خرید بلک فرایدی تا 90 درصد تخفیف سایت‌های خارجی با کارمزد 0تکنولوژی 

خرید بلک فرایدی تا ۹۰ درصد تخفیف سایت‌های خارجی با کارمزد ۰


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

بدون شک حراج بلک فرایدی (Black Friday) یا جمعه سیاه یکی از بزرگ‌ترین رخدادهای تخفیفی در جهان به حساب می اید که میلیون‌ها نفر در جهان را به تکاپو می‌اندازد. در بلک فرایدی تقریباً همه برندهای بزرگ و کوچک دنیا از eBay گرفته تا خرده‌فروشی‌های محلی تخفیف‌های شگفت انگیز‌ای برای محصولات خود در نظر می‌گیرند. با اهمیت ترین قضیه در روز بلک فرایدی آگاهی و شدت عمل در خرید است چون مردم برای منفعت گیری از تخفیف‌های باورنکردنی در این روز هجوم می‌آورند.

نکاتی که برای خرید در بلک فرایدی باید به آن دقت داشته باشیم؟

ادامه مطلب
جهش ۱۵۵ میلیونی پژو ۲۰۷ قیمت این خودرو را به مرز نیم میلیارد تومان رساند

 کاربران ایرانی نیز می‌توانند کالاها یا سرویس‌های موردنظر خود را در روز بلک فرایدی از سایت‌های خارجی خریداری کنند. برخلاف مردم خارج از سرزمین که برای خرید در بلک فرایدی هجوم می‌برند، ما کاربران ایرانی زیاد بادقت و موشکافانه خرید‌های خود را انجام می‌دهیم. در حقیقت، ما ایرانی‌ها برای خرید از سایت‌های خارجی مو را از ماست بیرون می‌کشیم و چون قیمت سرویس‌ها و کالاها به دلار است، بودجه خود را با وسواس بالایی خرج می‌کنیم. یقیناً، بلک فرایدی برای ما مدام با دو مشکل بزرگ همراه بوده است. یکی عدم خبر از تخفیف‌های شگفت‌انگیز و فرد دیگر مشکلات مربوط به پرداخت ارزی است.

احتمالا باورتان نشود که برخی از سایت‌های خارجی تا ۹۹% تخفیف برای بلک فرایدی در نظر می‌گیرند. یقیناً، این همه ماجرا نیست چون ما برای پرداخت همین ۱ درصد باقی مانده هم نیاز به یک حساب بانکی بین‌المللی داریم که متاسفانه در ایران داشتن یک حساب بین‌المللی به سادگی دیگر کشورها نیست.

ادامه مطلب
اپل در حال آزمایش داخلی یک چت‌بات هوش مصنوعی با نام Ask است

بعد ما برای خرید از سایت‌های خارجی در بلک فرایدی دو مشکل داریم: در وهله اول، این‌که به گمان زیادً نمی‌دانیم چه فروشگاه‌های اینترنتی تخفیف دارند و زمان و حوصله سرچ کردن در اینترنت را هم نداریم تا بهترین سایت‌ها را اشکار کنیم. دو این که اگر در برخی اوقات ما از راه‌های گوناگون همانند دریافت ایمیل یا مشاهده تبلیغات در فضای مجازی فهمید تخفیف‌های بلک فرایدی می‌شویم؛ اما به علت نداشتن حساب بانکی بین‌المللی، امکان خرید در بلک فرایدی را نداریم. ما در اینجا می‌خواهیم را‌حل این دو مشکل را توضیح دهیم. یعنی هم بهترین سایت‌های تخفیف بلک‌فرایدی را معارفه کنیم و هم راه حلهایی آموزش دهیم که پرداخت ارزی و دلاری خرید خود را به‌راحتی انجام دهید.

بهترین سایت‌ها برای خرید بلک فرایدی؛ از لوازم‌آرایشی تا اکانت تریدینگ ویو

 آخرین جمعه ماه نوامبر میلادی را جمعه سیاه، حراج جمعه یا بلک فرایدی می‌گویند. بلک فرایدی یک روز سپس از روز شکرگزاری در آمریکا است که مردم در اصل سپس ازاین روز خود را برای کریسمس و سال نوی میلادی آماده می‌کنند. دلنشین است که بلک‌ فرایدی در تقویم تعطیل نیست؛ اما زیاد از مردم برای خرید در این روز مرخصی می‌گیرند؛ این روز چیزی همانند به شب عید خودمان است که ما خرید عید خود را انجام می‌دهیم. بلک فرایدی زیاد روز شلوغ و پرهیاهویی در آمریکا است و مردم برای خرید انواع کالاهای تخفیف‌دار حتی از شب تا صبح جلوی در فروشگاه‌ها می‌خوابند. برای مثال: در برخی فروشگاه‌ها، یک تلویزیون سامسونگ ۸۵ اینچ که ۱۳۰۰ دلار قیمت داشته را می‌توان با کمتر از ۸۰۰ یورو خریداری کرد.

یقیناً، این همه ماجرا نیست و تخفیف‌های بلک فرایدی فقط به این سایت‌های فروش کالای فیزیکی ختم نمی‌بشود. برای مثال: زیاد از کاربرانی که در عرصه علوم رایانه‌ای فعالیت دارند، لایسنس آنتی‌ویروس‌ها و نرم‌افزارهای کاربردی دیگر را در بلک فرایدی خریداری می‌کنند. درست گمان زدید، تقریباً همه سرویس‌ها و خدمات آنلاین و مجازی نیز مشمول تخفیف‌های باورنکردنی بلک‌فرایدی خواهد شد.  

ادامه مطلب
۱۰ حقیقت حیرت‌انگیز درمورد عنکبوت‌ها که باید بدانید!_دانستنی

هزینه خرید در بلک فرایدی را بدون کارمزد پرداخت کن!

همان گونه که گفتیم، یکی از مشکلات عمده کاربران ایرانی برای خرید در بلک فرایدی، چالش پرداخت ارزی آن است. در حقیقت، ما برای این کار نیاز افتتاح حساب پی پال و خرید با پی پال یا کارت‌های اعتباری بین‌المللی داریم. افتتاح حساب پی پال و خواست کارت‌های اعتباری نظیر ویزا و مستر کارت در ایران با چالش‌های تعداد بسیاری همراه است. برای پرداخت هزینه خرید بلک فرایدی بهتر است که از شرکت‌های واسطه‌ فعال در حوزه پرداخت ارزی منفعت گیری کنید.

کافه ارز یکی از بهترین شرکت‌های معتبر در عرصه پرداخت‌های بین‌المللی است که با سال‌ها توانایی در حوزه پرداخت با پی‌‌پال و ویزا و مستر کارت می‌تواند به راحتی پرداخت هزینه خرید از بلک فرایدی را انجام دهد. منفعت گیری از سرویس‌ بلک فرایدی کافه ارز زیاد ساده است. برای این کار باید در سایت ثبت‌نام کرده و لینک خرید اینترنتی مورد نظر خود را برای تیم فروش آن ارسال کنید. سپس از طریق درگاه بانکی، معادل ریالی هزینه خرید را واریز کرده و خواست را نهایی ‌کنید. خواست خرید شما در هر حوزه‌ای  که باشد در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد. علاوه بر این، سایت کافه ارز نیز برای بلک فرایدی یک جشنواره تخفیفی در نظر گرفته است که در آن همه پرداخت‌های بلک فرایدی در این سایت (پرداخت‌های پی پال، ویزا کارت و مستر‌کارت) با کارمزد صفر انجام می‌بشود. به این علت، اگر تصمیم دارید در بلک فرایدی امسال خرید کنید، می‌توانید بدون نیاز به حساب پی پال و کارت‌های اعتباری و بدون پرداخت کارمزد این کار را در کافه ارز انجام دهید. علاوه بر این، همه راه حلهای نقد کردن درآمد دلاری نیز با کارمزد زیاد کم در کافه ارز مقدور است.

ادامه مطلب
5 مسئله که زمان خرید اسپیکر باید در نظر داشته باشید

برای مشاهده و شرکت در این حراجی بزرگ به سایت کافه ارز مراجعه کنید.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها