هواوی احتمالاً به‌زودی در بازار گوشی‌های تاشو از سامسونگ پیشی می‌گیردتکنولوژی 

هواوی به گمان زیادً به‌زودی در بازار تلفنهای تاشو از سامسونگ پیشی می‌گیرد


سامسونگ از زمان اراعه گلکسی فولد در سال ۲۰۱۹، پادشاه بازار تلفنهای تاشو بوده است. اما اکنون مطابق یک گزارش تازه، انگارً هواوی به‌زودی این جایگاه را از سامسونگ می‌گیرد و آن را تصاحب می‌کند.

انتظار می‌رود هواوی در سه‌ماهه اول و دوم سال ۲۰۲۴ در بازار تلفنهای تاشو از سامسونگ پیشی بگیرد. بر پایه گزارش تازه مشاوران زنجیره تامین نمایشگر (DSCC)، سامسونگ رتبه اول را در بازار جهانی تلفنهای تاشو در سه‌ماهه اول ۲۰۲۴ از دست خواهد داد. انگارً سامسونگ با وجود فروش کمتر از حد انتظار، بزرگ‌ترین برند تلفنهای تاشو در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۳ بوده است.

هواوی به گمان زیادً به‌زودی در بازار تلفنهای تاشو از سامسونگ پیشی می‌گیرد ۴

سهم بازار تلفنهای تاشوی سامسونگ در فصل اول ۲۰۲۴

در بازار تلفنهای تاشو تا بحال ۲۳ دستگاه موبایل گوناگون در سراسر جهان اراعه شده است. چهار موبایل از ۱۰ گوشی تاشوی پرفروش سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۳ متعلق به سامسونگ بوده‌اند. درحالی که آنر و اوپو هر کدام دو گوشی در لیست داشته‌اند. هواوی و شیائومی نیز هر کدام یک گوشی در فهرست ۱۰ گوشی برتر پرفروش تاشو داشتند. گلکسی زد فلیپ ۵ پرفروش‌ترین گوشی تاشوی جهان در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۳ می بود. درحالی‌که هواوی میت ایکس ۴ در رتبه دوم قرار گرفت. آنر مجیک  VS2، گلکسی زد فولد ۵ و اوپو فایند N3 فلیپ به‌ترتیب در رتبه‌های سوم، چهارم و پنجم قرار گرفتند.

ادامه مطلب
نور ماه روی اکوسیستم‌ صخره‌های مرجانی تأثیر عجیبی می‌گذارد_دانستنی

انتظار می‌رود در سه‌ماهه اول ۲۰۲۴ و سه‌ماهه دوم ۲۰۲۴، هواوی در بازار تلفنهای تاشو با میت  X5 و پاکت ۲ از سامسونگ پیشی بگیرد. با‌این‌حال، انتظار می‌رود سامسونگ در نیمه دوم سال جاری برگشت قدرتمندی داشته باشد و پیشتاز بازار تلفنهای تاشو باشد. انتظار می‌رود ۲۷ گوشی تاشوی تازه در سال جاری میلادی داخل بازار شوند.

در‌حالی‌که انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ اولترا را اراعه کند، اوپو و ویوو امکان پذیر خط تشکیل تلفنهای تاشوی فلیپ خود را در سال ۲۰۲۴ کنار بگذارند.

ادامه مطلب
سری گلکسی S24 در جلب رضایت مشتریان از سری آیفون 15 بهتر عمل کرد

به‌علت عدم وجود حاشیه سود و تقاضا برای تلفنهای تاشو در چین، انتظار می‌رود اوپو و ویوو جانشینی برای تلفنهای تاشوی فلیپ خود اراعه نکنند. به این علت، انتظار می‌رود که فروش تلفنهای فلیپ اوپو و ویوو در سال ۲۰۲۴ افت یابد. از طرف دیگر، شایعه شده است که سامسونگ نسخه گران‌تری از گلکسی زد فولد ۶ اراعه می‌کند که احتمالا با نام گلکسی فولد ۶ اولترا به بازار بیاید و تجهیزبه اسلات S Pen داخلی و دوربین‌های پرقدرت باشد.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها