ولوو FH500تکنولوژی 

سایپادیزل به جای ولوو FH500، کشنده‌های چینی را تحویل می‌دهد_دانستنی


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دانستنی

مدیرعامل سایپادیزل در کل عمومی سالیانه این شرکت، از از بین بردن ضمانت کامیون‌های ولوو FH500 این شرکت خبر داد. به حرف های «سید احمد میررفیع»، مدیرعامل شرکت سایپادیزل، این شرکت از ۳۸۷ ضمانت معوقه کامیون‌های ولوو که ابتدای سال ۱۴۰۲ با آن روبه رو می بود، تا آخر سال قبل توانست ۲۱۱ دستگاه را از بین بردن ضمانت کند. از ابتدای سال جاری تا خرداد امسال نیز ۱۲۰ دستگاه دیگر از تعهدات ولوو FH500، از بین بردن ضمانت شدند. سایپادیزل اکنون کمتر از ۶۰ ضمانت باقی مانده ولوو FH500 دارد.

کشنده دانگ فنگ، جایگزینی برای ولوو FH500

کشنده ولوو FH500 به‌گفتن یکی از فول‌ترین و معتبرترین خودروهای سنگین مونتاژی، طی نیمه دوم دهه ۱۳۹۰ در سایپادیزل تشکیل شد. اکثر نسخه‌های تولیدی این ماشین در سایپادیزل سفیدرنگ می باشند و برخی آپشن‌های آن‌ها نیز حذف شده است. بعد از اعمال دور تازه تحریم‌های اقتصادی، مونتاژ ولوو اف اچ ۵۰۰ در مجموعه سایپادیزل نیز متوقف شد؛ ازاین‌رو برای گروه بزرگی از خریداران کشنده سوئدی، فقط حواله‌های خرید ماشین باقی ماند.

ادامه مطلب
دانشجویان بی‌علاقه به درس زیاد تر از هوش مصنوعی منفعت گیری می‌کنند_دانستنی
سایپادیزل به جای ولوو FH500، کشنده‌های چینی را تحویل می‌دهد_دانستنی ۹

بعد از تحول مدیران سایپا در اسفند ۱۴۰۲، مدیرعامل سایپادیزل نیز تحول کرد. از زمان تحول مدیریت ارشد سایپا، این شرکت به‌جستوجو از بین بردن تعهدات قبلی خود بوده است. سایپا در قسمت خودروهای سواری تلاش کرد تعهدات رنو ساندرو و محصولات برلیانس را بعد از چند سال از بین بردن کند. در قسمت خودروهای سنگین نیز سایپا دیزل کامیون‌ها و کشنده‌هایی از برندهای فوتون و دانگ‌فنگ را برای از بین بردن تعهدات ولوو FH500 به حواله‌داران نظر داده است.

سبد محصولات سایپادیزل اکنون از چند محصول فوتون و دانگ‌فنگ راه اندازی شده است. محصولات سنگین دانگ‌فنگ شامل کشنده‌های KL465 و KX520 می باشند که جانشین ولوو اف اچ ۵۰۰ در خط مونتاژ این شرکت شده‌اند. در نظر دیگر، کامیونت‌های فوتون M3 و M4 نیز توسط سایپادیزل مونتاژ خواهد شد. خریداران ولوو FH500 درصورت نبوده است بودجه کافی، می‌توانند به‌جای کشنده دانگ فنگ، کامیونت فوتون را خریداری کنند.

ادامه مطلب
می‌خواهیم سهم بازار تپسی را به ۳۰ درصد برسانیم
آخرین مطالب
دانگ فنگ KX
سایپادیزل به جای ولوو FH500، کشنده‌های چینی را تحویل می‌دهد_دانستنی ۱۰

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سایپادیزل برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، با وجود بیشتر از ۶۰ درصد از سهام‌داران حقیقی و حقوقی یکشنبه ۲۷ خردادماه در محل سالن همایش صنعتگران این شرکت برگزار شد.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها