آپدیت گلکسی A55تکنولوژی 

اراعه ویژگی «به‌روزرسانی یکپارچه» برای تلفنهای سامسونگ اغاز شد_دانستنی


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دانستنی

سامسونگ یکی از بهترین سیاست‌های حمایتنرم‌افزاری در دنیای تلفنهای اندرویدی را دارد؛ اما تا بحال تلفنهای هوشمند این شرکت از قابلیت «به‌روزرسانی یکپارچه» (Seamless Update) محروم بوده‌اند. سامسونگ بالأخره تصمیم گرفته که این ویژگی کاربردی را در دسترس کاربران قرار دهد تا پروسه به‌روزرسانی نرم‌افزاری به‌شکل بهینه‌تری انجام بشود. گلکسی A55 اولین گوشی سامسونگ است که از این قابلیت منفعت می‌برد.

به‌گزارش منبع مؤثق، کاربران گلکسی A55 درحال دریافت به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی می باشند. این به‌روزرسانی تازه، ویژگی به‌روزرسانی یکپارچه را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد؛ اما این قابلیت دقیقاً‌ چه کاربردی دارد؟

اراعه ویژگی «به‌روزرسانی یکپارچه» برای تلفنهای سامسونگ اغاز شد_دانستنی ۴

گوگل سال ۲۰۱۶ میلادی ویژگی به‌روزرسانی یکپارچه را به‌گفتن راهکار تازه نصب آپدیت‌‌های اندروید اراعه کرد. این راهکار زمان نصب به‌روزرسانی‌های گوناگون روی گوشی اندرویدی شما را تا حد قابل‌توجهی افت می‌دهد. به‌همین‌ترتیب هنگامی که درحال دانلود و نصب به‌روزرسانی هستید، هم چنان قادر به منفعت گیری از گوشی خود خواهید می بود؛ به این علت دستگاه تنها در حالت ری‌استارت غیرقابل‌منفعت گیری خواهد می بود که انگارً این پروسه نیز تنها ۹۰ ثانیه به‌طول می‌انجامد تا گوشی به‌زمان طویل از دسترس کاربر خارج نباشد.

ادامه مطلب
جزئیات جدیدی درمورد سری گلکسی S24 سامسونگ افشا شد!

سامسونگ تا بحال این ویژگی کاربردی را روی تلفنهای هوشمند خود اراعه نداده می بود؛ اما اکنون کره‌ای‌ها بعد از ۸ سال برای منفعت گیری از به‌روزرسانی یکپارچه کاملاً مصمم شده‌اند. به‌روزرسانی نرم‌افزاری تازه گلکسی A55 همراه با پچ امنیتی ماه مارس ۲۰۲۴، این قابلیت را هم به‌همراه دارد. سامسونگ به‌طور رسمی اظهار نکرده که کدام مدل‌ها در صف دریافت به‌روزرسانی مربوط به این قابلیت می باشند؛ اما انتظار می‌رود که طیف گسترده‌ای از محصولات این غول کره‌ای در صف دریافت ویژگی فوق قرار داشته باشند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
امروز در فضا: نزدیکی هالی به زمین_دانستنی

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها