تصویر الهام بخش درباره زندگی و موفقیتاموزش 

١٠ عکس الهام قسمت درمورد زندگی و موفقیت_دانستنی


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دانستنی

با هم نگاهی به ۱۰ عکس الهام قسمت درمورد زندگی و پیروزی داریم. این تصاویر نه نسخه‌هایی برای پیروزی و نه نقشه راه پیروزی نهایی در زندگی می باشند، بلکه تنها تلنگرهایی الهام قسمت می باشند برای یادآوری نکات امید بخشی که فراموش شده‌اند.

داشتن مدرک تحصیلی یا داشتن توانایی

مدرک تحصیلی نماد دانش رسمی و پایه‌ای است که در یک حوزه خاص به دست آمده است. این مدرک می‌تواند در تعداد بسیاری از موارد درهای زمان‌های شغلی را باز کند. اما توانایی‌ها نیز به همان اندازه مهم می باشند، چرا که توانایی به کار بستن دانش و حل مسائل واقعی را به فرد خواهند داد. ترکیب مدرک تحصیلی و توانایی‌های عملی، مسیر پیروزی را هموار می‌کند.

داشتن مدرک تحصیلی یا داشتن توانایی؟

از منطقه امن خود خارج شوید

منطقه امن، مکانی است که فرد در آن حس راحتی و امنیت می‌کند. در این مکان می‌توان بدون هراس از قضاوت یا ناکامی، به خلاقیت و نوآوری پرداخت. اتفاقات جادویی وقتی رخ خواهند داد که فرد با اسایش و تمرکز، بتواند ایده‌ها و توانمندی‌های خود را به کار گیرد.

ادامه مطلب
بهترین کتاب های خودیاری؛ ۱۰ کتاب برای گسترش فردی و بهبود سلامت روان
1717761812 482 ١٠ عکس الهام قسمت درمورد زندگی و موفقیت دانستنی
گوشه امن من، جایی که اتفاقات جادویی رخ می‌دهد

هر ناکامی آجری برای پیروزی

پیروزی و ناکامی دو روی یک سکه‌اند. پیروزی نتیجه تلاش، پشتکار و یادگیری از ناکامی‌ها است. ناکامی‌ها نیز بخشی از مسیر پیروزی می باشند و به گفتن زمان‌های یادگیری و رشد برداشت خواهد شد. بدون توانایی ناکامی، پیروزی‌های بزرگ قابل دستیابی نخواهند می بود.

١٠ عکس الهام قسمت درمورد زندگی و موفقیت دانستنی

برای ثروتمند شدن باید خود را گسترش دهید!

تحصیلات رسمی مبنای اساسی برای ورود به تعداد بسیاری از مشاغل و حرفه‌ها است و امنیت و استواری را در زندگی فرد فراهم می‌کند. اما خودآموزی و یادگیری مداوم، فرد را قادر می‌سازد تا به توانایی‌ها و دانش بیشتری دست یابد و از زمان‌های مالی و شغلی بیشتری منفعت‌مند بشود. خودآموزی می‌تواند مسیرهای جدیدی برای کسب ثروت و پیروزی تشکیل کند.

ادامه مطلب
با کسی که خود را دانای کل می‌داند چطور رفتار کنیم؟
تصویر الهام بخش درباره زندگی و موفقیت
تحصیلات رسمی برای شما زندگی فراهم می‌کند، خودآموزی شما را ثروتمند می‌کند

برنده از ناکامی درس می‌گیرد، بازنده فرار می‌کند

برنده کیست؟ بازنده کیست؟ برنده یا بازنده بودن بعضی اوقات به دیدگاه و نگرش فرد نسبت به چالش‌ها و زمان‌ها بستگی دارد. برنده فردی است که از هر فرصتی برای یادگیری و رشد منفعت گیری می‌کند و ناکامی‌ها را به گفتن پله‌ای برای پیروزی می‌بیند. بازنده فردی است که از چالش‌ها می‌ترسد و از ناکامی‌ها برای پیشرفت منفعت گیری نمی‌کند.1717761812 295 ١٠ عکس الهام قسمت درمورد زندگی و موفقیت دانستنی

به ایده‌ها، پروژه‌ها و کوششهای خود زمان دهید

تعداد بسیاری از پیروزی‌ها و دستاوردها نیاز به زمان و صبر دارند. اگر چیزی به شدت رخ نمی‌دهد، به این معنی نیست که هیچ زمان اتفاق نخواهد افتاد. پشتکار و صبر، کلیدهای مهم برای رسیدن به اهداف و رؤیاها می باشند.

1717761812 247 ١٠ عکس الهام قسمت درمورد زندگی و موفقیت دانستنی
چیزهای خوب زمان می‌برند این که تا این مدت اتفاق نیفتاده به این معنی نیست که هیچ زمان نخواهد افتاد

شما محدود به افکارتان نیستید

انسان‌ها زیاد تر با افکار منفی و دلواپس‌کننده‌ای روبه رو خواهد شد. مهم است که به یاد داشته باشید شما افکارتان نیستید و می‌توانید از آنها فاصله بگیرید. افکار منفی نباید شما را تعریف کنند یا بر زندگی شما تاثییر منفی بگذارند. مدیریت و کنترل افکار، قسمت مهمی از بهبود کیفیت زندگی است.

ادامه مطلب
مرخصی استحقاقی؛ هرآنچه باید بدانید
تصویر الهام بخش درباره زندگی و موفقیت
شما محدود به افکارتان نیستید

شلوغ هستید یا مولد؟

زندگی شلوغ و پر از ماموریت های و مسئولیت‌ها می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، اما اگر به درستی مدیریت بشود، می‌تواند به تشکیل و منفعت‌وری بالا منجر بشود. تبدیل شلوغی به مولد بودن نیازمند برنامه‌ریزی، برتری‌بندی و تمرکز بر اهداف مهم است.

تصویر الهام بخش درباره زندگی و موفقیت
تفاوت شلوغ بودن و مولد بودن در نظم است

اغاز سخت است، اما همه چیز به مرور بهتر و بهتر می‌بشود

اغاز یک کار تازه یا رسیدن به یک مقصد بزرگ می‌تواند دشوار و پر از مانع ها باشد. اما با گذشت زمان و کسب توانایی، همه چیز آسان‌تر و بهتر می‌بشود. تلاش و پشتکار در مرحله های ابتدایی می‌تواند به پیروزی‌های بزرگ‌تری در آینده منجر بشود.

تصویر الهام بخش درباره زندگی و موفقیت
اغاز سخت است، اما همه چیز به مرور بهتر و بهتر می‌بشود

مرحله ٢ خودت را با مرحله ١٢ دیگران قیاس نکن

هر فرد در مسیر زندگی و پیروزی خود در مرحله های متغیری قرار دارد. قیاس خود با دیگران می‌تواند تبدیل ناامیدی و افت مطمعن به نفس بشود. بهتر است به جای قیاس با دیگران، تمرکز بر پیشرفت و رشد شخصی خود داشته باشید و به قدم‌های کوچک خود افتخار کنید.

ادامه مطلب
استاکر کیست؟ چطور با او مقابله کنیم؟_دانستنی
تصویر الهام بخش درباره زندگی و موفقیت
مرحله ٢ خودت را با مرحله ١٢ دیگران قیاس نکن

نظر شما چیست؟

این‌ها تنها ۱۰ عکس الهام قسمت درمورد زندگی و پیروزی بودند. نظر شما درمورد این تصاویر چیست؟ چه تصاویر و نکات فرد دیگر در ذهن شما کلید پیروزی می باشند؟

منبع: visualhustles


فروشگاه چطور - مجموعه صوتی غلبه بر خجالت و کمرویی


راهکارهای مقابله با اضطراب اجتماعی و کمرویی را در این مجموعه صوتی یاد بگیرید؛


تا بتوانید شبکه ارتباطات اجتماعی خود را تحکیم کنید.




دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها