مشخصات کامل هدست ویژن پرو اپل با آغاز پیش‌فروش آن رسماً اعلام شدتکنولوژی 

مشخصات کامل هدست ویژن پرو اپل با اغاز پیش‌فروش آن رسماً اظهار شد


هدست اپل ویژن پرو از ساعت ۱۶:۳۰ (به زمان ایران) روز جمعه برای پیش‌فروش در دسترس قرار گرفته است. اکنون اپل یک صفحه مشخصات تازه برای هدست حقیقت ترکیبی خود به وجود اورده است که به برخی از با اهمیت ترین سؤالات کاربران درمورد آن جواب می‌دهد. در ادامه همه مشخصات مربوط به Vision Pro را آورده‌ایم.

مشخصات سخت‌افزاری هدست اپل ویژن پرو

مشخصات کامل هدست ویژن پرو اپل با اغاز پیش‌فروش آن رسماً اظهار شد ۱۴

بر پایه صفحه مشخصات تازه، همانطور که قبلاً نیز شایعه شده می بود، ویژن پرو دارای نسخه‌ای از تراشه M2 با پردازنده ۸ هسته‌ای (۴ هسته پرقدرت و ۴ هسته کم‌مصرف)، یک پردازشگر گرافیکی ۱۰ هسته‌ای و یک واحد پردازش عصبی ۱۶ هسته‌ای است. این چنین این دستگاه از ۱۶ گیگابایت حافظه یکپارچه منفعت می‌برد.

علاوه‌براین، ویژن پرو دارای تراشه تازه R1 است که اپل ادعا می‌کند «تأخیر ۱۲ میلی‌ثانیه‌ای فوتون به فوتون» و پهنای باند حافظه ۲۵۶ گیگابایت‌برثانیه را به‌همراه دارد.

ادامه مطلب
نمایشگرهای آیفون 16 و آیفون 16 پلاس به گمان زیادً هم چنان 60 هرتزی می‌همانند

در رابطه نمایشگر، اطلاعات چندان جدیدی وجود ندارد. همانطور که اپل قبلاً نیز حرف های می بود، ویژن پرو دارای دو نمایشگر است که از نرخ تازه‌سازی عکس ۹۰ هرتز، ۹۶ هرتز و ۱۰۰ هرتز حمایتمی‌کنند و این چنین محتوا را به‌صورت ۲۴ فریم‌برثانیه و ۳۰ فریم‌برثانیه نمایش می‌دهد. اپل این چنین ادعا می‌کند که نمایشگر آن قابلیت نمایش ۹۲ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را دارد.

پیکربندی‌های این دستگاه شامل سه نسخه می‌بشود. مدل پایه ۲۵۶ گیگابایتی ۳۴۹۹ دلار قیمت دارد. نسخه ۵۱۲ گیگابایتی ۲۰۰ دلار گران‌تر است و برای نسخه ۱ ترابایتی آن نیز ۲۰۰ دلار دیگر زیاد تر باید پرداخت کرد.

ادامه مطلب
آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس به گمان زیادً باریک‌ترین حاشیه نمایشگر را در بین تلفنهای بازار خواهند داشت_دانستنی
مشخصات کامل هدست ویژن پرو اپل با اغاز پیش‌فروش آن.webp
مشخصات کامل هدست ویژن پرو اپل با اغاز پیش‌فروش آن رسماً اظهار شد ۱۵

دوربین دستگاه از امکان عکس‌برداری و فیلم‌برداری فضایی حمایتمی‌کند و اپل از آن به‌گفتن یک سنسور ۶.۵ مگاپیکسلی استریو با دیافراگم ۱۸ میلی‌متری ƒ/۲.۰۰ یاد کرده است. علاوه‌براین، شش دوربین برای ردیابی محیط اطراف، چهار دوربین ردیابی چشم، یک سنسور TrueDepth، یک اسکنر LiDAR، چهار واحد اندازه‌گیری اینرسی، یک سنسور لرزش عکس و یک سنسور نور محیط نیز در آن وجود دارد. این چنین ویژن پرو با بازدید عنبیه چشم کاربران احراز هویت را انجام می‌دهد.

در قسمت صدا، شش میکروفون در ویژن پرو اپل برای ضبط صدای کاربران منفعت گیری شده است. اپل درمورد اسپیکرهای دستگاه مشخصات بسیاری اراعه نکرده است و فقط می‌گوید که دستگاه همانند ایرپادز پرو، دارای «صدای فضایی با ردیابی پویای حرکات سر» و این چنین «رهگیری پرتو صوتی و صدای فضایی شخصی» است.

گزینه‌های اتصال دستگاه نیز شامل Wi-Fi 6 و Bluetooth 5.3 می‌بشود.

ادامه مطلب
آیفون 16 به گمان زیادً جهت حمایتاز هوش مصنوعی، رم بیشتری خواهد داشت_دانستنی
1705731457 227 مشخصات کامل هدست ویژن پرو اپل با اغاز پیش‌فروش آن.webp
مشخصات کامل هدست ویژن پرو اپل با اغاز پیش‌فروش آن رسماً اظهار شد ۱۶

اپل ادعا کرده که ویژن پرو برای «منفعت گیری عمومی» تا دو ساعت عمر باتری را اراعه می‌کند و زمان تماشای ویدیو این مقدار تا ۲.۵ ساعت افزایش می‌یابد. این چنین صفحه مشخصات دستگاه آشکار می‌کند که زمان شارژ باتری ویژن پرو نیز می‌توان از آن منفعت گیری کرد.

وزن هدست بین ۶۰۰ تا ۶۵۰ گرم است و یقیناً بسته باتری آن نیز ۳۵۳ گرم وزن دارد.

در نهایت، ویژن پرو این چنین دارای تعدادی وسیله جانبی است که به‌صورت اختیاری می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. از جمله این لوازم می‌توان به کیف مسافرتی اپل ویژن پرو اشاره کرد که ۱۹۹ دلار قیمت دارد. باتری اضافی دستگاه نیز ۱۹۹ دلار قیمت دارد. اخیراً مدیران اپل درمورد قابلیت‌های گوناگون این دستگاه ازجمله منفعت گیری در میانه جراحی و آموزش سخن بگویید کرده بودند. این هدست قرار است دو هفته سپس و روز جمعه، ۲ فوریه (۱۳ بهمن‌ماه) رسماً اراعه بشود.

ادامه مطلب
گربه‌ها هم همانند سگ‌ها به بازی آوردن اشیا پرتاب‌شده علاقه دارند



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها