همستر کامبتاموزش 

همستر کامبت چیست؛ نات کوین ۲ یا یک کلاهبرداری بزرگ؟_دانستنی


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دانستنی

به گمان زیاد شما هم این روزها حداقل یک یا دو دعوتنامه «همستر کامبت» (Hamster Kombat) دریافت کرده‌اید، بازی تلگرامی که قرار است همه را پولدار کند. تب همستر کامبت یا همستر کمبت آن قدر داغ شده که سپس از زمان‌ها ناظر پیوستن شماره‌های تازه به تلگرام هستیم. اما همستر کامبت چیست؛ نات کوین ۲ یا یک کلاهبرداری بزرگ؟

همستر کامبت چیست؟

همستر کامبت، یکی از بازی‌های نوظهور موج پرداخت در برابر لمس (tap-to-earn) مبتنی بر تلگرام است. این بازی به طور رسمی در ۲۵ مارچ (۶ فروردین) اراعه شد. بر پایه گزارش رسمی سازندگان به فاصله ۱۱ روز بیشتر از ۱ میلیون کاربر جذب کرد. باز هم بر پایه ادعای سازندگان این بازی بیشتر از ۲۴ میلیون کاربر فعال روزانه دارد.

اما قصه این همستر چیست؟ شما در این بازی به گفتن یک همستر مدیرعامل یک صرافی مجازی ارز دیجیتال خیالی هستید و در ازای لمس کردن یک دکمه و انجام دادن برخی ماموریت های سکه دریافت می‌کنید. این سکه‌ها قرار است به توکن یا همان ارز دیجیتالی واقعی قابل برداشت تبدیل شوند. گیم‌پلی و مدل تجاری بازی بی‌شباهت به نات‌کوین (Notcoin) نیست.

ادامه مطلب
اهمیت وقت‌گذرانی با همسر؛ ۹ پیشنهاد جذاب و ۳ نشانه زیاده‌روی

ساختار مهم بازی ساده است – بازیکن یک صرافی ارز دیجیتالی را انتخاب می‌کند که می‌خواهد مالک آن باشد و روی همستر واقع در وسط صفحه ضربه می‌زند تا سود جمع‌آوری کند. هر چه سکه‌های بیشتری در موجودی صرافی انباشته بشود، سطح همستر و سود روزانه آن بالاتر می‌رود.

تحکیم‌کننده یا بوسترهای مختلفی در بازی وجود دارد که کسب سکه را برای شما ساده‌تر می‌کند. از کارت افزایش منفعت‌وری تا افزایش سطح انرژی یا حتی خرید کارت‌هایی که اجازه می‌دهد ۳ ساعت بدون ضربه زدن کسب درآمد کنید.

ادامه مطلب
استاکر کیست؟ چطور با او مقابله کنیم؟_دانستنی

اما یکی از راه های محبوب برای به دست آوردن سکه‌های زیاد تر دعوت دوستان به عضویت در بازی با لینک تعلق شما است. همین ویژگی علتشده تا ما ناظر پیوستن شماره‌های جدیدی به تلگرام باشیم!

کاربران اکس (توییتر) و ردیت چه می‌گویند؟

با جست‌وجوی انگلیسی در اکس یا همان توییتر اسبق با نظراتی به طور یکنواخت مثبت رو‌به‌رو می‌شوید. تنها با مقداری نگاه به این حس می‌رسید که انگار با یک پروژه تبلیغاتی بزرگ طرف هستید. با این حال، برخی هم نگاه متغیری داشتند.

برخی از ساز و کار بازی انتقاد کرده‌اند. برخی در رابطه آینده بازی یقین نیستند، چون می‌ترسند زمان صرف شده آن‌ها مزایای بلندمدتی نداشته باشد. مشکلات مربوط به شمارنده بازی و خطاهای سوددهی ماینینگ علتشده تا تعداد بسیاری از پروژه نومید شوند. در ردیت هم که طبق معمولً یک پلتفرم محبوب برای بازخورد کاربران برای پروژه‌های این چنینی است، او گفت و گو‌ها یا بازدید‌های دقیق وجود ندارد.

ادامه مطلب
اضطراب سال نو؛ علت و راه مقابله با آن_دانستنی

اکانت این پروژه در ایکس بیشتر از ۵.۸ میلیون و در تلگرام ۲۷ میلیون عضو دارد! با این حال، قسمت نظرات توییتر زیاد تر با مطلب‌های اسپم یا تشویق‌های اضطراب پر شده است. شما نقد و نظر سازنده و مثبتی را مشاهده نمی‌کنید. تعامل یا بازخورد از تیم پروژه است.

مشکل بعدی همستر کامبت این است که وایت پیپر ندارد. وایت پیپر یا برگه سفید ایده یک پروژه کریپتو را شرح می‌دهد. همستر کامبت تیم اشکار و وایت پیپر ندارد.

نگاهی به مدل اقتصادی همستر پول ساز

انگیزه مهم بازیکنان این است که با کسب توکن زیاد تر همستر کامبت درآمد کسب کنند. ویژگی توکن بازی همستر کوین جامعه کاربری آن است. درایی‌هایی همانند بیت کوین یا اتریوم روی ویژگی‌های اقتصادی و نرم‌افزاری خاص خود پافشاری دارند، اما همستر کوین، دوج یا شیبا روی گستردگی کاربران پافشاری دارند.

ادامه مطلب
چه وقتی باید شغل جدیدی را قبول کرد؟ | شغل جاری یا شغل تازه کدام را انتخاب کنم؟_دانستنی

سود بزرگ تلگرام و دنیای کریپتو

این بازی برای تلگرام و حوزه ارز دیجیتال یک بازی کاملا برنده است. تلگرام به لطف این بازی کاربر تازه جذب می‌کند و شبکه ارز دیجیتال خود یعنی TON را مجانی تبلیغ می‌کند.

از طرف دیگر پروژه‌هایی همانند همستر کامبت، نات کوین و شیبا علتخواهد شد آدم‌هایی تازه و کاملا غریب داخل دنیای ارزهای دیجتال شوند. این اتفاق برای بازار نوپای دارایی‌های دیجیتال حسابی مهم است.

 

همستر کامبت کلاهبرداری یا سودآور؟

جواب به این سوال زیاد دشوار است. تعداد بسیاری فکر می‌کردند نات کوین یک کلاهبرداری یا حداقل یک پروژه بی‌مقصد و احمقانه است، اما این طور نبوده است. با این همه نباید از ریسک همستر کامبت غافل شد. همانطور که همه پروژه‌های همانند شیبا تبدیل به خود این پروژه نشدند، قرار نیست همه پروژه‌های همانند نات کوین همانند خودش سودزا باشند.

ادامه مطلب
سختی جنسی چیست؛ علائم و روش مدیریت تنش جنسی_دانستنی

جواب به برخی سوال‌های مهم و رایج درمورد همستر کامبت

 

آیا همستر کامبت خطرناک است؟

همستر کامبت یک بازی است و از شما پولی نمی‌گیرد در نتیجه می‌توان او گفت که به خودی خود «فعلا» برای شما ضرری نداد. یقیناً اگر در تلگرام یا توییتر هویت ناشناسی دارید بهتر است مقداری دقت کنید. زمان عضویت در همستر کوین اطلاعات اکانت خود را با بازی به اشتراک می‌گذارید. این یعنی حداقل اکانت توییتر و تلگرام مرتبط به هم اشکار خواهد شد.

آیا همستر کامبت من را پولدار می‌کند؟

جواب این سوال قطعی نیست. اگر توکن این پروژه سپس از لیست شدن قیمت خوبی داشته شما می‌توانید از سکه‌هایی که جمع کرده‌اید درآمد داشته باشید. یادتان باشد ارزهای دیجیتال دارایی‌های مالی با ریسک و نوسانات بالا می باشند. به این علت، قبل از ورود به این بازار حسابی تحقیق کنید.

چطور با مدیر و همکاران خود تعامل موثری داشته باشیم.

چطور در سازمان خود پله‌های ترقی را به‌شدت طی کنیم.


دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها