اپل احتمالاً در ابتدا تنها 80 هزار هدست ویژن پرو عرضه خواهد کردتکنولوژی 

اپل به گمان زیادً در ابتدا تنها ۸۰ هزار هدست ویژن پرو اراعه خواهد کرد


به حرف های «مینگ-چی کو»، تحلیل‌گر مشهور اپل، این شرکت درحال برنامه‌ریزی برای تشکیل بین ۶۰,۰۰۰ تا ۸۰,۰۰۰ ویژن پرو برای اراعه در ۲ فوریه (۱۳ بهمن‌ماه) است. با دقت به این تعداد، مینگ‌-چی کو معتقد است که همه موجودی اولیه ویژن پرو بعد از اراعه به‌شدت فروخته خواهند شد.

بر پایه پست مینگ‌-چی کو در ایکس، اگرچه اپل تا این مدت اپلیکیشن‌های کاربردی و اختصاصی هدست ویژن پرو را معارفه نکرده است و این هدست قیمت بالایی نیز دارد، اما با تجهیز این دستگاه به تازه ترین نوآوری‌های تکنولوژی و با وجود طرفداران و کاربران وفادار اپل، محموله ۶۰ تا ۸۰ هزاری این هدست‌ها به شدت فروخته خواهد شد.

اراعه هدست ویژن پرو در ۱۳ بهمن‌ماه

اپل به گمان زیادً در ابتدا تنها ۸۰ هزار هدست ویژن پرو اراعه خواهد کرد ۴

پیش‌ازاین نیز مینگ‌-چی کو حرف های می بود که تقاضای بالا برای این هدست علتمی‌بشود در طول پیش‌خریدها همه موجودی اولیه زیاد سریع به فروش برسد؛ این چنین او معتقد است که بعد از به‌فروش رسیدن محموله اول، اپل تأخیرهای طویل برای فراهم مجدد این محصول خواهد داشت. انتظار می‌رود که اپل در سال ۲۰۲۴ کمتر از ۴۰۰ هزار هدست ویژن پرو تشکیل کند، چرا که تشکیل آن پیچیده است.

ادامه مطلب
اپل در حال آزمایش داخلی یک چت‌بات هوش مصنوعی با نام Ask است

اولین محموله هدست‌های ویژن پرو امکان پذیر به شدت به فروش برسد، اما کو می‌گوید اشکار نیست که آیا تقاضا برای ویژن پرو بعد از اولین اراعه ادامه خواهد داشت یا خیر. ادامه فروش این هدست به اپلیکیشن‌های کاربردی و کلیدی اپل بستگی دارد.

اپل تصمیم دارد ویژن پرو را در روز جمعه ۲ فوریه اراعه کند، اما پیش‌خریدها از ۱۹ ژانویه (۲۹ دی‌ماه) از ساعت ۵:۰۰ صبح به زمان محلی پذیرفته می‌بشود. سفارشات اکنون محدود به ایالات متحده است و اپل تا این مدت جزئیاتی درمورد زمان اراعه این هدست در کشورهای دیگر اراعه نکرده است.

ادامه مطلب
سایپادیزل به جای ولوو FH500، کشنده‌های چینی را تحویل می‌دهد_دانستنی

با دقت به کدی که در آخرین نسخه از برنامه اپل استور اشکار شده است، اپل برای فروش ویژن پرو، چهره کاربران را اسکن می‌کند تا اندازه دقیق این هدست‌ها را برای هر مشتری اراعه دهد.





منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها