنوعی، رتبه پایینی در نتایج جستجو دریافت می‌کنند.

دومین مورد، سوءاستفاده از اعتبار سایت است. وقتی که یک وب‌سایت معتبر، بخشی از سایت خود را به محتواهای غیرکاربردی و تولیدشده با هوش مصنوعی تعلق می‌دهد، گوگل این نوع محتواها را اسپم تشخیص می‌دهد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
آیپد مینی 7 و آیپد ایر 6 شاید سه‌شنبه همین هفته معرفی شوند

سومین مورد سوءاستفاده از دامنه‌های منقضی‌شده است. وقتی که شخص یک دامنه منقضی با رتبه بالا می‌خرد و در آن محتوای نامطلوب قرار می‌دهد، گوگل این سایت را شناسایی می‌کند و رتبه آن را پایین می‌آورد. گوگل به این چنین سایت‌هایی ۶۰ روز زمان می‌دهد تا قبل از تشکیل تغییرات در رتبه‌بندی، محتواهای کاربردی در سایت خود قرار دهند.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها