اولین مانیتور مینی LED کولر مستر با رفرش ریت 165 هرتزی معرفی شدتکنولوژی 

اولین مانیتور مینی LED کولر مستر با رفرش ریت ۱۶۵ هرتزی معارفه شد


کولر مستر از اولین مانیتور گیمینگ مینی LED خود به‌نام Tempest G2711 رونمایی کرد؛ این مانیتور خنک‌کننده منحصربه‌فردی دارد. اگرچه کولر مستر در بازار محبوبیت بسیاری به دست نیاورده است، اما به‌نظر می‌رسد که این مانیتور تازه همه نیازهای یک گیمر حرفه‌ای را رفع می‌کند. در ادامه مشخصات، قیمت و تاریخ اراعه این مانیتور را می‌خوانید.

بر پایه اطلاعات بلاگ رسمی کولر مستر، این شرکت در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ مانیتور گیمینگ Tempest GP2711 را اراعه خواهد کرد. درکل این شرکت مانیتورهای خود را به سه قسمت تقسیم کرده است: سری Tempest با مینی‌ LED، سری GM و سری GA. مانیتور تازه سری Tempest دارای ویژگی‌های گسترش یافتهای است که آن را به گزینه‌ای مناسب برای گیمرها تبدیل می‌کند. مانیتور Tempest G2711 یک صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی مینی LED دارد و حداکثر وضوح آن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. این چنین این مانیتور دارای فرش ریت ۱۶۵ هرتز با زمان جواب‌دهی کمتر از ۴ میلی‌ثانیه است.

ادامه مطلب
دستگاه سلامتی BeamO معارفه شد؛ چکاپ بدن در خانه در کمتر از یک دقیقه
اولین مانیتور مینی LED کولر مستر با رفرش ریت ۱۶۵ هرتزی معارفه شد ۹

مشخصات و قیمت مانیتور کولر مستر Tempest G2711

این مانیتور دارای پورت‌های اتصالی تقریباً کاملی است. در پهلوی بدنه یک دیسپلی پورت ۱.۴، دو پورت HDMI 2.0 و یک پورت USB تایپ C می‌بینیم. این چنین کولر مستر دو پورت USB 3.0 را در این مانیتور تعبیه کرده است. این مانیتور از قابلیت KVM نیز حمایتمی‌کند، به این معنی که می‌توان چندین دستگاه را به آن متصل کرد و به آسانی بین دستگاه‌ها سویچ کرد. کولر مستر این چنین از هیت‌سینک اختصاصی برای خنک‌‌کردن این مانیتور منفعت گیری کرده است.

1704533229 160 اولین مانیتور مینی LED کولر مستر با رفرش ریت 165.webp
اولین مانیتور مینی LED کولر مستر با رفرش ریت ۱۶۵ هرتزی معارفه شد ۱۰

علاوه‌براین، GP2711 دارای پوشش ۹۵ درصدی از گاموت رنگی DCI-P3 است که نسبت به مانیتورهای حاضر، کارکرد زیاد خوب آن را مشخص می کند. این مانیتور این چنین دارای گواهینامه VESA DisplayHDR 1000 با حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیت است؛ این گواهینامه کیفیت بالا و کارکرد بهینه این مانیتور را ضمانت می‌کند. GP2711 تجهیزبه نور بعد‌عرصه مینی LED است که به ۵۷۶ نقطه جزئی گوناگون تقسیم می‌بشود؛ این ویژگی GP2711 را از دیگر مانیتورها نزدیک می‌کند.

ادامه مطلب
امروز در فضا: سومین مأموریت اسکای لب
آخرین مطالب

مانیتور GP2711 کولر مستر با قیمت ۴۴۹ دلار به فروش می‌رسد و در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ اراعه می‌بشود.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها