نوآوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید در موبایل‌های سامسونگتکنولوژی 

نوآوری‌ها و تکنولوژی‌های تازه در موبایل‌های سامسونگ


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

برند سامسونگ همیشه به داشتن نوآوری و تکنولوژی‌های تازه و به روز شناخته شده و مدام توانسته است محصولاتی دلنشین و پرفروش را روانه بازار کند. موبایل‌های سامسونگ از جمله بهترین محصولات این برند کره‌ای می باشند که طبق معمول با فناوری‌های تازه و خاص، اراعه شده و در بازار تلفن هوشمند، غوغایی به پا کرده‌اند. در اینجا برخی از نوآوری‌ها و فناوری‌های قابل توجهی که سامسونگ در تلفن‌های همراه خود معارفه کرده است را جستوجو می کنیم.

شما نیز اگر علاقه‌مند و مشتاق هستید که در این باره اطلاعاتی به دست بیاورید، تا انتهای این نوشته با ما همراه شوید.

فناوری‌های تازه تلفن‌های هوشمند سامسونگ

ادامه مطلب
کشف فسیل یک دلفین باستانی غول‌پیکر در جنگل‌های آمازون + عکس_دانستنی

از جمله نوآوری‌ها و تکنولوژی‌های تازه به کار رفته در تلفنهای هوشمند سامسونگ، موارد زیر قابل دقت می باشند:

۱. صفحه نمایشگر بی نهایت: سامسونگ با نمایشگر بی نهایت خود در قالب نمایشگرهای بدون حاشیه پیشگام می بود. این ویژگی طراحی نسبت صفحه به بدنه را به حداکثر می‌رساند و توانایی تماشای فراگیرتری را به کاربران اراعه می‌دهد. در واقع برای آن دسته از کاربرانی که به در اختیار داشتن صفحه نمایش بزرگ و فراگیر علاقه دارند، این تکنولوژی پیشرو سامسونگ، توانسته به گفتن یک امتیاز عالی به حساب بیاید. به این ترتیب گوشی در دست خواهید داشت که صفحه نمایش آن، چیزی حتی برتر از زندگی واقعی به نظر می‌رسد.

۲. تلفنهای تاشو: سامسونگ اولین گوشی گلکسی فولد را معارفه کرد که یکی از اولین تلفنهای هوشمند تاشو تجاری می بود. این نوع گوشی، دارای یک صفحه نمایش انعطاف پذیر است که به دستگاه اجازه می‌دهد، تا شده و مجدد باز بشود و به این شکل در صورت تمایل، صفحه نمایش بزرگتری در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

۳. سیستم‌های چند دوربینی: سامسونگ در فناوری دوربین تلفنهای هوشمند پیشرو بوده است. در مدل‌های پرچم‌دار این برند کره‌ای، زیاد تر از لنزهای متعدد با فواصل کانونی متفاوت منفعت گیری می‌بشود که امکان انتخاب گزینه‌های عکاسی همه‌کاره، از جمله عکس‌های زاویه باز، تله فوتو و فوق‌واید را فراهم می‌کند. یقیناً بعد از سامسونگ، دیگر برندهای مشهور گوشی تلفن همراه نیز از این فناوری به شکل شبیه منفعت برده و اکنون بازار پر از تلفنهای تلفن همراه هوشمندی است که دوربین‌هایی با لنز چندگانه و کیفیت تصویربرداری و فیلمبرداری بالا، اراعه کرده‌اند.

ادامه مطلب
گوگل پرونده شکایت علیه فناوری‌های هوش مصنوعی خود را حل‌وفصل کرد

۴. اتصال (G5): گوشی‎های هوشمند سامسونگ از فناوری شبکه بی سیم نسل پنجم (G5) استقبال کرده‌اند. این شدت دانلود و آپلود سریع تر، تأخیر کمتر و اتصالات پایدارتر را امکان پذیر می‌کند و امکانات گسترش یافتهای را برای پخش محتوای صوتی و تصویری، بازی کردن و فعالیت در مرورگر به ارمغان می‌آورد. یقیناً در این مورد نیز اکنون، محدود به تلفنهای برند سامسونگ نیستیم و دیگر برندها نیز گزینه‌های G5 را در شمار محصولات خود قرار داده‌اند.

۵. مقاومت در برابر آب و گرد و غبار: تعداد بسیاری از تلفن‌های همراه سامسونگ دارای رتبه بندی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار همانند IP68 می باشند. این ویژگی دوام بیشتری را فراهم می‌کند و به دستگاه‌ها اجازه می‌دهد تا حد معینی در برابر قرار گرفتن در معرض آب و ذرات گرد و غبار مقاومت کنند. مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، تحت لیسانس‌های مختلفی قرار داشته و درجه بندی متغیری دارد. به طور مثال برخی از تلفنهای سامسونگ، دارای مقاومت در برابر آب، در حد پاشش آب می باشند و برخی دیگر تا اعماق گوناگون، پایداری و مقاومت در برابر نفوذ آب دارند.

ادامه مطلب
خرید بلک فرایدی تا 90 درصد تخفیف سایت‌های خارجی با کارمزد 0

در نظر داشته باشید که شما می‌توانید برای خرید گوشی سامسونگ با نرخ پایین‌تر، گزینه‌هایی را انتخاب کنید که به این ویژگی تجهیزنشده باشند. در واقع سامسونگ، همیشه تنوع عالی در محصولات خود را نگه داری کرده و برای همه ردیف قیمت‌ها، گزینه‌هایی مناسب دارد. یقیناً هم چنان امکان خرید اقساط گوشی سامسونگ از بین پرچم‌دارها و محصولات گران قیمت نیز برای کاربران وجود دارد.

۶. شارژ بی سیم: سامسونگ شارژ بی سیم را در تلفنهای پرچمدار خود ترویج داد. با پدهای شارژ بی سیم سازگار، کاربران می‌توانند به راحتی دستگاه‌های خود را بدون نیاز به کابل شارژ کنند. در سبک زندگی امروزی، منفعت گیری از شارژ بی سیم، فوق العاده کارآمد بوده و اتفاقا کاربران از این نوآوری و تکنولوژی تازه در موبایل‌های سامسونگ، استقبال بسیاری کرده‌اند.

۷. DeX: Samsung DeX (توانایی دسکتاپ) قابلیتی است که به دستگاه‌های سازگار سامسونگ اجازه می‌دهد به مانیتور، صفحه کلید و ماوس متصل شوند تا توانایی‌ای همانند به رایانه شخصی اراعه دهند. هنگامی که تلفن به یک صفحه نمایش خارجی متصل می‌بشود، با اراعه یک رابط دسکتاپ همانند، کاربری زیاد دلنشین و کارآمدی اراعه خواهد داد.

1700724751 402 نوآوری‌ها و تکنولوژی‌های تازه در موبایل‌های سامسونگ

۸. حسگر تاثییر انگشت اولتراسونیک: در بین آخرین نوآوری‌ها و تکنولوژی‌های تازه در موبایل‌های سامسونگ، این برند حسگرهای تاثییر انگشت اولتراسونیک را معارفه کرد که از امواج صوتی برای تشکیل نقشه سه بعدی از تاثییر انگشت کاربر منفعت گیری می‌کنند. این فناوری در قیاس با سنسورهای تاثییر انگشت نوری سنتی، امنیت و دقت بیشتری را اراعه می‌دهد. یقیناً بعد از سامسونگ، باز برندهای دیگر نیز از همین سنسورها، منفعت برده و به طور کلی به شکلی فراگیر در تلفنهای هوشمند، مورد منفعت گیری قرار گرفت.

ادامه مطلب
همکاری بلوبانک و بامن

۹. One UI: One UI سامسونگ یک پوشش رابط کاربری است که توانایی‌ای تمیز و بصری را اراعه می‌دهد. One UI ویژگی‌هایی همانند منفعت گیری آسان با یک دست، سازماندهی برنامه‌های قابل تنظیم و گزینه‌های دسترسی پیشرفته را اراعه می‌دهد.

سخن پایانی

این مواردی که در بالا معارفه شدند، تنها چند نمونه از نوآوری‌ها و فناوری‌های تازه سامسونگ در خط تشکیل تلفنهای هوشمند موبایل است. سامسونگ هم چنان با انتشار کردن هر دستگاه تازه، مرزها را کنار زده و پیشرفت‌هایی تازه را اراعه می‌کند که می‌تواند کاربران را شوق زده کرده و رضایت خاطر آن‌ها را به دست بیاورد. شما چه نوآوری‌ها و تکنولوژی‌های تازه فرد دیگر در موبایل‌های سامسونگ می‌شناسید که در اینجا، به آن‌ها اشاره نکرده باشیم؟ به علاوه ملزوم به ذکر است که شما می‌توانید برای خرید هر یک از تلفنهای سامسونگ، از طریق فروشگاه اینترنتی اسنپ شاپ عمل کرده و با مطمعن خاطر از اصالت محصول، توانایی خرید با بهترین قیمت را نیز داشته باشید.

ادامه مطلب
بازی تتریس می تواند از ابتلا به اختلال اضطراب بعد از حادثه جلوگیری کند_دانستنی



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها