جلسات کاری مایکروسافت تیمز سه‌بعدی می‌شودتکنولوژی 

جلسات کاری مایکروسافت تیمز سه‌بعدی می‌بشود


مایکروسافت تصمیم دارد در ژانویه سال ۲۰۲۴، پلتفرم حقیقت ترکیبی Microsoft Mesh خود را به تیمز (Teams) اضافه کند تا به کاربران آن اجازه دهد بدون نیاز به هدست حقیقت VR در یک فضای مجازی به‌صورت سه‌بعدی با یکدیگر ملاقات کنند. مایکروسافت این چنین از یک اپلیکیشن سازمانی تازه با نام Loop برای بهبود همکاری و منفعت‌وری رونمایی کرده است.

مطابق این تحول تازه، Microsoft Mesh هم چنان به‌گفتن یک پلتفرم جداگانه به کار خود ادامه خواهد داد اما به Teams نیز خواهد آمد. در طول چند ماه قبل، مایکروسافت تلاش کرده تا Mesh را به پلتفرمی برای جلسات و رویدادهای سه‌بعدی تیمز تبدیل کند و با وجود این تحول، تیمز زیاد تر همانند به نسخه شرکتی AltspaceVR است.

هرچند مایکروسافت در این بازار رقبای زیاد بسیاری دارد و Jugo ،Frame و یقیناً متا شرکت‌های دیگر را به آزمایش جلسات سه بعدی تشویق می‌کنند، اما غول سازنده ویندوز مزیت بیشتر از ۳۲۰ میلیون کاربر ماهانه برای تیمز را دارد.

ادامه مطلب
اپ ChatGPT در مک انتشار شد؛ تأخیر در اراعه حالت صوتی پیشرفته_دانستنی
جلسات کاری مایکروسافت تیمز سه‌بعدی می‌بشود
جلسات کاری مایکروسافت تیمز سه‌بعدی می‌بشود ۱۲

مسئله قابل‌دقت دیگر این که برای این توانایی Teams نیازی به هدست حقیقت مجازی نخواهید داشت، اما کاملاً اشکار است که با منفعت گیری از آن‌ها توانایی زیاد فراگیرتری خواهید داشت. «نیکول هرسکوویتز»، معاون قسمت بازاریابی مایکروسافت تیمز می‌گوید:

«ما کارهای بسیاری انجام داده‌ایم تا جلسات ترکیبی را برای کاربران خود فراگیرتر و سازنده‌تر کنیم، اما این چنین می‌خواهیم یک قدم به جلوتر برویم تا کارمندان بتوانند بدون دقت به جایی که کار می‌کنند حس ربط داشته باشند، چون می‌دانیم که جمع‌شدن در یک فضای فیزیکی همیشه مقدور نیست.»

اپلیکیشن همکاری و منفعت‌وری تازه مایکروسافت

1700132066 856 جلسات کاری مایکروسافت تیمز سه‌بعدی می‌بشود
جلسات کاری مایکروسافت تیمز سه‌بعدی می‌بشود ۱۳

علاوه بر این، مایکروسافت این چنین به‌طور رسمی از برنامه همکاری و منفعت‌وری همانند به Notion خود با نام Loop نیز رونمایی کرده است. Loop به کاربران خود اجازه می‌دهد تا از صفحات و فضاهای کاری انعطاف‌پذیر و مشترکی منفعت گیری کنید و به‌طورکلی همکاری را ساده‌تر می‌کند.

ادامه مطلب
مایکروسافت زمان برگزاری کنفرانس سالانه بیلد 2024 را خبرداد

به‌طور کلی Loop تحول قابل‌توجهی نسبت به Notion ندارد اما با دقت به این که توسط مایکروسافت ساخته شده است، می‌تواند در دیگر نرم‌افزارهای این شرکت نیز از آن منفعت گیری کرد. به‌گفتن مثال می‌توانید قسمت‌هایی از صفحات Loop را در تیمز و Outlook با دیگران به اشتراک بگذارید. Copilot نیز در دسترس این برنامه قرار دارد و می‌تواند کارهایی همانند پیش‌نویسی متن و خلاصه‌کردن صفحات را انجام دهد.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها