معرفی سامانه خرید و فروش طلای آب شده میلی با ضمانت نقدشوندگی آنی بانک رسالتتکنولوژی 

معارفه سامانه خرید و فروش طلای آب شده میلی با ضمانت نقدشوندگی آنی بانک رسالت


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

اندوخته‌گذاری در بازار طلا، با دقت به افت قیمت ذاتی پول ریالی، می‌تواند فرصتی طلایی برای کسب سود باشد. زیاد تر افراد برای نگه داری قیمت پول خود، به اندوخته‌گذاری در طلا روی می‌آورند که برای طویل مدت سودآوری بالایی دارد. طلا یک دارایی با قیمت است که در طول تاریخ قیمت خود را نگه داری کرده است. به این علت، می‌توانید آن را به‌ راحتی تهیه و ذخیره کرده تا از طریق نوسان قیمتی آن در طول زمان، سود کسب کنید. در بین انواع طلا برای اندوخته‌گذاری، خرید طلای آب شده مزایای بسیاری دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به نداشتن اجرت و مالیات اشاره کرد. با وجود این، خرید طلای آب شده نیز چالش‌های خاص خود را دارد. در این نوشته، راهکار امن و آسان خرید و فروش طلای آب شده آنلاین یعنی اپلیکیشن میلی (Milli) را به شما معارفه می‌کنیم. با منفعت گیری از این پلتفرم، می‌توانید طلای آب شده ۱۸ عیار با کیفیت را به‌صورت مجازی یا فیزیکی تهیه و ذخیره کنید.

طلای آب شده چیست؟

طلای آب شده (Molten Gold)، از ذوب شدن طلاهای زینتی شکسته، مخدوش، دست دوم، یا شمش طلا به دست می‌آید. این نوع طلا شکل خاصی ندارد و زیاد تر به‌صورت مکعب، شمش یا مفتول به فروش می‌رسد. خرید طلای آب شده عمدتاً برای اندوخته‌گذاری و نگه داری قیمت پول بهترین انتخاب است، چراکه هیچ اجرت و مالیاتی برای آن دریافت نمی‌بشود و شما فقط هزینه هر گرم طلا به نرخ روز و هزینه‌ای ناچیز به مقدار ۰.۵% (نیم درصد) کارمزد را پرداخت می‌کنید.

ادامه مطلب
مدیران اپل درمورد کاربردهای هدست ویژن پرو همانند پشتیبانی به جراحان سخن بگویید می‌کنند
معارفه سامانه خرید و فروش طلای آب شده میلی با ضمانت نقدشوندگی آنی بانک رسالت ۹

اپلیکیشن میلی بستری برای خرید و فروش طلای آب شده آنلاین است. اما چطور می‌توانیم طلای آب شده ۱۸ عیار بخریم؟ در ادامه به این سوال جواب خواهیم داد.

چرا برای اندوخته‌گذاری طلای آب شده بخریم؟

اگرچه طلای آب شده زرق‌وبرق طلاهای زینتی را ندارد و نمی‌توان از آن به‌گفتن زیورآلات منفعت گیری کرد، اما می‌تواند شانس کسب سود را برای شما زنده نگه دارد و شما را از پرداخت اجرت و مالیات دیگر انواع طلا رها کند. از جمله دلایلی که خرید طلای آب شده را پیشنهاد می‌کنیم، عبارت‌اند از:

  • طلای آب شده نقدینگی بالایی دارد و به شدت می‌توان آن را به پول نقد تبدیل کرد.
  • قیمت ذاتی آن همانند دیگر انواع طلا به مرور زمان افزایش می‌یابد و می‌توان از نوسانات قیمتی آن سود کسب کرد.
  • هیچ مالیات و اجرت اضافی به آن تعلق نمی‌گیرد و تنها هزینه هر گرم طلا را به نرخ روز می‌پردازید.
  • نگهداری از طلای آب شده زیاد آسان است و حتی در شرایط ریزش قیمتی طلا، به راحتی به فروش می‌رسد.
  • مشخصات طلای آب شده، همانند عیار و وزن آن، از طریق مراجع معتبر قابل استعلام است.
  • از طلای آب شده می‌توان برای ساخت طلای زینتی مورد نظر منفعت گیری کرد. به طوری که آن را به طلاسازی‌ها بدهید تا برایتان طلایی با مطرح دلخواه بسازند.

برای خرید طلای آب شده به چه نکاتی دقت کنیم؟

عیار (خلوص) طلا اولین مسئله‌ای است که زمان خرید و فروش طلای آب شده آنلاین باید به آن دقت کنید. خلوص طلای آب شده بر پایه عیار طلایی که ذوب کرده‌اند اشکار می‌بشود.

مسئله: زیاد تر اوقات برای افزایش عیار طلا از سکه‌های ۲۴ عیار زمان ذوب منفعت گیری می‌کنند. بالعکس فلزهایی همانند مس و نقره نیز برای افت عیار طلای آب شده به کار می‌رود.

زمان خرید طلای آب شده، به عیار طلا، کد ری‌گیری و نام کارگاه تولیدکننده حک شده روی آن دقت کنید. قیمت طلای اندوخته‌ای به وزن و عیار آن بستگی دارد. اگر وزن و خلوص طلا را بدانید، می‌توانید به راحتی با منفعت گیری از نرخ قیمت روز، هزینه آن را محاسبه کنید. کد ری‌گیری تهران شش رقمی و شهرستان‌ها چهار رقمی است. برای بازدید اصالت طلای آب شده خود، می‌توانید کد ری‌گیری را در وب‌سایت reygiri.com داخل کنید.

طلای آب شده را از کجا بخریم؟

اگر به جستوجو اندوخته‌گذاری یقین در طلای آب شده هستید و نمی‌دانید چطور طلای آب شده ۱۸ عیار خالص بخرید، نظر می‌کنیم با اپلیکیشن میلی آشنا شوید. میلی، سامانه خرید و فروش آنلاین طلای آب شده است. در اپلیکیشن میلی، به راحتی می‌توانید پول نقد خود را به طلای آب شده خالص ۱۸ عیار تبدیل کنید و هر زمان که بخواهید آن را با قیمت روز بفروشید یا طلای فیزیکی معادل آن را تحویل بگیرید.

1709472487 477 معارفه سامانه خرید و فروش طلای آب شده میلی با
معارفه سامانه خرید و فروش طلای آب شده میلی با ضمانت نقدشوندگی آنی بانک رسالت ۱۰

در پلتفرم میلی می‌توانید از یک میلی‌گرم تا مقدار دلخواه مورد نظرتان طلای آب شده ۱۸ عیار بخرید. این طلا به طور آنلاین و مجازی در کیف پول شما ذخیره می‌بشود و هر زمان که بخواهید می‌توانید آن را به‌ طور فیزیکی از میلی تحویل بگیرید.

برای این کار کافیست در اپلیکیشن میلی روی گزینه «دریافت فیزیکی» کلیک کرده و مقدار طلای مدنظرتان برای دریافت را تعیین کنید. در نهایت، با تکمیل مشخصات فردی خود، فرایند خواست و دریافت طلا با پیروزی برای شما ثبت و انجام می‌بشود. به‌طورکلی، در اپلیکیشن میلی، با هر سطح از توان مالی، می‌توانید خرید و فروش طلای آب شده آنلاین انجام دهید و سود کسب کنید.

چرا باید از میلی طلای آب شده بخریم؟  اندوخته‌گذاری یقین طلا با نقدشوندگی آنی

خرید بی‌سقف و به مقدار دلخواه طلا در میلی

در اپلیکیشن میلی از ۱۰ میلی‌گرم تا هر مقدار طلای آب شده‌ای که بخواهید می‌توانید بخرید و هزینه آن را به‌ صورت آنلاین پرداخت کنید. بعد از پرداخت هزینه، طلای خواست‌ داده‌ شده به‌ طور آنی به حساب شما اضافه می‌بشود. علاوه‌براین، می‌توانید طلای حاضر در حساب خود را به‌ صورت حضوری دریافت کنید یا به‌ شکل مجازی در حساب خود نگهداری کنید. حتی امکان انتقال طلا به حساب دوستان و آشنایان شما نیز فراهم شده است. اما اگر فکر می‌کنید این تنها مزیت خرید آنلاین طلای آب شده از اپلیکیشن و سایت میلی است، سخت در نادرست هستید.

فروش آنی و بدون محدودیت وقتی طلا در میلی

فروش طلا در میلی نیز به‌ اندازه خرید آن ساده، سریع و آسان است. بدین ترتیب شما می‌توانید به‌ راحتی طلای آب شده خود را در میلی بفروشید و هزینه آن را به‌ صورت آنی دریافت کنید.

نگهداری امن طلا در حساب طلای میلی

طلای آب شده‌ای که می‌خرید در بستر امن حساب طلای میلی شما نگه‌داری می‌بشود. هر زمان که بخواهید می‌توانید از طلای حاضر در حساب طلایتان بفروشید یا به آن بیفزایید، هم‌این چنین در صورتی که تصمیم دریافت فیزیکی طلای خود را داشته باشید، این کار به راحتی بعد از ثبت خواست دریافت طلا در اپلیکیشن میلی قابل انجام می بشود. برای این منظور، همکاران تیم حمایتمیلی با شما در ربط خواهند می بود.

تسویه حساب آنی بانک رسالت

اگر برایتان این سوال پیش آمده است که چطور می‌توان طلای آب شده را به‌ صورت آنلاین فروخت و مبلغ آن را به شدت و در لحظه دریافت کرد، باید بگوییم که میلی امکان نقدشوندگی آنی را با منفعت گیری از حساب بانک رسالت برای کاربران خود فراهم کرده است تا لذت خرید و فروش طلای آب شده را برایشان دوچندان کند.

برای این کار، بعد از فروش طلای آب شده خود در میلی و ارسال خواست برداشت وجه، درصورتی‌که حساب ثبت‌شده شما در میلی بانک رسالت باشد، مبلغ طلای فروخته‌ شده شما بعد از خواست تسویه، آنی و در کمتر از چند دقیقه به حسابتان منتقل می‌بشود. به این علت، می‌توانید هزینه ریالی فروش طلای آب شده را به شدت دریافت کنید و از سودی که از فروش طلای آب شده پیدا کرده‌اید، لذت ببرید. در ادامه تفاوت وقتی سیکل پایا با پرداخت آنی بانک رسالت را به طور جدولی نشان می‌دهیم.

جدول فرایند وقتی سیکل پایا

سامانه پایا به گفتن زیرساخت‌ مهم بانکداری الکترونیک در ایران امکان انتقال وجه بین بانکی را برای کاربران فراهم می‌کند. انتقال وجه بانکی این سامانه در روزهای کاری از شنبه تا پنجشنبه در چهار مرحله انجام می‌بشود. چرخه‌های وقتی انتقال وجه بین بانکی، برای سهولت و شدت بخشیدن به این عملیات تعیین شده‌اند. این چرخه‌ها امکان منفعت‌مندی حداکثری مشتریان و نهادهای مالی از خدمات مالی را فراهم می‌کنند.

زمان‌بندی چرخه‌های تسویه سامانه پایا
ردیف چرخه تسویه ساعت ثبت از ساعت ثبت تا ساعت ارسال
۱ اول ۱۷:۱۵ ۰۳:۱۵ ۰۳:۴۵
۲ دوم ۰۳:۱۵ ۱۰:۱۵ ۱۰:۴۵
۳ سوم ۱۰:۱۵ ۱۳:۱۵ ۱۳:۴۵
۴ چهارم ۱۳:۱۵ ۱۷:۱۵ ۱۷:۴۵
انتقال آنی بانک رسالت کمتر از چند دقیقه زمان برداشت وجه (در لحظه)

چند خط درمورد خرید طلای آب شده

خرید طلای آب شده می‌تواند برگ برنده شما در بازار پرنوسان انواع دیگر طلا و سکه باشد. برای خرید و فروش طلای آب شده آنلاین باید به نکاتی همانند مجوز‌های قانونی وب‌سایت، مقدار کارمزد دریافتی، نحوه تحویل طلای اندوخته‌ای به طور فیزیکی و عیار آن دقت کنید. در سامانه آنلاین خرید و فروش طلای میلی می‌توانید طلای آب شده ۱۸ عیار را به نرخ روز با کارمزد منصفانه تهیه و هر زمان که خواستید آن را به‌ صورت فیزیکی تحویل بگیرید. برای خرید طلای آب شده در میلی محدودیت وقتی ندارید و در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید خواست خود را ثبت کنید. با خرید طلای آب شده ۱۸ عیار از اپلیکیشن میلی، اندوخته‌گذاری امن و مطمئنی را توانایی کنید.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها