ردمی بادز ۵ پروتکنولوژی 

ردمی بادز ۵ پرو با فناوری حذف نویز فعال معارفه شد


ردمی، زیرمجموعه شیائومی، امروز در رویدادی در چین از تازه ترین محصولات خود شامل تلفنهای سری ردمی K70 به‌همراه ایرباد بی‌سیم ردمی بادز ۵ پرو رونمایی کرد. ایرباد تازه ردمی از فناوری حذف نویز فعال منفعت می‌برد و قیمتی برابر ۵۶ دلار دارد.

مشخصات و قیمت ردمی بادز ۵ پرو

ردمی بادز ۵ پرو از طراحی شبیه با نسخه استاندارد منفعت می‌برد و دارای ساقه است. این ایرباد از استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر نفوذ گردوغبار و آب حمایتمی‌کند. ایرباد ردمی به تیوتر ۱۰ میلی‌متری و ساب‌ووفر ۱۱ میلی‌متری تجهیزشده است تا کیفیت صدای مناسبی را در اختیار کاربران قرار دهد.

این ایرباد از فناوری حذف نویز فعال (ANC) با قابلیت افت نویز تا ۵۲ دسی‌بل منفعت می‌برد. این چنین در این ایرباد با تنظیم خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی صدا و حذف نویز مواجه هستیم.

ردمی بادز ۵ پرو از کدک صوتی LHDC 5.0 برای استریم صدای باکیفیت حمایتمی‌کند. این چنین این ایرباد قادر به حمایتاز فناوری صدای فضایی یا فراگیر ۳۶۰ درجه است. در این ایرباد از حالت شفاف منفعت گیری شده که امکان شنیدن صدای محیط را برای کاربران فراهم می‌کند.

ادامه مطلب
اینترنت 5.5G به گمان زیادً به‌زودی برای تلفنهای هوشمند شیائومی از راه می‌رسد_دانستنی
آخرین مطالب

ردمی بادز ۵ پرو با کیس قابل شارژ خود تا ۳۸ ساعت شارژدهی دارد. این ایرباد در وضعیتعادی و با فناوری حذف نویز فعال به‌ترتیب ۱۰ و ۶.۵ ساعت شارژدهی دارد. ایرباد تازه ردمی با قیمت ۵۶ دلار روانه بازار می‌بشود.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها