همکاری بلوبانک و بامنتکنولوژی 

همکاری بلوبانک و بامن


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

در سال‌های قبل و با تحول فضای کسب‌وکار و این چنین تولد پلتفرم‌های خدماتی و رفاهی، توقع کاربران از سطح اراعه خدمات بالا رفته است. به همین خاطر تعداد بسیاری از کسب‌وکارها به طور روزانه در حال ارتقاع ویژگی‌ها و امکانات خود می باشند. از طرفی در این فضای رقابتی، بعضی اوقات همکاری پلتفرم‌ها می‌تواند جذابیت بیشتری برای کاربران داشته و در نتیجه به افزایش خورسندی آن‌ها منجر بشود. اراعه زیرساخت و تامین قابلیت کش بکِ «بلوبانک» توسط پلتفرم «بامن» یکی از مثالهای موفق این همکاری است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
رقابت آژانس‌ها برای جایگاه‌های تبلیغاتی دیوار

در این مقاله قرار است مزیت‌های این همکاری را توضیح داده و ویژگی‌های آن را مرور کنیم.

کش بک چیست و چه جذابیتی برای کاربران دارد؟

در ابتدا بهتر است توضیحی مختصر در رابطه با کش بک اراعه دهیم. قابلیت برگشت وجه خرید به حساب کاربر، چند سالی است که در مراودات اقتصادی جای خود را باز کرده‌است. به زبان ساده، کاربران بعد از خرید یک محصول یا دریافت خدمات، بخشی از پول خود را بازپس می‌گیرند.

درصد وجه بازگشتی بستگی به قرارداد طرفین دارد. یعنی پلتفرم اراعه دهنده کش بک، فروشگاه یا مرکز خدماتی ،کاربر و خریدار.

بامن و بلوبانک؛ هم راستا برای رضایت زیاد تر کاربران

بامن یک پلتفرم نوین در فضای اقتصادی سرزمین است. کسب‌وکاری که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ در عرصه قابلیت برگشت وجه اغاز کرده‌است.

ادامه مطلب
معارفه سامانه خرید و فروش طلای آب شده میلی با ضمانت نقدشوندگی آنی بانک رسالت

بامن توانسته در سال‌های فعالیت خود، ۴ و نیم میلیون کاربر فعال جذب کند. باشگاه مشتریان بزرگی که به طور روزانه از ویژگی‌ها و خدمات این پلتفرم منفعت گیری می‌کنند.

بامن با ارئه قابلیت کش بک، با ۱۲ هزار فروشگاه و مرکز خدماتی همکاری دارد. کاربران عضو این پلتفرم می‌توانند با خرید و دریافت خدمات از همه این ۱۲ هزار فروشگاه، از قابلیت‌های این پلتفرم منفعت گیری کنند.

بلوبانک نیز نامی آشنا برای کاربران ایرانی است. استارتاپی که توانسته ذائقه کاربران ایرانی و این چنین توقع آن‌ها از اراعه خدمات بانکی را تحول دهد. بلوبانک، یک پلتفرم دیجیتال بانکی است که در روزهای پایانی سال ۱۳۹۸ متأثر از کرونا، اغاز به‌کار کرد، اما این بار بدون نیاز به شعب، فرم‌های کاغذی و فرآیندهای معمول و این چنین با فهمیدن بهتر نیاز مشتریان.

همکاری بلوبانک و بامن ۴

بلوبانک را می‌توان توانایی‌ جدیدی دانست که فاقد اصطکاک‌های معمول و پیچیدگی‌های بانک‌های سنتی است و تلاش کرده خود را به نیازهای نسل جوان امروزی نزدیک کند.

ادامه مطلب
با ایرانیکارت از سایت های خارجی در بلک فرایدی خرید کن

 بلوبانک به‌گفتن یکی از استارتاپ‌های پیشرو در بین نئوبانک‌های ایرانی و با همکاری فروشگاه‌ها، کسب‌وکارها و اصناف حوزه‌های گوناگون سرویس کش بک را نیز اراعه می‌دهد.

در این سرویس کاربران بلوبانک، وقتی که با بلوکارت خود از فروشگاه‌های طرف قرارداد خرید می‌کنند، درصدی از مبلغ پرداخت‌شده به حساب آن‌ها بازگردانده می‌بشود.

بامن اراعه دهنده زیرساخت کش بکِ بلوبانک

بامن به گفتن پیشگام اراعه دهنده قابلیت برگشت وجه، علاوه بر خدمات و ویژگی‌های منحصر به فرد پلتفرم خود، اراعه دهنده زیرساخت برای دیگر کسب‌وکارهای فعال در این حوزه است.

بلوبانک یکی از استارت‌آپ‌هایی است که پلتفرم بامن خدمات کش بک توسط این کسب‌وکار را حمایتمی‌کند. همکاری دو برند خوشنام در ذهن کاربر ایرانی می‌تواند به اتفاقات جذابی در راستای افزایش خدمات در بستر فضای مجازی منجر بشود.

کش بک بامن و بلوبانک چه تفاوت‌هایی دارد؟

قابلیت برگشت وجه و اراعه خدمات مشابه با این ویژگی، بین دو پلتفرم بامن و بلوبانک شباهت و تفاوت‌هایی دارد.

ادامه مطلب
اولین فضانورد سوئیسی توسط شاتل پرواز کرد

از جمله ویژگی‌ها و خدمات مشترک بین این دو پلتفرم را می‌توان اراعه خدمات در فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی یکسان دانست.

کش بک بلوبانک بر بستر سرویس کش بک بامن تعریف شده‌است و در نتیجه کلیه فروشگاه‌های عضو بامن برای کلیه دارندگان بلوکارت نیز در دسترس است. یعنی با خرید از این فروشگاه‌ها یا مراکز خدماتی، بخشی از هزینه کاربر به حساب او بازمی‌گردد.

اما تفاوت‌هایی نیز بین خدمات این دو پلتفرم وجود دارد. به گفتن مثال کش بک بلوبانک تنها بر روی کارت‌های این بانک فعال است. یعنی کاربر برای دریافت این خدمات باید از کارت بلوبانک برای خرید منفعت گیری کند.

 این در حالی است که کش بامن روی همه کارت‌های بانکی قابلیت فعالسازی دارد. اگر کاربری عضو اپلیکیشن بامن بشود می تواند کش بک را روی هفت کارت بانکی خود فعال کند.

ادامه مطلب
کوه یخ غول‌پیکر 380 کیلومترمربعی از جنوبگان جدا شد_دانستنی

تفاوت دیگر در روش اراعه قابلیت برگشت وجه است. کاربران اپلیکیشن بامن در ازای هر خرید، مَنَکس دریافت می‌کنند.

مَنَکس واحد اعتباری است که این پلتفرم برای مراودات اقتصادی خود به وجود آورده‌است. کاربر می تواند با جمع آوری منکس زیاد تر در اپلیکیشن بامن به بیشتر از ۸ روش گوناگون منکس‌های خود را به کالا و خدمات دلنشین تبدیل کرده و یا در صورت تمایل به طور وجه نقد دریافت کند.

با منکس را زیاد تر آشنا شوید

 بامن و بلوبانک؛ یک همکاری دلنشین

تامین زیر ساخت و اراعه قابلیت کش بک بلوبانک توسط پلتفرم بامن یک همکاری دلنشین در فضای استارت‌آپی سرزمین است. همکاری که می‌تواند به افزایش خدمات و خورسندی کاربران منجر بشود.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها