ویدیوی قاب منتسب به آیفون 16، طراحی این گوشی را تأیید می‌کند + ویدیوتکنولوژی 

ویدیوی قاب منتسب به آیفون ۱۶، طراحی این گوشی را قبول می‌کند + ویدیو_دانستنی


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دانستنی

یکی از سخت‌افزارهای موردانتظار برای ادامه ۲۰۲۴، گوشی آیفون ۱۶ است که به گمان زیادً سپتامبر (شهریور-مهر ۱۴۰۳) معارفه و اراعه خواهد شد. اکنون با نزدیکی به این تاریخ، گزارش‌های مختلفی از این گوشی انتشار می‌بشود؛ یکی از این گزارش‌ها که اخیراً در فضای مجازی در دسترس قرار گرفته، طراحی این آیفون را نمایش می‌دهد. هرچند درمورد طراحی این دستگاه اخباری در قبل نیز به گوش می‌رسید اما اکنون ویدیویی از قاب منتسب به آیفون ۱۶ ما را بهتر با طراحی احتمالی این گوشی آشنا می‌کند.

ویدیوی کوتاهی از قاب iPhone 16 توسط «UniverseIce» که یکی از منبع های آگاه دنیای فناوری است، در شبکه اجتماعی ایکس انتشار شده. این ویدیو رسمی نیست ولی مشخص می کند طراحی این موبایل با شایعه ها قبلی تطابق دارد.

ادامه مطلب
کدام قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل همزمان با آیفون 16 اراعه نمی‌شوند؟_دانستنی

در این ویدیو، قاب آیفون ۱۶ را مشاهده می‌کنیم؛ این قاب نسبت به اندازه آیفون‌های استاندارد مقداری بزرگ‌تر است؛ به این علت گمان دارد متعلق به آیفون ۱۶ پلاس باشد. یقیناً این گمان وجود دارد که اپل تصمیم گرفته باشد آیفون ۱۶ معمولی را مقداری بزرگ‌تر بسازد؛ به این علت احتمالا این قاب مربوط به مدل استاندارد یا همان معمولی باشد.

اندازه احتمالی نمایشگر‌های سری آیفون ۱۶

قضاوت اندازه این دو آیفون از روی این کلیپ مقداری دشوار است، بااین‌حال شایعاتی درمورد اندازه صفحه‌نمایش آیفون ۱۶ پلاس وجود دارد و مطابق آنچه تا بحال شنیده‌ایم، اپل به گمان زیادً امسال اندازه نمایشگر همه مدل‌های آیفون را تحول می‌دهد؛ به این علت احتمالا حتی آیفون ۱۶ پرو مکس نمایشگری بزرگ‌تر از ۶.۹ اینچ داشته باشد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
امروز در فضا: نزدیکی هالی به زمین_دانستنی

چه این قاب برای آیفون ۱۶ باشد، چه آیفون ۱۶ پلاس انتظار می‌رود طراحی کلی هر دو گوشی یکسان باشند. تفاوت‌های بین این دو گوشی باید در عرصه اندازه صفحه‌نمایش و جزئیات سخت‌افزاری، ابعاد و ظرفیت باتری باشد.

در این ویدیو می‌توانید چینش عمودی دوربین را که قبلاً شایعه شده می بود، مشاهده کنید. این چنین انگارً باتوجه‌به این قاب، دکمه تازه Capture که برای همه مدل‌های آیفون ۱۶ اراعه می‌بشود، نیز روی این دستگاه وجود دارد. اگر شایعه ها صحت داشته باشند، این دکمه تازه به کاربران کنترل بیشتری در نحوه عکس‌برداری و فیلم‌برداری می‌دهد.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها