گلکسی A52 پاول دورفتکنولوژی 

گوشی گلکسی A52 متعلق به مدیرعامل تلگرام به‌علت گرمای هوا صدمه دید_دانستنی


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دانستنی

«پاول دورف»، مؤسس و مدیرعامل تلگرام که این روزها نامش زیاد تر از همیشه سر زبان‌ها افتاده، اخیراً با اشتراک‌گذاری تصویری، از مدل گوشی هوشمند خود خبر داده است. انگارً اما گوشی پاول دورف به‌علت گرمای هوای محل سکونت وی، با مشکل روبه رو و دچار صدمه شده و اکنون به‌نظر می‌رسد که بنیان‌گذار تلگرام باید به‌جستوجو گوشی جدیدی باشد.

گوشی پاول دورف یکی از پراستفاده‌ترین تلفنهای کاربران تلگرام است

گوشی گلکسی A52 متعلق به مدیرعامل تلگرام به‌علت گرمای هوا صدمه دید_دانستنی ۴

تا بحال در رابطه مدل گوشی هوشمند پاول دورف ابهام‌های بسیاری وجود داشته، اما سرانجام پاول دورف در تازه ترین پست کانال تلگرامی‌اش، تصویری از گوشی خود با قاب بازشده را به‌اشتراک گذاشته است. بر پایه گزارش‌های منتشرشده، پاول دورف از گوشی گلکسی A52 منفعت گیری می‌کرده؛ اما علت منفعت گیری او از گلکسی A52 به‌گفتن گوشی مهم، انگارً نوعی کار تحقیقاتی بوده است. درواقع مدیرعامل تلگرام حرف های که این گوشی سامسونگ یکی از محبوب‌ترین تلفنها بین کاربران تلگرام به‌شمار می‌آید.

ادامه مطلب
سامسونگ با شرکت باتری‌سازی اکوپرو قرارداد 34 میلیارد دلاری امضا کرد

پاول دورف با به‌کارگیری گلکسی A52 به‌گفتن گوشی مهم خود، تصمیم داشته که توانایی درصد بسیاری از کاربران تلگرام را روی این گوشی اقتصادی محبوب به‌دست بیاورد تا بهینه‌سازی تلگرام برای تلفنهای ارزان‌تر را در دستور کار مطلب‌رسان خود انجام دهد.

انگارً اما پاول دورف باید جستوجو گوشی بعدی خود باشد؛ چون گرمای هوای محل سکونت مدیرعامل تلگرام، گوشی هوشمند او را دچار مشکل کرده است. پاول دورف در دبی سکونت دارد و مسلماً با نزدیک‌شدن به فصل تابستان و گرمای نفس‌گیر آن، رخ‌دادن این چنین اتفاقاتی دور از انتظار نیست. به‌همین‌ترتیب، پنل پشتی گلکسی A52 پاول دورف به‌علت گرمای هوا بازشده و به دستگاه صدمه رسانده است. درنهایت باید دید که پاول دورف در جبهه تلفنهای اندرویدی باقی می‌ماند یا سراغ اکوسیستم اپل و آیفون خواهد رفت.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
نمایشگر همیشه روشن گلکسی S24 انگارً با مشکل روشنایی و زردی روبه رو است

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها