قیمت هیوندای الانترا 2023 در بازار مشخص شدتکنولوژی 

قیمت هیوندای الانترا ۲۰۲۳ در بازار اشکار شد


هیوندای الانترا ۲۰۲۳ یکی از خودروهای تازه وارداتی برای بازار ایران است. شرکت KTL به‌گفتن نماینده هیوندای و زیرمجموعه کرمان موتور، این سدان را به بازار ایران داخل کرده است. مدتی پیش قیمت هیوندای الانترا ۲۰۲۳ برای مشتریان اشکار شد و اکنون بعد از تحویل این ماشین به مشتریان، بهای آن در بازار آزاد نیز تعیین شده است.

قیمت هیوندای الانترا ۲۰۲۳ برای مشتریان کرمان موتور، دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اظهار شده است. اکنون نخستین گروه از مشتریانی که اتومبیل خود را تحویل گرفته‌اند، این سدان را با بهای سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون الی سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در بازار آگهی کرده‌اند. به عبارتی برای خرید هیوندای الانترا ۲۰۲۳ از بازار آزاد، بایستی ۷۵ درصد بهای بیشتری را پرداخت کنید. یقیناً این رقم در ابتدای ورود این ماشین به بازار اظهار شده است. انتظار داریم تا بعد از فروکش شوق اولیه ناشی از ورود این ماشین به بازار، قیمت آن در آینده نزدیک افت یابد. با این حال دور از انتظار به نظر می‌رسد که قیمت این ماشین از محدوده سه میلیارد تومان کمتر بشود.

ادامه مطلب
راهنمای فعالسازی دایرکت اتوماتیک اینستاگرام

رقبای هم قیمت هیوندای الانترا ۲۰۲۳ در بازار

هیوندای الانترا ۲۰۲۳ از پیشرانه‌ای مشترک با کیا سراتو منفعت می‌برد. موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با ۱۲۷ اسب‌بخار قوت و ۱۵۸ نیوتن‌متر گشتاور، ماموریت پیش‌راندن این ماشین را بر مسئولیت دارد. در قسمت گیربکس نیز از جعبه دنده اتوماتیک شش سرعته برای الانترا ۲۰۲۳ منفعت گیری شده است. مصرف سوخت ترکیبی این ماشین نیز ۹.۴ لیتر در صد کیلومتر اظهار شده است. باک سوخت هیوندای الانترا ۲۰۲۳ نیز ۴۷ لیتر حجم دارد.

در محدوده ۳.۵ الی ۴ میلیارد تومان در بازار آزاد، رقبای تعداد بسیاری وجود دارند که همین رقیب ها علتکاهش قیمت الانترا به‌صورت محدود خواهند شد. کیا سورنتو ۲۰۱۶، بی ام و X4، تویوتا راو ۴ و مرسدس بنز E200 در این محدوده قیمتی قابل خریداری می باشند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
واردات خودروهای کارکرده همچنان در مراحل تدوین قانون باقی مانده است!



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها