مدیران اپل درباره کاربردهای هدست ویژن پرو مانند کمک به جراحان صحبت می‌کنندتکنولوژی 

مدیران اپل درمورد کاربردهای هدست ویژن پرو همانند پشتیبانی به جراحان سخن بگویید می‌کنند


گزارش‌های جدیدی بر پایه یک ویدیو داخلی اپل انتشار شده که در آن مدیران غول فناوری در رابطه هدست ویژن پرو سخن بگویید می‌کنند، به حرف های آن‌ها، این دستگاه امکان پذیر کاربردهای دلنشین‌توجهی در عرصه مراقبت‌های بهداشتی و آموزش داشته باشد.

در این ویدیو، «مایک راکول» و «آلن دای» که هر دو روی گسترش هدست ویژن پرو شراکت داشته‌اند، در رابطه گسترش این دستگاه و مواردی که امکان پذیر در آینده از آن منفعت گیری بشود، او گفت و گو می‌کنند. بلومبرگ متن این ویدیو را دریافت کرده و در گزارش خود جزئیات مربوط به آن را به اشتراک گذاشته است.

راکول در این ویدیو می‌گوید:

«جراحان زیاد تر در میانه عمل، برای مشاهده نمایشگرها که اطلاعات بیمار در آن پخش می‌بشود، تلاش می‌کنند. اپل ویژن پرو می‌تواند همه این موارد را در اختیار جراح قرار دهد و امیدوار هستیم که علتبهبود حالت بیمار بشود.»

کاربردهای هدست ویژن پرو در عرصه آموزش

مدیران اپل درمورد کاربردهای هدست ویژن پرو همانند پشتیبانی به جراحان سخن بگویید می‌کنند ۴

راکول در ادامه او گفت که تکنسین‌ها یا مکانیک‌های هواپیما نیز می‌توانند از ویژن پرو برای «آموزش با کیفیت» منفعت گیری کنند که قبلاً این امکان برای آن‌ها فراهم نبوده است. او این چنین او گفت که اپل در رابطه زمان‌های یادگیری و آموزش هدست خود «شوق‌زده» است. او در بخشی از سخنان خود می‌گوید: «ما تلاش کردیم تا محصولی بسازیم که یک ابزار باشد، نه یک اسباب بازی.»

ادامه مطلب
تصاویری از هوم‌پاد مجهز به نمایشگر LCD افشا شد

بر پایه گزارش بلومبرگ، دو کارمند زیر نظر راکول مسئول کشف کاربردهای جدیدی برای ویژن پرو می باشند. یکی از آن‌ها کاربردهای سازمانی این دستگاه را بازدید می‌کند و کارمند دیگر به جستوجو زمان‌های آموزشی بالقوه آن است.

با دقت به این که هدست اپل ویژ‌ن پرو با برچسب قیمت ۳۵۰۰ دلاری روانه بازار خواهد شد، اشکار کردن کاربردهای سازمانی می‌تواند رمز پیروزی این دستگاه باشد. پیش‌فروش هدست ویژن پرو از این جمعه و ساعت ۱۶:۳۰ به زمان ایران اغاز خواهد شد و به گمان زیادً نسخه‌های اولیه دستگاه به‌شدت فروخته خواهد شد. این هدست قرار است دو هفته سپس و روز جمعه، ۲ فوریه (۱۳ بهمن‌ماه) رسماً اراعه بشود.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها