شرایط پیش فروش پیکاپ فوتون اتوماتیک با تحویل شش‌ماه + جدول اسفندماه ۱۴۰۲تکنولوژی 

شرایط پیش فروش پیکاپ فوتون اتوماتیک با تحویل شش‌ماه + جدول اسفندماه ۱۴۰۲


ایران‌ماشین دیزل در بخشنامه تازه خود، پیکاپ فوتون اتوماتیک را به‌صورت پیش‌فروش در دسترس متقاضیان قرار می‌دهد. پیش فروش فوتون اتوماتیک اسفند ۱۴۰۲ از ساعت ۱۴ روز دوشنبه، بیست‌و‌یکم اسفندماه اغاز می‌بشود و ثبت‌نام در آن تنها به‌صورت اینترنتی و از طریق وب‌سایت مهم فروش شرکت ایران‌ماشین دیزل به نشانی esale.ikd.ir مقدور است.

در مطرح پیش فروش فوتون اتوماتیک اختصاصی اسفند ۱۴۰۲، این ماشین با قیمت علی‌الحساب ۹۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. قیمت نهایی بر پایه قیمت روز ماشین در زمان تحویل و از طریق دعوت‌نامه به خریدار اظهار خواهد شد. پیکاپ فوتون با دنده اتوماتیک در رنگ‌های سفید و مشکی قابل خواست بوده و به‌گفتن مدل ۱۴۰۳ شماره‌گذاری می‌بشود. موعد تحویل خودروها اواخر شهریورماه سال آینده اظهار شده است. جزئیات این مطرح ازجمله سود شراکت و انصراف را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

ادامه مطلب
غذاهای فوق‌فرآوری‌شده با افزایش خطر زوال شناختی و سکته مغزی رابطه دارد_دانستنی
نام ماشین فوتون اتوماتیک بنزینی با پیشرانه یورو۶
روش فروش پیش‌فروش
پیش‌پرداخت اول ۹۴۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی
تکمیل مالی قبل از تحویل، باقی‌مانده بهای ماشین به قیمت روز کارخانه به انضمام مابه‌التفاوت هزینه‌های جانبی محاسبه شده و از طریق دعوت‌نامه به متقاضی اظهار می‌بشود.
سود شراکت ۱۲ درصد
سود انصراف ۹ درصد
جریمه تأخیر در تحویل سود شراکت بعلاوه ۱ درصد ماهانه
رنگ‌بندی سفید، مشکی
موعد تحویل هفته آخر شهریورماه ۱۴۰۲

نگاهی بر مشخصات فنی فوتون اتوماتیک

فوتون تونلند اتوماتیک یک پیکاپ دو دیفرانسیل است که قابلیت آفرود و بیراهه‌نوردی دارد. این ماشین از موتور ۲ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر منفعت می‌برد که قوت و گشتاور آن به‌ترتیب به ۲۳۸ اسب‌بخار و ۲۶۰ نیوتن‌متر می‌رسد. این مشخصات از طریق گیربکس ۸ سرعته خودکار به‌سمت چهار چرخ هدایت می‌بشود. فوتون اتوماتیک تا ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت شدت می‌گیرد و دراِزای پیمودن ۱۰۰ کیلومتر مسافت ترکیبی، نزدیک به ۹ لیتر بنزین می‌سوزاند. تعلیق جلو جدا گانه از نوع دوجناغی و تعلیق عقب فنرتخت از دیگر مشخصات فنی ماشین می باشند.

ادامه مطلب
ایکس به‌زودی در قسمت Spaces از فید ویدیویی حمایتخواهد کرد
آخرین مطالب



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها