مایکروسافت زمان برگزاری کنفرانس سالانه بیلد 2024 را اعلام کردتکنولوژی 

مایکروسافت زمان برگزاری کنفرانس سالانه بیلد ۲۰۲۴ را خبرداد


مایکروسافت خبرداد که کنفرانس سالانه بیلد (Build) آن‌ها از ۲۱ تا ۲۳ می (۱ تا ۳ خرداد) در سیاتل برای گسترش‌دهندگان برگزار خواهد شد. در این کنفرانس، اخبار جدیدی درمورد هوش مصنوعی، Copilot و موارد فرد دیگر اظهار می‌بشود.

مایکروسافت با انتشار کردن یک پست تازه در شبکه اجتماعی ایکس، زمان برگزاری کنفرانس سالانه Build خود را اظهار کرده است. در سال ۲۰۲۳، یک بار دیگر ناظر برگزاری این کنفرانس به‌صورت حضوری بودیم و غول ردموندی تصمیم دارد تا کنفرانس امسال را هم در سیاتل و هم به طور آنلاین برگزار کند.

کنفرانس بیلد ۲۰۲۴ مایکروسافت

مایکروسافت زمان برگزاری کنفرانس سالانه بیلد ۲۰۲۴ را خبرداد ۴

سال قبل، این شرکت کوششهای خود در عرصه هوش مصنوعی را به نمایش گذاشت که اکنون به‌صورت ابزارهایی همانند Copilot Studio و Windows AI Studio برای گسترش‌دهندگان اراعه شده‌اند. اکنون انتظار می‌رود تا مجدد جاه‌طلبی‌های رو به رشد آن در عرصه هوش مصنوعی ویندوز و مایکروسافت ۳۶۵ یک بار دیگر در کانون توجهات این کنفرانس قرار داشته باشد.

ادامه مطلب
برنده مسابقه عکاسی زیر آب 2024 معارفه شد؛ عکس هولناک اسکلت یک وال

اکنون، مایکروسافت به هیچ برنامه‌ای برای کنفرانس امسال اشاره نکرده و از طریق این صفحه، در حال دعوت‌کردن از شرکت‌کنندگان بالقوه است.

مایکروسافت در چند زمان قبل روال زیاد خوبی داشته است. قیمت بازار این شرکت، ابتدا اغاز این ماه برای اولین‌بار به ۳ تریلیون دلار رسید و بعد از آن نیز، با قیمت بازار ۳.۱۲۵ تریلیون دلار رسماً به باارزش‌ترین شرکت تاریخ تبدیل شد.

در همین حال، غول فناوری امروز قرار است با انتشار کردن یک پادکست، در رابطه آینده ایکس باکس توضیحات بیشتری اراعه کند و انتظار می‌رود که در بهار آینده، زیاد تر در رابطه محصولات تازه سرفیس سخن بگویید کند.

ادامه مطلب
سهم بازار ویندوز 10 هم چنان دو برابر زیاد تر از ویندوز 11 است





منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها