متا در پیام‌های اینستاگرام، تصاویر دارای برهنگی را محو می‌کندتکنولوژی 

متا در مطلب‌های اینستاگرام، تصاویر دارای برهنگی را محو می‌کند_دانستنی


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دانستنی

متا درحال آزمایش ویژگی‌های جدیدی در اینستاگرام است که با مقصد محافظت از کاربران نوجوان در برابر محتواهای دارای برهنگی طراحی شده است. ازجمله این ویژگی‌ها می‌توان به موردی اشاره کرد که به‌صورت خودکار، تصاویر حاوی برهنگی را در قسمت مطلب‌های خصوصی برای کاربران نوجوان تار می‌کند.

مطابق پست منتشرشده در وبلاگ متا، این ویژگی از یادگیری ماشینی برای شناسایی و محو خودکار تصاویر مشکوک حاوی برهنگی منفعت گیری خواهد کرد و کاربران می‌توانند نمایش یا عدم‌نمایش آن‌ها را بنا به خواست خود انتخاب کنند.

محافظت از کاربران نوجوان اینستاگرام

متا در مطلب‌های اینستاگرام، تصاویر دارای برهنگی را محو می‌کند_دانستنی ۹

علاوه‌براین، غول فناوری این چنین درحال پیاده‌سازی ویژگی فرد دیگر است که زمان به‌اشتراک‌گذاری تصاویر بی‌پرده توسط کاربران نوجوان، به آن‌ها هشدار می‌دهد تا مجدد در این رابطه تصمیم‌گیری کنند. متا با این ویژگی امیدوار است تا بتواند از نوجوانان در برابر کلاهبردارانی که برای دیگران تصاویر برهنه ارسال می‌کنند و آن‌ها را فریب خواهند داد تا تصاویر خود را ارسال کنند، محافظت کند.

ادامه مطلب
مقایسه رندر گلکسی S24 اولترا و S23 اولترا؛ چه تغییری در راه است؟ + ویدیو

این چنین متا اظهار کرده که درحال اجرای تغییرات فرد دیگر است که پیداکردن و تعامل با نوجوانان را برای کلاهبرداران بالقوه دشوارتر می‌کند. غول فناوری می‌گوید درحال گسترش فناوری جدیدی برای شناسایی حساب‌هایی است که «به‌طور بالقوه» دچار اخاذی جنسی می باشند و برای نحوه تعامل این حساب‌ها با دیگر کاربران، محدودیت‌هایی را اعمال خواهد کرد.

1712921669 433 متا در مطلب‌های اینستاگرام، تصاویر دارای برهنگی را محو می‌کند دانستنی
متا در مطلب‌های اینستاگرام، تصاویر دارای برهنگی را محو می‌کند_دانستنی ۱۰

غول شبکه‌های اجتماعی، از زمان‌ها قبل برای پلتفرم‌های خود سیاست‌هایی داشته است که کاربران را از ارسال عکس‌های برهنه یا وادارکردن دیگران به‌شتراک‌گذاری تصاویر شخصی و محرمانه خود منع می‌کند. بااین‌حال، این سیاست‌ها همیشه پیروزی‌آمیز نبوده‌اند و بعضی اوقات اوقات نتایج زیاد غم‌انگیزی به‌همراه داشته‌اند.

ادامه مطلب
سری گلکسی S25 به گمان زیادً در نسخه‌های اسنپدراگون و اگزینوس اراعه می‌شود_دانستنی

اواخر سال قبل، سناتورهای آمریکایی با مدیرعامل برخی غول‌های فناوری دارای شبکه اجتماعی، ازجمله متا، ایکس و تیک‌تاک جلسه‌ای داشتند تا درمورد امنیت آنلاین کودکان سخن بگویید کنند. در جریان این جلسه، «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا، از والدین و خانواده‌ها به علت تأثیر شبکه‌های اجتماعی روی کودکان عذرخواهی کرد.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع

پست های مرتبط