مصرف مواد مخدر توسط ایلان ماسک، مدیران تسلا را نگران کرده بودتکنولوژی 

مصرف مواد مخدر توسط ایلان ماسک، مدیران تسلا را دلواپس کرده می بود


روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی تازه مدعی شده است که چند مدیر تسلا از بابت مصرف مواد مخدر توسط ایلان ماسک اظهار نگرانی کرده‌اند. هیئت مدیره این شرکت انگارً باور دارد که ماسک تحت‌تأثیر مواد مخدر توییت جنجالی خود درمورد فراهم اندوخته برای خصوصی‌کردن این شرکت را زده می بود.

یکی از مدیران اسبق تسلا به وال استریت ژورنال اظهار کرده است که مصرف مواد مخدر و رفتارهای غیرقابل پیش‌بینی توسط ایلان ماسک علتشد تا او تصمیم بگیرد که مجدد برای وجود در هیئت مدیره این شرکت عمل نکند.

«لیندا جانسون رایس» که دو سال در هیئت مدیره تسلا فعالیت کرده می بود، می‌گوید بیشتر از یک‌بار به دیگر اعضای هیئت مدیره درمورد نگرانی‌های خود حوالی مصرف مواد توسط ماسک خبر داده می بود. او این چنین به‌طور غیررسمی از هیئت مدیره خواسته می بود تا درمورد مصرف مواد مخدر به‌وسیله ماسک تحقیق کنند اما نگرانی‌هایش نادیده گرفته شدند.

ادامه مطلب
به‌جای استعمار مریخ باید زمین را نجات داد

مصرف مواد مخدر توسط ایلان ماسک

گزارش وال استریت ژورنال به‌طور مفصل به کوششهای مدیران تسلا برای کنترل مصرف مواد مخدر و رفتارها و اظهارات شگفت ایلان ماسک در ملاءعام پرداخته است. به ادعای منبع های آگاه به ماجرا، انگارً ماسک از موادی همچون کتامین، ال‌اس‌دی، کوکائین و اکستازی منفعت گیری می‌کرده است.

ایلان ماسک در برنامه جو روگن

برخی از مدیران جاری تسلا انگارً برای کنترل رفتارهای ماسک به برادرش «کیمبال» متوسل شده‌اند، اما وال استریت ژورنال می‌گوید آن‌ها مواظب بودند که در گفتن نگرانی‌هایشان به منفعت گیری از «مواد مخدر» اشاره نکنند.

ادامه مطلب
تحقیقات مربوط به سیستم خودران تسلا آخر یافت_دانستنی

این روزنامه می‌گوید برخی از مدیران تسلا اعتقاد دارند که ایلان ماسک توییت معروف سال ۲۰۱۸ مبنی بر فراهم اندوخته برای خصوصی‌کردن تسلا با قیمت ۴۲۰ دلار به ازای هر سهم را تحت‌تأثیر مواد مخدر زده می بود. این توییت یک روز سپس جهت افزایش قیمت سهام این شرکت شد، اما در نهایت تحقیقاتی را از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) اغاز کرد که به جریمه‌ای ۴۰ میلیون دلاری علیه ماسک منجر گردید.

ایلان ماسک به نویسنده کتاب زندگی‌نامه خود اظهار کرده می بود که منفعت گیری از مواد غیرقانونی را نمی‌پسندد، اما او انگارً به برخی افراد حرف های می بود که دوزهای پایینی از کتامین را مصرف می‌کند. او این چنین یک‌بار در پادکست «جو روگن» ماریجوانا مصرف کرده می بود که این عمل زیاد خبرساز شد.

ادامه مطلب
اسپیس‌ایکس قرارداد مهمی برای پرتاب ماهواره‌های مسیریابی اروپا امضا کرد

یکی از وکلای ایلان ماسک در عکس العمل به این گزارش اظهار کرده است که او به‌طور مرتب در اسپیس ایکس آزمایش مواد می‌دهد و هیچ زمان در این آزمایش‌ها سرافکنده نشده است.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها