ایکس به‌زودی در بخش Spaces از فید ویدیویی پشتیبانی خواهد کردتکنولوژی 

ایکس به‌زودی در قسمت Spaces از فید ویدیویی حمایتخواهد کرد


ایلان ماسک حرف های است که به‌زودی قابلیت پخش ویدیو را به Spaces در ایکس اضافه خواهد کرد. به‌این‌ترتیب قسمت اسپیس علاوه بر مکالمه صوتی زنده، از مکالمه تصویری نیز برخوردار خواهد می بود. ماسک می‌گوید این قابلیت حداکثر تا اغاز سال ۲۰۲۴ به شبکه اجتماعی ایکس اضافه خواهد شد.

بر پایه گزارش تک‌کرانچ، ایلان ماسک، مدیرعامل ایکس او گفت که این شبکه اجتماعی درحال کار روی افزودن ویژگی ویدیو به Spaces است. این چنین او او گفت که می‌توان این قابلیت را در جلسات روشن یا خاموش کرد. ماسک در ادامه گفت که اگر بیشتر از یک سخنران در یک جلسه Spaces وجود داشته باشد، فید ویدیویی به هر فردی که درحال سخن بگویید است تحول می‌کند؛ درست شبیه روشی که در گوگل میت یا دیگر پلتفرم‌های کنفرانس ویدیویی دیده می‌بشود.

ادامه مطلب
به‌جای استعمار مریخ باید زمین را نجات داد
ایکس به‌زودی در قسمت Spaces از فید ویدیویی حمایتخواهد کرد ۴

فید ویدیویی در Spaces ایکس

ایلان ماسک قابلیت تماس تصویری در مکالمات را یک مزیت می‌داند و می‌گوید دیدن زبان بدن افراد در میانه سخن بگویید‌کردن آن‌ها می‌تواند سودمند باشد؛ اگر بتوانید صورت و زبان بدن افراد را مشاهده کنید، اطلاعات بیشتری از آن‌ها به‌دست می‌آورید. با آوردن ویدیو به Spaces، به گمان زیادً کاربران بدون نیاز به رفتن به یک پلتفرم شخص ثالث، با مخاطبان خود در این شبکه اجتماعی ربط بهتری برقرار خواهند کرد.

هنگامی که Spaces در سال ۲۰۲۱ معارفه شد، این ویژگی به‌گفتن رقیب مهم کلاب‌هاوس درنظر گرفته می‌شد که در طول همه‌گیری کرونا محبوبیت اشکار کرده می بود. از وقتی که ایلان ماسک شبکه اجتماعی توییتر را خرید، هیچ تحول عمده‌ای در Spaces تشکیل نشده و تنها نام آن از Twitter Spaces به X Spaces تحول اشکار کرده است. اکنون ایلان ماسک و ایکس می‌خواهند Spaces را به قابلیتی فراتر از مکالمات فقطً صوتی تبدیل کنند.

ادامه مطلب
سامسونگ در MWC 2024 گلکسی رینگ را به‌نمایش گذاشت + عکس
آخرین مطالب

گفتنی است که ایکس ویژگی جدیدی را چند ماه قبل اراعه کرد که به کاربران اجازه می‌دهد استریم زنده را در این شبکه اجتماعی پخش کنند. این ویژگی زیاد همانند به پخش زنده در دیگر پلتفرم‌ها همانند فیسبوک و اینستاگرام است.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها