رقابت آژانسها برای جایگاههای تبلیغاتی دیوار
سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایشدهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.
آژانسهای تبلیغاتی سرزمین در حال رقابت با یکدیگر جهت رسیدن به توافق نهایی برای جایگاههای تبلیغاتی دیوار به طور بنر (بنر ادز) می باشند. دیوار اکنون زیاد تر از ۵۳ میلیون کاربر دارد و روزانه ۵۰۰ هزار آگهی در این پلتفرم ثبت میبشود.
این فعالیت در فضای RTB (مزایده آنی) صورت میگیرد و همه آژانسهای آفلاین و آنلاین میتوانند در این رقابت حاضر باشند. اکنون سه آژانس تبلیغاتی تپسل، دارت و یکتانت به طور آزمایشی مشغول به رقابت در این پلتفرم می باشند.
نازنین مرادی، مدیر ارشد گسترش کسبوکار دیوار در این رابطه میگوید: تعداد کاربران و ایمپرشن دیوار علتشده تا رقابت برای جایگاههای تبلیغاتی دیوار زیاد جدی بشود. ما ۲۶۳ جایگاه بنری در دستهها و زیردستههای گوناگون داریم که در نهایت قرار است به توافقی مناسب برای منفعت گیری کسبوکارها از این فضای تبلیغاتی برسیم. ما در اغاز سال آینده، درمورد توافق نهایی با آژانسها تصمیمگیری می کنیم.
در صورت تمایل به همکاری با تبلیغات بنری دیوار، آژانس های تبلیغاتی میتوانند با ایمیل [email protected] تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ در تماس باشند.