میکس فولد 4تکنولوژی 

عکس و مشخصات احتمالی میکس فولد ۴ شیائومی افشا شد_دانستنی


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دانستنی

انتظار می‌رود شیائومی تلفنهای تاشو Mix Fold 4 و Mix Flip را در ماه آگوست در چین معارفه کند. اکنون قبل از معارفه رسمی، برای اولین‌بار رندر گوشی میکس فولد ۴ در فضای مجازی انتشار شده است. علاوه بر این، مشخصات کلیدی این دستگاه نیز لو رفته است.

منبعی آگاه به نام «ایوان بلس» اطلاعات مربوط به میکس فولد ۴ را برملا کرده است، عکس پایین نیز مشخص می کند که پنل پشتی این گوشی تاشو امکان پذیر دارای روکش چرم مصنوعی باشد. در بالای گوشی، یک ماژول مستطیلی‌شکل برجسته وجود دارد که چهار دوربین، یک فلاش LED در سمت چپ و مارک لایکا در سمت راست دیده می‌بشود. بلس ادعا می‌کند که ضخامت دستگاه کمتر از ۱۰ میلی‌متر خواهد می بود. علاوه‌براین، انگارً دارای استاندارد IPX8 برای مقاومت در برابر آب است.

طراحی کلی شیائومی میکس فولد ۴ نسبت به مدل قبلی خود با کیفیت‌تر به‌نظر می‌رسد. ملزوم به ذکر است که این عکس امکان پذیر نشان‌دهنده مطرح نهایی این دستگاه نباشد.

ادامه مطلب
تکنیک ویرایش ژن CRISPR چیست؛ اهمیت و مزایای کریسپر_دانستنی

دیگر مشخصات فنی میکس فولد ۴ شیائومی

مطابق حرف های این افشاگر، میکس فولد ۴ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ همراه خواهد می بود. رقبای دیگر این گوشی تاشو همانند Vivo X Fold 3 Pro و Honor Magic V3 نیز از همین تراشه منفعت گیری خواهند کرد.

سیستم دوربین پشتی شامل یک دوربین مهم ۵۰ مگاپیکسلی تجهیزبه لنزهای Leica Summilux خواهد می بود. انتظار می‌رود این دستگاه با حمایتاز شارژ بی‌سیم، ظرفیت باتری بیشتر از ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت داشته باشد.

ادامه مطلب
اولین پرتاب موفق اینترنت ماهواره‌ای آمازون؛ رقیب استارلینک در راه است

گواهی ۳C که ماه قبل برای این گوشی انتشار شد، نشان داد که امکان پذیر گوشی تاشو شیائومی با حمایتاز قابلیت اتصال ماهواره‌ای داخل بازار بشود. مطابق گزارش قبلی، تنظیمات دوربین چهارگانه این دستگاه شامل یک دوربین مهم ۵۰ مگاپیکسلی تجهیزبه OIS با اندازه سنسور ۱/۱.۵۵ ​​اینچی، یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک دوربین تله‌فوتو OmniVision OV60A با زوم اپتیکال ۲ برابر است؛ یقیناً یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابر را نیز به این مشخصات اضافه کنید.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها