گزارش ویدیویی از غرفه همراه اول در ششمین نمایشگاه کار ایران |تکنولوژی 

گزارش ویدیویی از غرفه همراه اول در ششمین نمایشگاه کار ایران |


ششمین نمایشگاه کار ایران در محل سالن‌های نمایشگاهی برج میلاد در حال برگزاری است و شرکت‌های گوناگون با اهداف متنوع در این نمایشگاه وجود اشکار کرده‌اند. همراه اول نیز به‌گفتن بزرگ‌ترین اپراتور همراه ایران و خاورمیانه، اهداف مشخصی را در این نمایشگاه جستوجو می‌کند. تحکیم برند کارفرمایی، جذب کارآموز و یقیناً جذب و استخدام نیرو در موقعیت‌های شغلی گوناگون، از اهداف همراه اول در این نمایشگاه می باشند. در ویدیوی زیر با غرفه همراه اول در ششمین نمایشگاه کار زیاد تر آشنا می‌شوید.

گزارش ویدیویی غرفه همراه اول در ششمین نمایشگاه کار ایران

همراه اول بعد از دو سال غیبت، امسال با جدیت بیشتری به نمایشگاه کار آمده تا برند کارفرمایی خودش را تحکیم کند و قیمت‌های کار کردن در این مجموعه را به کارجوها منتقل نماید. در کنار این موارد، یکی از دلنشین‌ترین قسمت‌های غرفه همراه اول در ششمین نمایشگاه کار را می‌توان مسابقه کدنویسی دانست که هر روز در دو نوبت به‌شکل حضوری و غیرحضوری انجام می‌بشود.

ادامه مطلب
در یک سال گذشته حملات سایبری ۲۰ برابر افزایش یافت
گزارش ویدیویی از غرفه همراه اول در ششمین نمایشگاه کار ایران | ۹

متخصصین همراه اول نیز وجود پررنگی در نمایشگاه کار دارند و کارجوها با وجود در غرفه همراه اول می‌توانند به‌طور رایگان در حوزه‌های گوناگون، مشاوره دریافت کنند. گفتگو با متخصصین همراه اول در حوزه‌های تحلیل داده، برنامه‌نویسی و مدیریت محصول، می‌تواند مسیر شغلی شما را عوض کند و به شما نشان دهد که چرا همراه اول یکی از بهترین شرکت‌ها برای رشد و گسترش فردی و حرفه‌ای و رسیدن به شغل ایده‌آل محسوب می‌بشود.

یکی دیگر از فعالیت‌های همراه اول در ششمین نمایشگاه کار، شناساندن یکی از چالش‌های این حوزه به مخاطبان در قالب یک بازی ساده به‌نام «دکل‌چین» است. در این بازی شما باید بتوانید با منفعت گیری از تعداد محدودی آنتن بی‌تی‌اس، پوشش‌دهی حداکثری شبکه موبایل را با کیفیت بالا فراهم کنید. این بازی ساده دقیقا نشان‌دهنده چالش واقعی و روزانه هر اپراتور موبایل برای افزایش پوشش‌دهی در کنار نگه داری و ارتقاء کیفیت شبکه موبایل است.

ادامه مطلب
این ربات قبل از لبخندزدن شما، آن را تشخیص می‌دهد + ویدیو_دانستنی
آخرین مطالب
1708020487 22 گزارش ویدیویی از غرفه همراه اول در ششمین نمایشگاه کار
گزارش ویدیویی از غرفه همراه اول در ششمین نمایشگاه کار ایران | ۱۰

ششمین نمایشگاه کار ایران از ۲۵ تا ۲۷ بهمن در محل سالن‌های نمایشگاهی برج میلاد در حال برگزاری است. در این نمایشگاه، ۷۵ شرکت بزرگ بیشتر از ۱۵۰۰ موقعیت شغلی گوناگون را برای کارجویان اراعه کرده‌اند.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها