گلکسی واچ FEتکنولوژی 

گلکسی واچ FE در راه است؛ ساعت هوشمند ارزان سامسونگ_دانستنی


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دانستنی

سامسونگ انگارً به‌جستوجو افزایش تعداد محصولات سری FE است. بعد از انتشار کردن شایعه ها درمورد گلکسی S24 FE و تلفنهای تاشو FE، اکنون گزارش‌‌ها از گسترش ساعت هوشمند مقرون‌به‌صرفه گلکسی واچ FE‌ خبر خواهند داد.

مطابق گزارشی تازه، ساعت هوشمند تازه سامسونگ از نظر مشخصات فنی شباهت بسیاری به گلکسی واچ ۴ سال ۲۰۲۱ دارد. این اولین‌بار نیست که به این چنین موضوعی اشاره می‌بشود؛ چند زمان پیش شایعه ها از اراعه ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ ۲۰۲۴ خبر داده بودند که اکنون به‌نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد با تحول نام، این محصول را با نام گلکسی واچ FE روانه بازار کند.

مشخصات احتمالی گلکسی واچ FE

حرف های می‌بشود گلکسی واچ اف‌ای با شماره مدل‌های SM-R866U ،SM-R866F و SM-R866N برای قسمت‌های گوناگون دنیا از راه می‌رسد؛ به این علت با یک ساعت هوشمند با اراعه جهانی مواجه هستیم.

ادامه مطلب
اپسیلون گاو، ستاره‌ای با سیاره

اکنون مشخصات این ساعت هوشمند افشا نشده است، اما همان گونه که گفتیم، انگارً مشخصات آن شباهت بسیاری به گلکسی واچ ۴ خواهد داشت. گلکسی واچ ۴ به نمایشگر ۱.۴ اینچی سوپر امولد با تراکم پیکسلی ۳۲۱ پیکسل در هر اینچ، تراشه دوهسته‌ای و ۵ نانومتری اگزینوس W920، رم ۱.۵ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی تجهیزشده است. انتظار می‌رود گلکسی واچ اف ای در برخی مشخصات نسبت به گلکسی واچ ۴، ارتقا اشکار کند.

محصولات FE درمقایسه با نسخه‌های مهم قیمت پایین‌تری دارند و یقیناً دستیابی به این قیمت پایین‌تر، به‌معنی منفعت گیری از قطعات سخت‌افزاری ضعیف‌تر است. گفتنی است که افت قوت سخت‌افزاری در این محصولات چندان دیدنی نیست و به همین علت کاربران بسیاری جذب آن‌ها خواهد شد.

ادامه مطلب
محققان از کشف ربط قابل دقت و تازه بین قلب و مغز خبر خواهند داد

درصورتی‌که سامسونگ به‌جستوجو اراعه گلکسی واچ FE باشد، این ساعت هوشمند به‌گفتن رقیب اپل واچ SE از راه می‌رسد. کره‌ای‌ها در سال جاری میلادی از ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ ۷ هم رونمایی خواهند کرد که احتمالا این‌بار با نسخه اولترا هم مواجه شویم؛ به این علت احتمالا امسال از چهار ساعت هوشمند گلکسی رونمایی بشود.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع

پست های مرتبط