اپل در حال آزمایش داخلی یک چت‌بات هوش مصنوعی با نام Ask استتکنولوژی 

اپل در حال آزمایش داخلی یک چت‌بات هوش مصنوعی با نام Ask است


اپل انگار در حال آزمایش یک ابزار هوش مصنوعی همانند به ChatGPT با نام Ask برای مشاوران قسمت حمایتAppleCare است که می‌تواند با منفعت گیری از داده‌های به‌دست‌آمده از یک پایگاه داده داخلی به سوالات آن‌ها جواب دهد.

بر پایه گزارش‌های حاضر، اپل به‌تازگی یک برنامه آزمایشی را اغاز کرده است که ابزار جدیدی به نام Ask را در دسترس مشاوران منتخب حمایتAppleCare قرار می‌دهد و می‌تواند به‌طور خودکار به سوالات فنی مشتریان از آن‌ها جواب دهد. سپس کارمندان اپل می‌توانند اطلاعات این چت‌بات را به‌صورت آنلاین یا تلفنی به مشتریان منتقل کنند.

اپل در حال آزمایش داخلی یک چت‌بات هوش مصنوعی با نام Ask است ۴

Ask به‌طور خودکار و بر پایه اطلاعات حاضر در پایگاه داده اپل، جواب‌های موردنیاز کاربران را تشکیل می‌کند و سپس مشاوران می‌توانند آن را به‌گفتن یک جواب «سودمند» یا «غیر سودمند» برسی کنند. این چنین مشاوران اپل می‌توانند درمورد هر نوشته حداکثر پنج سوال تازه از Ask بپرسند. اپل تصمیم دارد تا بعد از جمع‌آوری بازخورد موردنیاز خود، این ابزار را در دسترس مشاوران بیشتری قرار دهد.

ادامه مطلب
حوثی های یمن تنها جت جنگنده اف-5 خود را از کجا آورده اند؟ + ویدیو

اپل از مشاوران خود خواست کرده تا قبل از منفعت گیری از راه حلهای جستجو سنتی یا مشورت با مشاور ارشد خود برای کسب اطلاعات زیاد تر، از Ask منفعت گیری کنند و می‌گوید که این ابزار برای حل مسائل پیچیده و ناآشنا سودمند است.

یکی از نمونه خواست‌هایی که Ask می‌تواند به آن جواب دهد: «یک مشتری نمی‌تواند دستگاه خود را به iOS 13.7 آپدیت کند. چه کاری می‌توان انجام داد؟»

انتظار می‌رود تا اپل امسال از مدل هوش مصنوعی خود رونمایی کرد. نشریه بلومبرگ اخیرا حرف های می بود که iOS 18 شامل ویژگی‌های هوش مصنوعی جدیدی خواهد شد که به برخی از سرویس‌های اپل از جمله سیری و Messages اضافه می بشود. این چنین این نشریه قبلا حرف های می بود که تیم AppleCare نیز از هوش مصنوعی برای تسریع خدمات حمایتمشتریان منفعت گیری خواهد کرد.

ادامه مطلب
نسل بعدی هواپیمای ایکس دارپا با نام XRQ-73، امسال پرواز خواهد کرد_دانستنی



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها