مدارک مالی برای دریافت ویزای کاناداتکنولوژی 

مدارک مالی برای دریافت ویزای کانادا


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

می باشند تعداد بسیاری از افراد که به‌تصمیم اقامت در کانادا نیاز به دریافت ویزا دارند و عده‌ای هم برای بازدید و گردشگری در آن برای اخذ ویزا عمل می‌کنند. باید به شما بگویم که درست است کانادا یکی از کشورهای مهاجرپذیر است و سالانه ایرانی‌های تعداد بسیاری برای اقامت به خاک این سرزمین پا می‌گذارند، اما این بدان معنی نیست که شرایط دریافت ویزای کانادا کار ساده‌ای است. بعد اگر می‌خواهید به‌تصمیم بازدید از طبیعت بکر و مکان‌های توریستی گردشگری راهی کانادا شوید و یا تصمیم مهاجرت دارید کافی است همراه ما باشید. ویزای کانادا انواع متغیری دارد. یکی از با اهمیت ترین آن‌ها ویزای توریستی است که سالانه طرفداران تعداد بسیاری را به سمت خود جذب می کند. بااین‌حال امروز می‌خواهیم در رابطه مدارک مالی که برای دریافت این ویزا به آن نیاز است با شما بگویم بعد همراه ما باشید.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
8 مسئله طلایی که قبل از خرید گلس موبایل باید در نظر گرفته بشود

قدری از مدارک مالی ویزای مربوط به کانادا بدانیم

همان گونه که می‌دانید هرچقدر مدارک مالی مرتبط با این ویزای رقم بیشتری را در برگرفته باشد از سوی افسر کنسول شرایط برای وجود شما در کانادا ساده‌تر جستوجو می‌بشود. چراکه این مطمعن را خواهید داد که از بعد هزینه‌های این سرزمین بر خواهید آمد. به یاد داشته باشید رقمی که برای این مدرک مالی از سوی سفارت‌خانه کانادا گفتن‌شده است در هر سرزمین با سرزمین دیگر تفاوت دارد.

مدارک مالی برای دریافت ویزای کانادا ۹

مدارک مالی ویزای توریستی کانادا

بر پایه تاریخچه سفری و اسناد ملکی متقاضی دریافت ویزای توریستی مبلغ تمکن مالی برای این سفر در نظر گرفته می‌بشود. این ویزای به‌صورت مولتی ویزا برای چند بار ورود و خروج صادر می‌بشود. عموماً برای پاسپورت‌های ایرانی ۵ سال اعتبار دارد و شما تا شش ماه هم می‌توانید در کانادا با ویزای توریستی اقامت داشته باشید. به‌طورکلی برای همه کشورها موجودی حساب ویزای کانادا برای ۳ ماه اول اقامت در این سرزمین معادل ۲۵۰۰ دلار کانادا است. بااین‌وجود قوانین سخت گیرانه ای که برای ایرانی‌ها وضع‌شده است این رقم را به موجودی ده هزار دلاری کانادا افزایش داده شده است. سپس از دریافت ویزای توریستی و داخل شدن به سرزمین کانادا موظف هستید مدارک مالی وابسته را نهایت ظرف زمان یک هفته به افسر مرزی برای اقامت خود اراعه دهید.

ادامه مطلب
نحوه محاسبه مالیات نقل و انتقال ماشین

مدارک مالی ویزای کاری کانادا

 برای این که شما بتوانید از ویزای کاری در کانادا منفعت گیری کنید باید چند اصل را در نظر داشته باشید. یا این که خود مدارک مالی وابسته را مشابه با نیاز افسر مرزی کانادا اراعه دهید و او را خاطرجمع کنید که شرایط برای اقامت و از بین بردن نیاز اولیه در این سرزمین برای شما مقدور است. یا این که اگر خانواده و فرزندان شما در کانادا زندگی می‌کنند مدارک مالی مربوط به‌حساب بانکی خود در این سرزمین را اراعه دهند و این مطمعن را بدهید که شما برای هزینه‌های مصرفی خود مشکلی ندارد. در آخر هم باید بگویم اگر قرار است با پروژه مخصوصی داخل همکاری شوید از روال وجود خود خبر دهید و این مطمعن را بدهید که از بعد هزینه‌های خود برمی‌آید. مقدار مدرک مالی که برای این ویزا باید اراعه بشود بسته به تعداد افرادی دارد که قرار است با شما هم‌سفر شوند تعین می بشود. به‌طور کل به مدارک شخص متقاضی، همسر، شخص متقاضی و فرزندان شخص متقاضی در صورت سفر خانوادگی نیاز است.

ادامه مطلب
عکس روز ناسا: ابرنواختر باقی‌مانده ذات‌الکرسی
مدارک مالی برای دریافت ویزای کانادا
مدارک مالی برای دریافت ویزای کانادا ۱۰

تمکن مالی ویزای تحصیلی کانادا

برای این که بتوانید ویزای تحصیلی را دریافت کنید باید مدرک مالی بالغ‌بر ۱۵ هزار دلار کانادا را اراعه دهید. این مقدار بودجه مالی بر پایه موسسه آموزشی و برنامه‌های تحصیلی شما متفاوت است. به‌طورکلی شما به‌حساب در کانادا نیاز دارید که پول خرج و مخارج خود را به آن واریز کرده باشید. داشتن گواهی اندوخته‌گذاری تضمینی GIC از یک موسسه مالی شرکت‌کننده در کانادا ملزوم است. داشتن یک وام دانشجویی و یا آموزشی از بانک کانادایی همراه با اراعه نامه تمکن مالی معتبر ۴ ماه تازه در کنار چک‌بانکی که قابل‌تبدیل شدن به دلار کانادایی باشد از موارد مهم این مدارک مالی محسوب می‌بشود. اثبات این که هزینه شهریه دانشگاه و اقامتگاه مسکونی را پرداخت خواهید کرد همراه با نامه‌ای از یک شخص و یا دانشگاه دال بر اراعه پول به دانشجو برای اثبات این که جزوی از برنامه آموزشی با بودجه کانادایی هستید و یا موفق به دریافت بورسیه تحصیلی کانادا شده‌اید هم باید مدرک ملزوم را اراعه دهید.

ادامه مطلب
آشنایی زیاد تر با ۴ رمزارز تازه بیت پین

کلام آخر در رابطه ویزای دریافتی کانادا

همان گونه که در مقاله پیش رو مطالعه کردید برای دریافت ویزای کانادا به‌طورمعمول ویزای کاری، توریستی و تحصیلی با رقم‌های نزدیک در پیش روی شما قرار دارد. مدارک اراعه تمکن مالی باید به زبان انگلیسی باشد و گردش حساب هر فرد با واحد ارزی ریالی درج‌شده باشد. بر همین مبنا باید بگویم مدرک مالی که اراعه می‌دهید باید از مهر شعبه ارزی بانک و امضای مدیر شعبه منفعت گرفته باشد. برای هر شخصی ۱۲۹۶۰ دلار کانادا، خانواده دو نفره ۱۶۱۳۵ دلار کانادا ،خانواده ۳ نفره ۱۹۸۳۶ دلار کانادا و برای خانواده ۴ نفره ۲۴۰۸۳ دلار کانادا ذکرشده است. این مدارک به این خاطر است که ثابت کند شما توانایی مخارج خود در سرزمین کانادا رادارید. به‌طورکلی موجودی حساب واریزی به‌حساب در کانادا باید بر پایه تعداد افرادی که تصمیم سفر دارند و نوع ویزا اشکار می‌بشود و مدارک مالی شما باید گردش حساب سه الی چهار ماه تازه متقاضی را برای دریافت ویزای نشان دهد. با منفعت گیری از پاسپورت ایرانی می‌توانید تا شش ماه در کانادا حضورداشته باشید و هر پنج سال یک‌بار باید برای ضمانت آن عمل کنید. به یاد داشته باشید که ویزای برای چند بار ورود و خروج شما به این سرزمین صادر می‌بشود.

ادامه مطلب
فضاپیمای ایکس‌ام‌ام-نیوتون اولین تصاویر خود را گرفت



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها