ناسا به دنبال 4 داوطلب برای زندگی در محیط شبیه‌سازی‌شده مریخ استتکنولوژی 

ناسا به جستوجو ۴ داوطلب برای زندگی در محیط همانند‌سازی‌شده مریخ است


ناسا به جستوجو چهار داوطلب است تا به زمان یک سال در زیستگاه همانند‌سازی‌شده از سیاره مریخ زندگی کنند. این آژانس فضایی از افراد بالغ سالم با مدرک علمی یا توانایی نظامی یا خلبانی خواست همکاری کرده است و این مأموریت که «آنالوگ کاوش سلامت و کارکرد خدمه» (CHAPEA) نام دارد در بهار ۲۰۲۵ اغاز خواهد شد.

CHAPEA مجموعه‌ای از مأموریت‌های یک ساله را شامل می‌بشود که در آن داوطلبانی که ناسا آن‌ها را «فضانوردان آنالوگ» می‌نامد، در یک زیستگاه همانند‌سازی‌شده از مریخ در هیوستون، تگزاس که به‌صورت سه‌بعدی چاپ شده است، زندگی می‌کنند.

ماموریت های شرکت‌کنندگان در برنامه همانند‌سازی مریخ ناسا

ناسا به جستوجو ۴ داوطلب برای زندگی در محیط همانند‌سازی‌شده مریخ است ۹

اولین خدمه چهار نفره این برنامه از جولای قبل در حال زندگی در این فضا می باشند. ناسا در گزارش‌های خود در رابطه پیشرفت این مأموریت، ماموریت های شرکت‌کنندگان را توضیح داده است که شامل مواردی ازجمله پرورش سبزیجات، همانند‌سازی «پیاده‌روی فضایی» در سندباکس، نظارت بر آزمایش‌‌های علمی همانند آزمایش‌های انجام‌شده در ایستگاه فضایی بین‌المللی و پیروی از یک رژیم ورزشی سخت می‌بشود.

ادامه مطلب
رئیس جمهور چین خواستار رشد زیاد تر این سرزمین در حوزه فناوری شد_دانستنی

فضای ۱۵۷ متر مربعی که Mars Dune Alpha نام دارد، زیستگاه‌هایی را همانند‌سازی می‌کند که ناسا امکان پذیر روزی برای پناه‌دادن به فضانوردان در مریخ بسازد.

1708237838 515 ناسا به جستوجو 4 داوطلب برای زندگی در محیط همانند‌سازی‌شده
ناسا به جستوجو ۴ داوطلب برای زندگی در محیط همانند‌سازی‌شده مریخ است ۱۰

اکنون ناسا به جستوجو متقاضیانی برای دومین ماموریت CHAPEA خود است که در بهار ۲۰۲۵ اغاز خواهد شد. آژانس فضایی می‌گوید که به جستوجو «شهروندان آمریکایی سالم و با انگیزه یا مقیم دائم» بین ۳۰ تا ۵۵ سال است که به زبان انگلیسی مسلط باشند و سیگار نکشند.

همانند فضانوردان، ناسا می‌خواهد این داوطلبان مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های STEM یا دو سال توانایی در این عرصه داشته باشند یا توانایی ۱۰۰۰ ساعت خلبانی جت داشته باشند.

ادامه مطلب
موتو S50 Neo با دوربین 50 مگاپیکسلی معارفه شد + مشخصات و قیمت_دانستنی

این آژانس در بیانیه‌ای نوشت:

«متقاضیان باید تمایل بسیاری به ماجراجویی‌های بی همتا و مورد قیمت داشته باشند و به همکاری با ناسا برای آماده‌کردن اولین سفر انسانی به مریخ علاقه داشته باشند.»



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها