راهنمای انتخاب بهترین هاست برای وبسایت‌های ایرانیتکنولوژی 

راهنمای انتخاب بهترین ها است برای وبسایت‌های ایرانی_دانستنی


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دانستنی

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

انتخاب ها است (Web hosting) مناسب یکی از با اهمیت ترین تصمیمات برای راه‌اندازی یک وبسایت حرفه‌ای است. ها است یا سرویس میزبانی وب، فضایی برای ذخیره و دسترسی به محتوا و فایل های سایت است. با دقت به محدودیت‌های منفعت گیری از سرویس های خارجی، خرید ها است داخلی برای وبسایت‌های ایرانی گزینه مناسبی محسوب می‌بشود، چرا که شدت، پایداری (Stability)، امنیت و هزینه بهتری نسبت به سرویس‌های خارجی دارد. در ادامه به بازدید ویژگی‌ها و معیارهای انتخاب یک شرکت ها است معتبر در ایران می‌پردازیم.

مزایای منفعت گیری از ها است ایران (Iran hosting) چیست؟

ها است ایرانی مزایای تعداد بسیاری برای انواع گوناگون وب‌سایت‌ها دارد، از جمله:

  • شدت (Speed) بارگذاری بالاتر
  • محافظت از حریم خصوصی کاربران و نگه داری امنیت (Security) اطلاعات
  • هزینه پایین‌تر نسبت‌به میزبانی خارجی
  • دسترسی آسان به حمایتفنی (Technical support) فارسی‌زبان

 به این علت، بسته به نوع و نیاز وب‌سایت، می‌توان او گفت ها است ایرانی می‌تواند گزینه‌ مناسب و به‌صرفه‌ای (cost-effective) باشد.

راهنمای انتخاب بهترین ها است برای وبسایت‌های ایرانی_دانستنی ۹

انواع ها است‌ های ایران

شرکت‌های اراعه‌دهنده انواع ها است‌ ایرانی (Iranian hosting) علاوه‌بر انواع ها است‌های لینوکس (Linux) و ویندوز (Windows)، سرویس‌های فرد دیگر همانند ها است وردپرس (WordPress hosting)، ها است دانلود (Download hosting)، ها است نمایندگی (Reseller hosting) و … را نیز اراعه خواهند داد. انتخاب نوع ها است مورد نیاز بستگی به نوع، حجم ترافیک و کاربرد وب‌سایت دارد. با بازدید دقیق نیازهای خود می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را از بین انواع ها است‌های ایرانی انتخاب کنید:

۱.    ها است لینوکس ایران

ها است لینوکس یکی از پرطرفدارترین انواع ها است در بین وب‌سایت‌های ایرانی است. علت مهم محبوبیت ها است لینوکس سازگاری (Compatibility) بالای آن با انواع نرم‌افزارهای متن‌باز است.

از دیگر مزایای ها است لینوکس می‌توان به‌ شدت بالای بارگذاری صفحات، پایداری و در دسترس بودن بالای سرور و امنیت قوی در برابر حملات و نفوذهای اینترنتی (Internet attacks and intrusions) اشاره کرد.

۲.    ها است ویندوز ایران

ها است ویندوز گزینه‌ مناسبی برای وب‌سایت‌هایی است که از زبان‌ها و نرم‌افزارهایی همانند ASP.NET ،C#‌ ،VB و … روی پلتفرم ویندوز منفعت گیری می‌کنند. علاوه‌بر قوت پردازشی بالای سرورهای ویندوز، این نوع ها است از انعطاف‌پذیری بسیاری برخوردار است و می‌توان آن را برای انجام کارهای پیچیده و نیازهای خاص تنظیم کرد.

۳.    ها است نمایندگی ایران

ها است نمایندگی امکان فروش خدمات میزبانی وب به مشتریان با نام و برند خودتان را فراهم می‌کند. با خرید ها است نمایندگی می‌توانید بسته‌ها و پلن‌های متنوع میزبانی سایت را با دقت به نیاز مشتریان‌تان طراحی کنید و با قیمت دلخواه خود به فروش برسانید.

۴.    ها است پربازدید ایران

ها است پربازدید برای وب‌سایت‌هایی طراحی شده است که تعداد بازدیدکنندگان و ترافیک بسیاری دارند. این نوع ها است از سخت‌افزارهای قوی همانند پردازنده‌های چند هسته‌ای، حافظه‌های RAM بالا و دیسک‌های SSD منفعت گیری می‌کند تا بتواند پاسخگوی ترافیک‌های بالا باشد.

۵.    ها است وردپرس ایران

ها است وردپرس به‌طور اختصاصی برای میزبانی وب‌سایت‌های ساخته شده با وردپرس طراحی شده است. این نوع ها است از سخت‌افزارهای قوی و نرم‌افزارهایی منفعت گیری می‌کند که برای اجرای بهینه وردپرس بهینه‌سازی شده‌اند. شدت بالای بارگذاری صفحات، پایداری و در دسترس بودن بالای سرور، امنیت قوی و مدیریت آسان از ویژگی‌های ها است وردپرس می باشند.

۶.    ها است دانلود ایران

ها است دانلود به‌طور اختصاصی برای میزبانی وب‌سایت‌ها و سرویس‌های دانلود طراحی شده‌ است. این نوع ها است از پهنای باند زیاد بالایی برخوردار است تا بتواند فایل‌های حجیم همانند فیلم و ویدیو، موسیقی، بازی و نرم‌افزار را با شدت مناسبی میزبانی کند.

۷.    ها است ابری ایران

ها است ابری یکی از مدرن‌ترین انواع میزبانی وب در دنیای امروز است که مزایای بسیاری را به‌همراه دارد. از جمله، مقیاس‌پذیری زیاد بالا که امکان افزایش یا افت ظرفیت سرور و منبع های مورد نیاز را به‌صورت کاملا انعطاف‌پذیر و بر پایه نیاز فراهم می‌کند. قابلیت مطمعن و در دسترس بودن بالای سرویس، چون منبع های به‌صورت ابری و توزیع شده در اختیار قرار می‌گیرند. شدت بالای بارگذاری وب‌سایت و پاسخگویی به خواست‌های کاربران به صرفه‌جویی قابل دقت در هزینه‌ها، چون پرداخت بر پایه مقدار مصرف منبع های صورت می‌گیرد.

۸.    ها است ارزان در ایران

ها است ارزان گزینه‌ای مناسب برای افراد و کسب‌وکارهایی است که تازه اغاز به فعالیت در دنیای وب کرده‌اند و بودجه محدودی دارند. این نوع ها است در قیاس با ها است رایگان (Free hosting)، کیفیت بهتر و محدودیت‌های کمتری دارد و امکانات آن محدودتر از ها است‌های گران‌قیمت است.

۹.    ها است رایگان ایران

ها است رایگان گزینه‌ای بدون هزینه برای میزبانی وب‌سایت است که یقیناً محدودیت‌هایی نیز دارد؛ این نوع ها است زیاد تر مناسب افرادی است که می‌خواهند برای اولین بار داخل دنیای وب شوند یا وب‌سایت زیاد کوچکی دارند. ها است رایگان را می‌توان به‌گفتن یک سکوی آزمایشی برای تست ایده‌ها و اغاز فعالیت مورد منفعت گیری قرار داد.

1719925668 986 راهنمای انتخاب بهترین ها است برای وبسایت‌های ایرانی دانستنی
راهنمای انتخاب بهترین ها است برای وبسایت‌های ایرانی_دانستنی ۱۰

چطور بهترین انتخاب را بین ها است‌های ایران داشته باشیم؟

انتخاب ها است و خرید ها است ایرانی پرسرعت و حرفه ای مناسب یکی از با اهمیت ترین تصمیمات در راه‌اندازی یک وب‌سایت حرفه‌ای است. برای پشتیبانی به این انتخاب، باید نکات زیر را مد نظر قرار داد:

  1. نیازهای وب‌سایت را به‌طور کامل شناسایی کنید و بر آن مبنا نوع ها است را انتخاب کنید.
  2. درمورد سابقه فعالیت شرکت‌های معتبر اراعه‌کننده خدمات میزبانی وب تحقیق کنید.
  3. قیمت و خدمات شرکت‌های گوناگون را با در نظر گرفتن تخفیفات اختصاصی مورد قیاس قرار دهید.
  4. فضای ذخیره‌سازی (Storage space) را با در نظر گرفتن حجم جاری و آینده محتوای سایت انتخاب کنید.
  5. پهنای باند را مشابه با حجم ترافیک پیش‌بینی شده انتخاب کنید.
  6. امکانات جانبی مورد نیاز همانند SSL، سازگاری با وردپرس و … را بازدید کنید.
  7. به کیفیت حمایتفنی، شدت پاسخگویی و حل مشکلات دقت کنید.

خرید ها است ایران از پارس پک؛ اندوخته‌گذاری کوچک، بازدهی بزرگ برای کسب‌وکارها

انتخاب یک ها است قوی می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد! ها است ایران پارس پک با اراعه زیرساخت‌های محلی پرسرعت و باکیفیت، به شما پشتیبانی می‌کند تا توانایی‌ای بی‌نظیر برای مخاطبان خود رقم بزنید، رضایت مشتریان را افزایش دهید، رتبه سئو و جایگاه وب‌سایت خود را در موتورهای جستجو ارتقا دهید و حضوری قوی در فضای آنلاین داشته باشید.

نتیجه گیری

ها است‌های ایرانی با به‌کارگیری زیرساخت‌ها و سرورهای پیشرفته، کارکرد و شدت بالا را برای وب‌سایت‌ها ضمانت می‌کنند. این کار تبدیل بهبود توانایی کاربری (user experience) و در نهایت ترقی رتبه سایت در موتورهای جستجو می‌بشود. به این علت با انتخاب هوشمندانه یک ها است ایرانی می‌توان قدم موثری در مسیر پیروزی آنلاین برداشت.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

ادامه مطلب
جذابیت و زیبایی اپل با قیمتی دوست‌ داشتنی

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها