8 نکته طلایی که قبل از خرید گلس موبایل باید در نظر گرفته شودتکنولوژی 

۸ مسئله طلایی که قبل از خرید گلس موبایل باید در نظر گرفته بشود


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

در عصر حاضر، تلفنهای هوشمند به یک الزام تبدیل شده‌اند که یقیناً محافظت از آنها با قیمت گزافی که دارند امری واجب است. گلس یا محافظ صفحه گوشی کی از الزامی ترین و پرفروش ترین لوازم جانبی موبایل هست. گلس ها در واقع لایه شیشه ای میباشند که بر روی ال سی دی گوشی نسب میشود و از صفحه نمایش موبایل در برابر ضربه و صدمه جلوگیری میکنند انواع مختلفی از محافظ صفحه نمایش گوشی در بازار حاضر است. اما چه چیزی برای گوشی شما مناسب است؟ به یاد داشته باشید، هر گوشی نیاز به محافظ خاص خود دارد و هر محافظ صفحه برای هر تلفنی مناسب نیست. همه محافظ های صفحه نمایش سطح یکسانی از محافظت را اراعه نمی دهند و انتخاب یک محصول ضعیف امکان پذیر دستگاه شما را در معرض صدمه قرار دهد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
این ربات انسان‌نما می‌تواند رانندگی کند! + ویدیو_دانستنی

علاوه بر این، انتخاب یک گزینه ارزان قیمت برای صرفه جویی در هزینه زیاد تر به علت افتاطلاعات و تحقیق، می تواند تلفن هوشمند یا تبلت شما را در معرض خطر بزرگی قرار دهد. به این علت، اندوخته گذاری بر روی یک محافظ صفحه نمایش با کیفیت بالا برای هر دستگاهی مهم است. در این مقاله نکاتی که باید قبل از خرید گلس گوشی موبایل بشود را مورد بازدید قرار داده اییم.

۱. دوام و ضد خش بودن

اولین و با اهمیت ترین ویژگی هر محافظ صفحه شیشه ای خوب خاصیت ضد خش و دوام آن است. هر زمان که به جستوجو محافظ صفحه نمایش شیشه ای خوب می گردید، فقط این حقیقت را برای بسپارید که این محصول می تواند تیغه ها، قیچی ها، کلیدها و دیگر اجسام سخت و تیز روی سطح زمین را تحمل کند. تولیدات در این موارد عمدتاً شیشه آلومینوسیلیکات است که کیفیت و دوام بالایی را به محصول اراعه می دهد.

۲. صاف و لطیف بودن

ادامه مطلب
دانشمندان می‌خواهند از خود بافت های چربی برای کاهش وزن استفاده کنند

این یکی دیگر از جنبه هایی است که باید زمان خرید محافظ نمایشگر گوشی خوب در نظر گرفت. هر بار که انگشتان شما روی سطح محافظ شیشه سکوریت ضربه می زند یا لمس می کند یا می لغزد باید حس نرمی لطیفی به شما بدهد. احساسی زیاد بهتر و زیاد تر از احساسی که زمان لمس صفحه مهم تلفن همراه دارید خواهید داشت. از نظر دیگر، محافظ‌های با کیفیت ارزان از شیشه‌های تقریباً خشن ساخته شده‌اند و به قدر کافی صاف نیستند. به همین علت هنگامی انگشتان خود را روی آن می‌چرخانید، حس چسبندگی به شما می‌دهد.

۳. اندازه کامل مشابه با صفحه نمایش شما

ساخت عالی همیشه بهترین نتیجه را به شما می دهد و یک برش دقیق توسط یک متخصص به این معنی است که محافظ صفحه شیشه ای شما پوشش کاملی می دهد. از نظر دیگر، محافظ صفحه نمایش شیشه ای زیاد به طور عمده وجود دارد که بد ساخته شده اند و می توانند اشکال نامتقارن داشته باشند که در آن شکاف ها و سوراخ ها زیاد بزرگ می باشند، چون توسط افراد متخصص و ماشین آلات فنی ساخته نمی شوند. و این که تلاش کنید گلسی را انتخاب کنید که لبه های آن با قاب گوشی شما تداخل نداشته باشد.

ادامه مطلب
معارفه سامانه خرید و فروش طلای آب شده میلی با ضمانت نقدشوندگی آنی بانک رسالت

۴. ضد تاثییر انگشت و روغن

مشکل تاثییر انگشت بعضی اوقات اوقات واقعاً آزاردهنده است چون دید صفحه نمایش و وضوح را افت می دهد. علاوه بر این، مسائلی همانند ریختن آب و چکیدن روغن وجود دارد که این حالت را بدتر می کند. اما در یک محافظ صفحه با کیفیت خوب این چیزها اتفاق نمی افتد. به این علت تایپ و لمس سطح گوشی زیاد ساده تر و بدون دردسر است.

۵.نقش پوشش اولئوفوبیک ( آنتی استاتیک )

در محافظ صفحه نمایش ضد تاثییر انگشت و ضد روغن، پوشش اولئوفوبیک نقش مهمی را ایفا می کند. برای خبر بد نیست بدانید پوشش اولئوفوبیک یک پوشش دافع روغن است که در محافظ های گوشی های هوشمند و صفحه نمایش منفعت گیری می بشود. این می تواند مواد را در برابر تاثییر انگشت مقاوم کند چون روغن های تشکیل شده توسط پوست را دفع می کنند.

این روزها، پوشش‌های اولئوفوبیک یکی از با اهمیت ترین ویژگی‌های یک گلس گوشی  خوب است. تشکیل کنندگان در سراسر جهان به طور گسترده از پوشش اولئوفوبیک برای ساخت صفحه نمایش های لمسی مقاوم در برابر لکه برای تلفن های هوشمند و تبلت ها منفعت گیری می کنند.

ادامه مطلب
تصاویری از هوم‌پاد مجهز به نمایشگر LCD افشا شد

۶.  قوی دربرابر شکستگی و ضربات

۸ مسئله طلایی که قبل از خرید گلس موبایل باید در نظر گرفته بشود ۹

به طور کلی، اگر گوشی شما به طور اتفاقی روی زمین افتاد و به شدت به آن برخورد کرد، محافظ صفحه نمایش با کیفیت خوب، از خرد شدن آن جلوگیری می کند. به این علت، اگر گوشی شما از ارتفاع معینی سقوط کند قطعات غشای شیشه ای از صدمه به گوشی جلوگیری می کنند. حتی اگر گلس بشکند خود را فدای صفحه موبایل می کند.

۷. نمایش با کیفیت بالا

1706022049 719 8 مسئله طلایی که قبل از خرید گلس موبایل باید
۸ مسئله طلایی که قبل از خرید گلس موبایل باید در نظر گرفته بشود ۱۰

یکی از عناصر مهم هر گوشی هوشمند خوب صفحه نمایش آن است. یک محافظ صفحه شیشه ای با کیفیت زیاد خوب، شفافیت صفحه نمایش را همانند صفحه مهم نگه داری می کند و علتمی بشود شما از تصویری شفاف منفعت مند شوید.

۸. فاکتور سختی

عاملی که در میانه در نظر گرفتن محافظ صفحه نمایش گوشی اهمیت دارد سختی آن است. در رابطه شیشه سکوریت سختی را می توان با اشاره به مداد سربی گفت. هنگامی یک سازنده ادعا می کند سختی محافظ صفحه نمایش ۹H است به این معنی است که صفحه نمایش می تواند در برابر خراش های سخت ترین مداد مقاومت کند و در کل سختی شیشه را بر پایه خراش سخت ترین مداد یعنی مداد ۹اچ روی صفحه تجزیه تحلیل می کنند.

ادامه مطلب
۱۰ فیلم ترسناک که «استیون کینگ» دیدنشان را پیشنهاد می‌کند

محافظ صفحه نمایش گوشی اورجینال را از کجا بخرید؟ در این مقاله ما پارامترهای اساسی را که زمان خرید محافظ صفحه نمایش گوشی باید در نظر داشته باشید اراعه کرده اییم. برای خرید انواع لوازم جانبی موبایل از محافظ صفحه نمایش تا قاب گوشی و باتری و شارژر می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی فارس کالا مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی فارس کالا با بیشتر از ۸ سال سابقه فعالیت و پوشش همه لوازم جانبی گوشی های موبایل از همه برندها همیشه تلاش در اراعه بهترین محصول به مشتریان را دارد. در این فروشگاه از گلس های ارزان قیمت تا گلس قوی و با کیفیت همانند نیلکین و اسپیگن حاضر هست. که شما می توانید قبل از خرید نسبت به انتخاب یک گلس خوب از فارس (https://farksla.ir) مشاوره و راهنمای ملزوم در این عرصه را دریافت کنید.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها