فناوری Swapery در 7 ثانیه گوشی شما را شارژ می‌کند + ویدیوتکنولوژی 

فناوری Swapery در ۷ ثانیه گوشی شما را شارژ می‌کند + ویدیو


گجت جدیدی با نام Swapery معارفه شده است که در عرض چند ثانیه یک باتری اکسترنال کاملاً شارژشده را در اختیار گوشی شما قرار می‌دهد. شرکت سازنده این گجت از آن به‌گفتن «اولین سیستم باتری قابل معاوضه خودکار در جهان برای تلفنهای هوشمند» یاد کرده است.

Swapery جانشین باتری داخلی گوشی شما نمی‌بشود، بلکه یک باتری اکسترنال را به شما اراعه می‌کند که می‌توانید آن را از طریق پورت USB-C به دستگاه خود متصل کنید. وقتی که این باتری اکسترنال تخلیه بشود نیز باید گوشی خود را روی ایستگاه شارژ آن قرار دهید و باتری خالی‌شده به‌طور خودکار با یکی از چهار باتری کاملاً شارژشده داخل ایستگاه معاوضه خواهد شد. شرکت Swapery ادعا کرده است که فرایند معاوضه باتری آن فقط هفت ثانیه طول می‌کشد.

نحوه شارژ گوشی با دستگاه Swapery

تا این مدت دقیقاً اشکار نیست که باتری اکسترنال Swapery چه ظرفیتی دارد، اما تیم سازنده آن ادعا می‌کند که هشت تا ۱۰ ساعت شارژ اضافی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ادامه مطلب
سامسونگ روی گسترش ماژول دوربین «ضدآب» کار می‌کند_دانستنی

Swapery در وب‌سایت خود ادعا می‌کند که رویکرد اراعه‌شده توسط آن‌ها «همه راه حلهای جاری برای شارژ را کنار خواهد گذاشت.» یقیناً باید به این نوشته دقت کرد که ایستگاه شارژ Swapery فقط باتری اکسترنال را معاوضه می‌کند، به این علت اگر در زمان اتصال با باتری اکسترنال بیشترین دوام ممکن را می‌خواهید، باید باتری داخلی گوشی خود را شارژ کنید.

قیمت Swapery تا این مدت اظهار نشده است، اما رویکرد گسترش یافتهای برای شارژ تلفنهای هوشمند همانند این دستگاه، نمی‌تواند برچسب قیمت ارزانی داشته باشد. این چنین امکان پذیر بسته باتری‌های این دستگاه نیز با قیمت بالایی روانه بازار بشود. Swapery برای اراعه در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است.

ادامه مطلب
کشف یک مسیر عصبی تازه در مغز که می‌تواند در درمان میگرن مؤثر باشد_دانستنی



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها