با Acemagic X1 آشنا شوید؛ اولین لپ‌تاپ 360 درجه تاشو افقی در جهانتکنولوژی 

با Acemagic X1 آشنا شوید؛ اولین لپ‌تاپ ۳۶۰ درجه تاشو افقی در جهان_دانستنی


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دانستنی

در طول چند سال قبل ناظر دستگاه‌هایی بوده‌ایم که از چند نمایشگر منفعت می‌برند و اکنون لپ‌تاپ جدیدی با نام Acemagic X1 به‌نمایش گذاشته شده است که از دو نمایشگر ۱۴ اینچی ۱۰۸۰p در پهلوی یکدیگر برخوردار است.

Acemagic X1 لپ‌تاپی است که از یک نمایشگر اضافی در کنار نمایشگر مهم خود منفعت می‌برد. همانطور که در تصاویر نوشته قابل‌مشاهده است، نمایشگر اضافی این دستگاه به‌صورت افقی در دسترس قرار می‌گیرد و از طریق سیستم لولای آن در کنار صفحه نمایش مهم باز می‌بشود. شرکت سازنده این دستگاه از آن به‌گفتن «اولین لپ‌تاپ ۳۶۰ درجه تاشو افقی جهان» یاد کرده است.

مشخصات لپ‌تاپ Acemagic X1

با Acemagic X1 آشنا شوید؛ اولین لپ‌تاپ ۳۶۰ درجه تاشو افقی در جهان_دانستنی ۹

درحالی‌که تا این مدت قیمت، تاریخ اراعه یا مشخصات کامل لپ‌تاپ Acemagic X1 در دسترس نیست، به نظر می‌رسد که این لپ‌تاپ برای بازی یا ماموریت های سنگین ساخته نشده باشد. ازجمله مشخصات آن به پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i7-1255U، حافظه رم ۱۶ گیگابایتی DDR4 و یک ترابایت حافظه PCIe 3.0 SSD اشاره شده است.

ادامه مطلب
این ربات انسان‌نما می‌تواند رانندگی کند! + ویدیو_دانستنی

این چنین از طریق درگاه‌های USB-A و USB-C حداکثر شدت انتقال داده ۵ گیگابیت‌برثانیه را فراهم می‌کند و به‌جای HDMI 2.1، برای خروجی ویدیو از HDMI 2.0 منفعت گیری شده است. این چنین یکی از دو پورت USB-C آن فقط برای شارژ است.

با Acemagic X1 آشنا شوید؛ اولین لپ‌تاپ 360 درجه تاشو.webp
با Acemagic X1 آشنا شوید؛ اولین لپ‌تاپ ۳۶۰ درجه تاشو افقی در جهان_دانستنی ۱۰

نمایشگر اضافی تنها ویژگی قابل‌دقت Acemagic X1 نیست و نقل‌قول نمادین «استیو جابز» از سال ۲۰۰۵ که در آن می‌گوید «Stay Hungry, Stay Foolish» یعنی «گرسنه بمان، احمق بمان» با طلای واقعی روی سمت چپ صفحه کلید دستگاه حک شده است. متاسفانه تصویری از این نقل‌قول با طلا حاضر نیست.

ادامه مطلب
چک 4 دلاری استیو جابز در یک حراجی بیشتر از 20,000 دلار قیمت خورد

اگر نام Acemagic را هیچ زمان نشنیده‌اید، این شرکت چینی طبق معمولً با فروش رایانه‌های شخصی مینی شناخته می‌بشود و اخیراً بعد از اراعه برخی از دستگاه‌های خود با بدافزار، از مشتریانش عذرخواهی کرد و مبالغ پرداخت‌شده آن‌ها را برگرداند. تازه ترین دستگاه این شرکت یک مینی کامپیوتر ۱۴۰۰ دلاری است که همانند به یک روتر بازی به‌نظر می‌رسد.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها