تبلیغ هوش مصنوعی بینگ برای کاربران کروم توسط مایکروسافتتکنولوژی 

تبلیغ هوش مصنوعی بینگ برای کاربران کروم توسط مایکروسافت


مایکروسافت هم چنان در حال تبلیغ موتور جستجو بینگ خود به کاربران کروم است و این بار قابلیت‌های هوش مصنوعی GPT-4 آن را در یک نوتیفیکیشن پاپ-آپ مشخص می کند.

همانطور که توسط Windows Latest گزارش شده است، برخی کاربران گوگل کروم با تبلیغات پاپ-آپ ویندوز روبرو شده‌اند که از آن‌ها می‌خواهد بینگ را به موتور جستجو پیش‌فکر خود تحول دهند. این چنین مایکروسافت این بار تلاش کرده تا مشتریان بالقوه را با قابلیت‌های هوش مصنوعی GPT-4 جذب کند. اگر تحول به بینگ را تایید کنید، تنظیمات موتور جستجوی پیش‌فکر شما به‌طور خودکار انجام خواهد شد و افزونه Bing Search Chrome نیز به‌صورت خودکار نصب می‌بشود.

وقتی که موتور جستجو شما تحول کند، کروم از طریق یک نوتیفیکیشن از شما می‌خواهید که نظر خود را برگردانید، اما مایکروسافت در این قسمت نیز از پاپ-آپ جدیدی منفعت گیری کرده که روی آن بار دیگر به قابلیت‌های هوش مصنوعی بینگ اشاره شده است:

«صبر کنید! مجدد آن را تحول ندهید! اگر این کار را انجام دهید، Microsoft Bing Search برای کروم خاموش خواهد شد و دسترسی خود به هوش مصنوعی Bing AI with GPT-4 و DALL-E 3 را از دست خواهید داد.»

1710523470 522 تبلیغ هوش مصنوعی بینگ برای کاربران کروم توسط مایکروسافت.webp

مایکروسافت در بیانیه‌ای برای Windows Latest وجود این پاپ‌آپ را تایید کرد و درمورد آن‌ها او گفت:

«این یک نوتیفیکیشن یک‌باره است که به کاربران این اجازه را می‌دهد تا بینگ را به موتور جستجوی پیش‌فکر خود در کروم تنظیم کنند. ما برای انتخاب مشتریان خود قیمت قائل هستیم، به این علت گزینه‌ای برای ردکردن این نوتیفیکیشن نیز وجود دارد.»

این اولین باری نیست که غول فناوری خالق ویندوز تلاش می‌کند تا کاربران آن را به سوی بینگ جذب کند. چند ماه پیش نیز نوتیفیکیشن‌های شبیهی برای کاربران Edge نمایش داده شده بودند که یقیناً در این مورد تازه، روی قابلیت‌های هوش مصنوعی تمرکز شده است.

ادامه مطلب
نگرانی جدید برای زمین و انسان‌ها؛ کشف میکروپلاستیک در ابرها!



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها