نمایشگر همیشه روشن گلکسی S24 ظاهراً با مشکل روشنایی و زردی مواجه استتکنولوژی 

نمایشگر همیشه روشن گلکسی S24 انگارً با مشکل روشنایی و زردی روبه رو است


بازدید‌های گوناگون سری گلکسی S24 مشخص می کند که نمایشگر پرچمدارهای تازه سامسونگ در حالت همیشه روشن یا AOD کم‌نورتر از نسل قبلی است. این چنین تصاویر در این حالت مقداری زردرنگ به نظر می‌رسند. این حالت حتی با تنظیمات گوناگون نیز بهتر نمی‌بشود.

بر پایه بازدید‌های سایت SamMobile، نمایشگر همیشه روشن در سری گلکسی S24 نسبت به نسل‌های قبلی خود یعنی سری گلکسی S22 و گلکسی S23 به مقدار قابل‌توجهی کم‌نورتر است. این حالت چه در حالت قراردادن عکس بعد‌عرصه و چه در حالت عادی AOD تغییری نمی‌کند و تیره می‌ماند.

یقیناً به نظر می‌رسد سامسونگ با کاستن نور نمایشگر در AOD می‌خواهد که این حالت روی شارژ باتری تأثیر کمتری داشته باشد. بااین‌حال تیره‌بودن AOD حتی علتشده که خوانایی متن‌ها بعضی اوقات دشوار باشد. این چنین با فعال یا غیرفعال‌کردن قابلیت‌های محافظ چشم و Adaptive Color Tone حالت رنگی AOD بهتر نمی‌بشود.

ادامه مطلب
اولین رندرهای گلکسی S24 اولترا منتشر شد! + ویدیو
نمایشگر همیشه روشن گلکسی S24 انگارً با مشکل روشنایی و زردی روبه رو است ۴

نمایشگر سری گلکسی S24 در حالت همیشه روشن

سامسونگ امکان پذیر این مشکل را با اراعه یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری بهبود ببخشد. بااین‌حال، بازدید‌های دقیق نمایشگر این تلفنها در حالت همیشه روشن، صرف نظر از این که والپیپر قرار بدهید یا تنظیمات رنگی چه باشد، هاله‌ای زردرنگ را می‌بینید که اشکار نیست سامسونگ به عمد آن را روی صفحه قرار داده است یا در آینده اصلاحش می‌کند.

نمایشگر سری گلکسی S24 همانند سری قبلی خود، با حالت‌های رنگی Vivid و Natural اراعه می‌بشود. بااین‌حال، بازدید‌ها مشخص می کند که اشباع رنگی در این دو حالت چندان فرقی با یکدیگر ندارند. به عبارتی، در این گوشی حالت‌های رنگی Vivid و Natural زیاد همانند به هم به نظر می‌رسند و کارکرد گزینه Vivid در قیاس با تلفنهای قبلی این شرکت به مقدار قابل‌توجهی افت یافته است.

ادامه مطلب
مراسم رونمایی از سری گلکسی S24 سامسونگ + ویدیو



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها