مصطفی سیدحسینی ، مدیرعامل جدید تپسی را بیشتر بشناسیدتکنولوژی 

مصطفی سیدحسینی ، مدیرعامل تازه تپسی را زیاد تر بشناسید


با تصمیم هیئت‌مدیره تازه تپسی، «مصطفی سیدحسینی» به گفتن مدیرعامل تازه تپسی انتخاب شد. او در یک دهه قبل، مسئولیت‌های مختلفی در گروه صنعتی گلرنگ و استارتاپ‌های زیرمجموعه آن داشته است.

انچه که در کدال آمده است، اعضای تازه هیئت‌مدیره تپسی، ۲۲ اسفندماه راه اندازی جلسه داده و سیدحسینی را به‌گفتن مدیرعامل تازه این تاکسی اینترنتی انتخاب کردند.

او طی یک دهه قبل مسئولیت‌دار مسئولیت‌های گوناگون در گروه‌ صنعتی گلرنگ و زیرمجموعه‌های آن بوده است.

سیدحسینی از سال ۱۳۹۱ به‌گفتن «حسابرس ارشد داخلی» فعالیت خود را در گروه صنعتی گلرنگ اغاز کرد. از تابستان سال ۱۳۹۶ نیز مسئولیت‌دار سمت مدیریت «نظارت و برسی» این شرکت شد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
محققان به کشف راز شکل‌گیری اولین سلول‌ها در زمین نزدیک‌تر شدند

او در تابستان ۱۳۹۷ سمت مدیر ارشد مالی در گروه اندوخته‌گذاری کوروش را بر مسئولیت گرفت. از زمستان سال ۱۳۹۷ نیز به‌گفتن مدیر ارشد اجرایی در شرکت سبدگردان کوروش مشغول به فعالیت شد.

سیدحسینی از تابستان سال ۱۴۰۱ نیز به ریاست هیئت‌مدیره گروه نوآوران داد و ستد هستی رسید؛ شرکتی که یکی از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی گلرنگ است و دارتیل اولین برند این شرکت به حساب می‌آید.

از دیگر اسبق اجرایی سیدحسینی در طول یک سال قبل می‌توان به ریاست هیئت‌مدیره «اکالا»، «الوپیک» و «شرکت کالا رسان هستی» و عضو هیئت‌مدیره فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش اشاره کرد.

گفتنی است منشی‌پور، مدیرعامل اسبق تپسی به‌گفتن نماینده حقوقی «گروه مدیریت صنعت خرده فروشی کوروش» در هیئت‌مدیره این شرکت وجود خواهد داشت.

«علی ابراهیمی کردلر» نیز به‌گفتن نماینده حقوقی گروه اندوخته‌گذاری کوروش، از این بعد مسئولیت‌دار سمت ریاست هیئت‌مدیره تپسی است.

ادامه مطلب
گوگل با همکاری باشگاه لیورپول هوش مصنوعی را به فوتبال می‌آورد_دانستنی



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها