اطلاعات بیشتری از نسل دوم هدست ویژن پرو اپل فاش شدتکنولوژی 

اطلاعات بیشتری از نسل دوم هدست ویژن پرو اپل آشکار شد


تا بحال در گزارش‌های مختلفی که طی چند ماه قبل انتشار شده به گسترش نسل دوم هدست حقیقت ترکیبی ویژن پرو توسط اپل اشاره شده است. هرچند تا بحال جزئیات مقداری در رابطه این دستگاه اظهار شده، اما MacRumors اکنون اطلاعات جدیدی در رابطه این پروژه به اشتراک گذاشته است.

مطابق این گزارش، نسل دوم هدست اپل ویژن پرو که به‌طور داخلی با نام رمز Project Alaska و شناسه دستگاه N109 شناخته می‌بشود، شباهت بسیاری به نسل اول ویژن پرو خواهد داشت. هرچند از نظر زیبایی‌شناسی و نحوه قرارگیری دکمه‌ها هیچ تفاوتی ذکر نشده است، اما انتظار می‌رود که محل قرارگیری اسپیکرهای دستگاه تازه متفاوت باشد.

اطلاعات بیشتری از نسل دوم هدست ویژن پرو اپل آشکار شد ۹

تغییرات و ویژگی‌های نسل دوم هدست ویژن پرو

بر پایه مطرح‌های اولیه نسل دوم هدست اپل، این دستگاه شامل تکه‌های خمیده‌ای که در نسل اول بلندگوها را در خود جای داده است، نخواهد می بود. در عوض، این هدست دارای لبه‌های صاف و یکنواختی خواهد می بود.

ادامه مطلب
آیفون 16 به گمان زیادً جهت حمایتاز هوش مصنوعی، رم بیشتری خواهد داشت_دانستنی

تفاوت قابل‌دقت دیگر به بندهای چرمی عقب دستگاه مربوط می‌بشود. هدست‌های نسل دوم دارای بندهایی می باشند که از نظر طراحی و ظاهر ساده‌تر می باشند و تا حدودی یادآور بند‌هایی می باشند که طبق معمولً در کیف‌های لپ‌تاپ یا کوله‌پشتی منفعت گیری خواهد شد. در شایعه ها قبلی حرف های شده می بود که هدست بعدی اپل ارزان‌تر از ویژن پرو خواهد می بود و تغییرات مربوط به بند چرمی آن تا حدی این نظریه را تحکیم می‌کند، چون به گمان زیادً ساده‌بودن طراحی بند‌ها تبدیل افت قیمت کلی دستگاه برای مصرف‌کنندگان بشود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
رندرهای مفهومی اپل واچ X انتشار شد؛ طراحی تازه با اتصال بند مغناطیسی_دانستنی

علاوه بر این موارد، این چنین انگارً اپل تصمیم دارد تا در نسل دوم نیز از یک بسته باتری اکسترنال منفعت گیری کند.

1699682832 155 اطلاعات بیشتری از نسل دوم هدست ویژن پرو اپل آشکار
اطلاعات بیشتری از نسل دوم هدست ویژن پرو اپل آشکار شد ۱۰

از نظر سخت‌افزار، این دستگاه هم چنان دارای مجموعه‌ای از دوربین‌ها و سنسورهای شبیه با نسل اول ویژن پرو خواهد می بود. به‌طور دقیق‌تر، این دستگاه به گمان زیادً دارای ۲ نمایشگر میکرو OLED، قطب‌نما، حسگر نور محیط، مغناطیس‌سنج و ژیروسکوپ است. نسل دوم هدست اپل این چنین برای اتصال از Wi-Fi، بلوتوث ۵ و صدای زیاد کم‌تأخیر (ULLA) حمایتمی‌کند.

درنهایت، بر پایه اطلاعات جاری، نسل دوم هدست ویژن پرو اپل در سال ۲۰۲۵ داخل مرحله آزمایش محصول خواهد شد که با این وجود، در اواخر سال ۲۰۲۵ یا اغاز ۲۰۲۶ اراعه خواهد شد.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها