5 نکته که هنگام خرید اسپیکر باید در نظر داشته باشیدتکنولوژی 

۵ مسئله که زمان خرید اسپیکر باید در نظر داشته باشید


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

تماشا کردن فیلم و یا ویدیو، گوش دادن به موسیقی در خانه و یا ماشین، و بازی کردن با کنسول‌های گوناگون با مانیتور و یا تلویزیون همه انها وقتی دلچسب و دلنشین می‌بشود که شما صدای مشابه و با کیفیت را از اسپیکرهای خود دریافت کنید. در برخی اوقات، لوازم‌های صوتی و تصویری ما، از کیفیت بالای صدا برخوردار نیستند و خرید یک اسپیکر مناسب می‌تواند یکی از بهترین و کم هزینه‌ترین گزینه‌ها برای بهبود صدای لوازم صوتی و تصویری شما باشد. اسپیکرها دارای صدای باکیفیت و رسا می باشند که می‌توانند بهترین اکسسوری برای خانه و یا اتاق شما باشند.

خرید اسپیکر می‌تواند یکی از پیچیده‌ترین کارها باشد و این به علت زیاد بودن مدل‌ها و برندهای حاضر در بازار است. اما چطور می‌توان بهترین اسپیکر راانتخاب و خریداری کرد؟ ما در این نوشته با اهمیت ترین نکات برای خرید اسپیکر را به شما معارفه می‌کنیم که می‌توانند به شما برای انتخاب و خرید اسپیکر مناسب پشتیبانی کنند. با ما همراه باشید!

ادامه مطلب
کوه یخ غول‌پیکر 380 کیلومترمربعی از جنوبگان جدا شد_دانستنی

خرید اسپیکر بر پایه عمر باتری اسپیکرها

یکی از بهترین مزایا داشتن اسپیکر قابل حمل، دسترسی داشتن آنها به یک منبع ذخیره انرژی است که زمان زمان قابل حمل بودن آنها را اشکار می‌کند. این چنین دقت داشتن به مقدار میلی آمپر باتری اسپیکرها می‌تواند در هزینه و زمان شما نیز صرفه‌جویی کند. اگر اسپیکر و یا بلندگوشی انتخابی شما دارای عمر مختصر باتری باشد، شما قابلیت قابل حمل بودن اسپیکر خود را از دست می‌دهید.

دقت داشته باشید که اسپیکر انتخابی شما دارای قابلیت پخش موسیقی برای حداقل ۱۰ ساعت را داشته باشد تا شما در زمان منفعت گیری از اسپیکر خود، به مجدد شارژ کردن آن احتیاج نداشته باشید. این چنین اسپیکرهایی که دارای مقدار باتری بیشتری می باشند، طبق معمولً دارای عمر سودمند طویل‌تری می باشند و می‌توانند کالای بادوام و مناسبی برای شما باشند!

خرید پارتی باکس بلوتوثی از برند انکر یا jbl می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی باشد که در کنار کیفیت و رسا بودن صدا، به مقدار شارژ نگه‌داری اسپیکر خود نیز اهمیت خواهند داد!

ادامه مطلب
نوآوری‌ها و تکنولوژی‌های تازه در موبایل‌های سامسونگ

خرید اسپیکر بر پایه امکانات قابل حمل بودن

در زمان سخن بگویید از خرید و منفعت گیری کردن از اسپیکر، اولین قابلیتی که به نظر می‌رسد یک اسپیکر داشته باشد، قابل حمل بودن آن است. باند سونی ماشین یکی از نمونه بلندگوها و اسپیکرهایی است که در کنار قابل همراه بودن و باکیفیت بودن، دارای قیمت مقرون به صرفه است و می‌تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که گوش دادن به موسیقی در ماشین خود علاقه‌مند می باشند!

اسپیکرهای امروزی در دو مدل قابل حمل و غیرقابل حمل در دسترس می باشند و انتخاب کردن از بین این دو مدل، تنها به نوع سلیقه و منفعت گیری شما از اسپیکر دارد. اسپیکرهای غیرقابل حمل دارای وزن بیشتری می باشند و طبق معمولً مناسب برای ثابت نگه داشتن در یک مکان می باشند. در برابر این نوع اسپیکرها، بلندگوهای قابل حمل وجود دارند که دارای وزن کمتر و سایز کوچک‌تری نسبت به بلندگوهای غیرقابل حمل می باشند. اسپیکرهای قابل حمل دارای طرفداران بیشتری می باشند و نوع تکنولوژی آنها گسترش یافتهتر می‌باشد.

ادامه مطلب
معارفه سامانه خرید و فروش طلای آب شده میلی با ضمانت نقدشوندگی آنی بانک رسالت

خرید اسپیکر بر پایه ضد آب و ضد ضربه بودن آن

1702562044 506 5 مسئله که زمان خرید اسپیکر باید در نظر داشته

تنها علت منفعت گیری کردن از اسپیکرهای قابل حمل، منفعت گیری کردن آنها در هر مکان و در هر شرایط آب و هوایی است! امکان پذیر که در برخی از اوقات شما از اسپیکر خود در کنار رودخانه، دریا و یا حتی در شرایط بارانی منفعت گیری کنید و داشتن قابلتی ضد آب بودن اسپیکر می‌تواند از خراب شدن آن جلوگیری کند. تعداد بسیاری از اسپیکرهای با کیفیت با قابلیت ضد آب بودن در دسترس می باشند که از خراب شدن آنها در شرایط گوناگون جلوگیری می‌کنند و عمر سودمند آنها را افزیش می‌دهد. داشتن این قابلیت به شما پشتیبانی می‌کند که از خراب شدن اسپیکر خود جلوگیری کنید و نیاز به تعمیر کردن آن نداشته باشید.

این چنین زیاد تر اسپیکرهای امروزی دارای قابلیت ضد ضربه بودن می باشند و طبق معمولً با اسم Rugged به بازار اراعه خواهد شد که لقبی برای به یاد آوری ضد ضربه بودن آنها است و شما می‌توانید با دیدن این کلمه، از ضد ضربه بودن کالای خود مطمعن شوید. این قابلیت به شما پشتیبانی می‌کند که دلواپس ضربه دیدن اسپیکر خود نباشید و حتی بتوانید آنها را به راحتی بر روی سطوح سخت و خشن قرار دهید.

ادامه مطلب
هوش مصنوعی بشریت را نابود می‌کند

خرید اسپیکر بر پایه قیمت آن

بدون شک خرید کردن اجناس بر پایه قیمت می‌تواند یکی از معقول‌ترین راه حلهای خرید برای تعداد بسیاری از افراد باشد. خرید کردن اسپیکر نیز می‌تواند بر پایه قیمت آن باشد! یکی از بهترین نوع اسپیکرها که با قیمت مقرون به صرفه در دسترس است و می‌تواند کیفیت زیاد بالایی را به گوش شما رساند، اسپیکرهای میکرو می باشند که می‌تواند یکی از بهترین کالاها برای افرادی باشد که در کنار قیمت، به رسا بودن و با کیفیت بودن محصول خود نیز اهمیت خواهند داد.

به همان مقدار که خرید کردن یک محصول با قیمت ارزان‌تر مهم است، دقت داشتن به کیفیت همان محصول نیز یکی دیگر از با اهمیت ترین نکات در زمان خرید کردن می‌باشد. در نظر داشته باشید که هر محصول و یا اسپیکری که دارای ارزان‌ترین قیمت است، دلیلی بر بالا بودن کیفیت آن هم نمی‌بشود!

مسئله مهم در زمان خرید کردن بر پایه قیمت این است که با بودجه در دسترس به جستوجو خرید بهترین اجناس باشید، نه این که فقطً با کمترین بودجه به جستوجو بهترین کالا باشید! تلاش داشته باشید که بهترین و پرطرفدارترین محصولات را بر پایه بودجه جاری خود دسته‌بندی کنید و در آخر با مطالعه کردن نظرات بقیه خریداران، کالای خود را خریداری کنید و از داشتن یک محصول با کیفیت که با بهترین قیمت خریداری شده، لذت ببرید!

ادامه مطلب
چین از کشف یک عنصر کمیاب و ارزشمند خبر داد

خرید اسپیکر بر پایه اندازه و طراحی

اسپیکرها در اندازه و شکل‌های مختلفی قابل خریداری می باشند که انتخاب کردن از بین آنها تنها بستگی به نوع منفعت گیری و سلیقه شما بستگی دارد. اسپیکرها در سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ در دسترش می باشند که امکان پذیر سایز آنها تاثیرات مقداری بر روی کیفیت صدای آنها نیز داشته باشد. این چنین اسپیکرهای قابل حمل در شکل‌های استوانه‌ای، مستطیلی، بیضی شکل و یا حتی دایره‌ای حاضر می باشند که هر کدام از آنها مناسب برای منفعت گیری در نوع دکورهای گوناگون اتاق می باشند.

تلاش داشته باشید که قبل از خرید اسپیکر، شکل و اندازه آن را مشابه با شرایط منفعت گیری خود انتخاب کنید تا بهترین توانایی منفعت گیری را داشته باشید!



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها