اپلیکیشن کوپایلوت مایکروسافتتکنولوژی 

اپلیکیشن مایکروسافت کوپایلوت برای اندروید انتشار شد + لینک دانلود


مایکروسافت در سکوت خبری اپلیکیشن چت‌بات مبتنی بر هوش مصنوعی کوپایلوت را برای سیستم‌عامل اندروید انتشار کرد. به این علت برای منفعت گیری از این چت‌بات دیگر نیازی به نصب مرورگر بینگ روی گوشی خود نخواهید داشت. اکنون خبری از نسخه iOS این اپلیکیشن نیست.

کارکرد اپلیکیشن کوپایلوت در اندروید شباهت بسیاری به ChatGPT، چت‌بات محبوب OpenAI، دارد. با وجود این چنین شباهتی، اپلیکیشن مایکروسافت قابلیت‌های بیشتری را در اختیارتان قرار می‌دهد.

اپلیکیشن کوپایلوت مایکروسافت برای اندروید

در اپلیکیشن Copilot برای اندروید می‌توانید با منفعت گیری از دستورات متنی و از طریق مدل هوش مصنوعی DALL-E 3 عکس بسازید. این چنین می‌توانید برای ایمیل‌ها و اسناد از این چت‌بات متن مخصوص بخواهید. علاوه بر این موارد، برخلاف ChatGPT می‌توانید از طریق اپ مایکروسافت به‌صورت رایگان به مدل زبانی GPT-4 دست اشکار کنید. این مدل برای ChatGPT تنها در نسخه پولی وجود دارد.

انتشار کردن اپلیکیشن کوپایلوت برای اندروید تقریباً یک ماه بعد از ری‌برند بینگ‌چت به کوپایلوت رخ داده است. مایکروسافت اغاز سال جاری میلادی چت‌بات خود را از طریق موتور جستجوی بینگ در اختیار کاربران قرار داد که از طریق یک رابط کاربری شبیه ChatGPT به آن دسترسی اشکار می‌کنید.

ادامه مطلب
استرالیا از قدرتمندترین سلاح لیزری قابل‌حمل جهان رونمایی کرد + عکس_دانستنی
آخرین مطالب

درحالی‌که تا این مدت امکان دسترسی به چت‌بات مایکروسافت از طریق بینگ وجود دارد، ردموندی‌ها تصمیم گرفتند نام بینگ‌چت را به کوپایلوت تحول دهند تا تبدیل به محصولی جدا گانه‌تر بشود. این استراتژی اکنون علتشده است که ناظر انتشار کردن اپلیکیشن جدا گانه این چت‌بات و رقابت جدی‌تر آن با چت جی‌پی‌تی باشیم.

انتشار کردن این اپلیکیشن یک عمل منطقی از سوی مایکروسافت محسوب می‌بشود، چرا که اکنون در دنیای فناوری برنامه‌های چت‌بات جدا گانه بسیاری وجود دارند و ردموندی‌ها می‌خواهند سهم خود را در این بازار افزایش دهند.

ادامه مطلب
ال جی از یک ماشین لباسشویی با قابلیت‌های هوش مصنوعی رونمایی کرد

همان گونه که گفتیم، اکنون خبری از نسخه iOS اپلیکیشن کوپایلوت نیست، بااین‌حال انتظار داریم در آینده نزدیک این برنامه هم از راه برسد. تا آن زمان کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن بینگ در آیفون و آیپد به کوپایلوت دسترسی اشکار کنند.

از این لینک می‌توانید اپلیکیشن کوپایلوت برای اندروید را دانلود کنید.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها